לצוות רוסטיקו היקר, חבל שבחרתם "לריב" עם לקוח אחד שלא נתן המלצה טובה על המסעדה שלכם בפומבי ולהכפיש ולשקר באמירה שהלקוח היה גס רוח וקולני. אכן מסעדה עם אוכל מעולה ברמה אירופאית , רק חבל... שהשרות רחוק מזה שנות אור. אתם יודעים בדיוק מי אנחנו (כי אכלנו אצלכם המון) וחשבנו בדיוק כמו המגיבה בל (אם היא אמיתית ולא מפוברקת), ואתם גם יודעים שאת כל הויכוח במסעדה לא אני התחלתי אלא אתם. חבל שאתם לא מתעלים על עצמכם ומפנימים ביקורת גם כשהיא לא כ"כ טובה ומנסים לשפר את השרות שלכם. אני חושב שההתנצחות הזו על גבי האתר מיותרת מאד מבחינתכם ועושה לכם שם רע.
אכלנו מספר פעמים במסעדה זו, האוכל והשירות היו בסדר ולא יותר מזה. לאור היחס המזלזל שצוות רוסטיקו הראה לתגובתו של בעז מ 15/12 , אנחנו לא מתכוונים לחזור לשם. יש הרבה מסעדות איטלקיות בתל... אביב, לא פחות טובות וכנראה שמבינות יותר טוב את המושג שירות!!! צוות רוסטיקו: לחלוטין חציתם את הגבול, ככה לא מתייחסים ללקוחות.
היה ממש אבל ממש מצוין. למעט טעות קטנה ופספוס בהזמנת משקאות האוכל היה מעולה ללא יוצא מן הכלל, האוירה נעימה, המחיר הוגן והתחושה הכללית היא של מקום שאשמח לחזור אליו.
בועז היקר!! קראתי את הביקורת שלך ואני לא מאמינה למה שקראתי.. לא הייתי ביום שבו התארחת במסעדה, אך מהכרותי עם המקום אני בטוחה שזו אי הבנה. המקום הזה הוא כמו הבית השני שלי, אני מכירה ם כל... פינה, העובדים המקסימים האוכל המדהים והאוירה אך האווירה. ישנם אנשים כמו אביתר, רועי, שהם הוותיקים ביותר מנהלי מהשמרת איבו, ליאור, גלי, יונתן שנותנים אווירה פפפפשוט בלתי נישכחת. יכול להיות שהיתה אי הבנה, וזה קורה אבל לא צריך להוציא דברים מפורפורציה!!! אני בטוחה שאתה לא היית לקוח קל במיוחד( לפי ההתבטאות שלך) וזה לא כל כך כיף לתת שרות ללקוח כמוך. בקיצור- ניראה לי שהתייחסו אלייך כאן ברצינות רבה מידי וחבל כי ישנם עשרות אנשים ונכנסים למסעדה ונהנים כל פעם שהם ניכנסים אליה. אז אולי אם תהיה אדם ניסבל יותר תקבל שרות מהלב. ולכם חברים/ עובדים יקרים תמשיכו לעשות את העבודה הקשה הזו כמו שרק אתם יודעים לעשות ולתת ללקוחות שלכם את החוויה הבלתי נישכחת.
לבועז שלום לאחר שהבאת את דעתך על מסעדתנו אנא הרשה לנו בטוב ליבך להציג את האמת 1.לא הייתה שום אי הבנה והזמנתך נרשמה לשעות 12:30 עד 14:00 באישורכם, ולא רק אלא שנעשה גםוידוא טלפוני שאתם... מודעים לשעה ולכך שאתם מאחרים ב 10 דק. 2.לאחר שציינת כי האחראית משמרת ה"לא נחמדה" שאגב הייתי שמח אילו הבת שלי הייתה נחמדה כמוהה הוציאה לכם חשבון שכחת לציין את העובדה שהתייחסת בגסות רוח כאשר היא ניסתה למצוא פתרון אחר בשבילך בלבד.. 3.בדר"כ נהוג להתנצל כאשר מאחרים ולא לנסות להרים את הקול כאשר בבירור לא היה פה שום ניסיון לחמוק מאחריות הרי בודאות ידעת שהשולחן מוזמן עד 14:00 וגם אישתך ידעה עובדה זאת. 4.לאחר כל אלו עוד נעשה מאמץ בטלפון כמה שעות לאחר שעזבת לתקן את ה"חוויה" שעברת ובכל זאת החלטת החלטה אמיצה וקיטרגת באיטנרנט. 5.לסיכום אדוני הנכבד, צוות רוסטיקו עושה את כל שביכולתו על מנת שכל אורחינו יהנו במסעדה אך אתה אדוני חצית את הגבול ואנחנו לא נהיה שק החבטות שלך. בברכה צוות רוסטיקו.
