הינו זוג, לקחנו 4 מנות. 3 מתוכם היו מזעזעות. לא פחות. מרגיש שהמסעדה שמה דגש על הנראות ושכחה שהמוצר שלה הוא... מזון!
פירוט:
פתיחה- לחמים, טעמים מאוד.
סלט חגיגי- מתוק באופן חריג! לא טעים...וכמעט לא אכיל. ביס אחד ממנו הורס את חוש הטעם וממסך כל ביס שיגיע אחריו. כמו לאכול קובית סוכר.
ריזוטו- טעים.
טונה אדומה- מנה פשוט לא טעימה, טעם חזק מדי של כמהין שמשתלט על כל הפה, לא