הזמנו מקום לעשרה אנשים. מהרגע שהגענו קיבלו אותנו מדהים. המלצרית המליצה על המנות והיה ממש תענוג. הזמנו פיצה פרושוטו שהייתה פשוט נפלאה (כמו באיטליה), המנות הראשונות היו מאוד טעימות, מומלץ... מאוד- אנטריקוט ודג דניס שלם. קינחנו בקרם בורלה ופאי שוקולד חלבה- מ-ד-ה-י-ם! חשוב לי לציין ולשבח את הצוות שהנעים לנו את הערב והיה מאוד אדיב. בקיצור, מומלץ בחום!!!!!!!!!!!!!!!!
המסעדה הטובה ביותר! לא פעם ראשונה שלי (וגם לא העשירית...) הסיבה שרק עכשיו אני מוסיפה המלצה היא כדי להוריד את הביקורת האחרונה מה-15/12 למטה למטה עד שאולי היא תעלם כי גם ככה אין לה שום... בסיס... חברים, אם בא לכם ערב נעים בשילוב טעמים נפלאים ואווירה חמימה וידידותית, מסעדת רוסטיקו מוכיחה את עצמה כבר שנתיים ! תהנו!
אנחנו מירושלים במקור, ואתמול בערב חגגתי יום הולדת זוג חברים שלנו הזמינו אותנו להגיע לת"א בטענה שאנחנו חייבים לנסות את המסעדה שהפכה להיות מסעדת "הבית" שלהם. אני חייבת לציין שהאוכל היה... פשוט מעולה! ליקקנו את האצבעות,למנה ראשונה הזמנו שרימפס בלימון,וסלט בעיקריות אכלנו פיצות, פסטה וריזוטו, כולנו כ"כ נהננו, השירות היה כיפיי, חייכני ואדיב. עשיתם לי את היום הולדת. המשיכו כך, ואנחנו נמשיך ללקק את האצבעות ולבוא מירושלים במיוחד אליכם.
לבועז שלום לאחר שהבאת את דעתך על מסעדתנו אנא הרשה לנו בטוב ליבך להציג את האמת 1.לא הייתה שום אי הבנה והזמנתך נרשמה לשעות 12:30 עד 14:00 באישורכם ולא רק נעשה וידוא טלפוני שאתם מודעים... לשעה ולכך שאתם מאחרים ב 10 דק. 2.לאחר שציינת כי האחראית משמרת ה"לא נחמדה" שאגב הייתי שמח אילו הבת שלי הייתה נחמדה כמוהה הוציאה לכם חשבון שכחת לציין את העובדה שהתייחסת בגסות רוח כאשר היא ניסתה למצוא פתרון אחר בשבילך בלבד.. 3.בדר"כ נהוג להתנצל כאשר מאחרים ולא לנסות להרים את הקול כאשר בבירור לא היה פה שום ניסיון לחמוק מאחריות הרי בודאות ידעת שהשולחן מוזמן עד 14:00 וגם אישתך ידעה עובדה זאת. 4.לאחר כל אלו עוד נעשה מאמץ בטלפון כמה שעות לאחר שעזבת לתקן את ה"חוויה" שעברת ובכל זאת החלטת החלטה אמיצה וקיטרגת באיטנרנט. 5.לסיכום אדוני הנכבד, צוות רוסטיקו עושה את כל שביכולתו על מנת שכל אורחינו יהנו במסעדה אך אתה אדוני חצית את הגבול ואנחנו לא נהיה שק החבטות שלך. בברכה צוות רוסטיקו.
אכלנו הרבה פעמים במסעדה ויותר לא נגיע למקום. הסיבה - שרות רע וניהול גרוע. הזמנו מקום ל 12:30 עד 14:30. כנראה שהייתה אי הבנה והמסעדה רשמה 14:00. בלי לדבר אתנו , בעודנו אוכלים את המנות... העיקריות שמו לנו חשבון על השולחן(!!!). מופתעים, אמרנו שיש להם טעות. איך שסיימנו את המנות העיקריות פונה השולחן והוצעו לנו קינוחים. בחרנו קינוחים והמלצרית ניסתה "לשכנע" שהבחירה שלנו לא טובה וגם - אין מספיק זמן להכין את הקינוח שביקשנו כי אנחנו צריכים לעזוב. זה היה הקש, דיברנו עם מנהלת המשמרת הלא נחמדה ועם בחור בשם ניב שהציג את עצמו כבעלים. שניהם התנצחו והתווכחו איתנו ולבסוף הזמנו חשבון ויצאנו מיידית מהמסעדה. ממש חבל, אילו המנהל היה ניגש ומדבר ומסביר שהייתה אי הבנה הכל היה מסתיים אחרת, הוא העדיף לשים לנו חשבון על השולחן ולהתווכח - פשוט ניהול חובבני! לשם אנחנו יותר לא חוזרים.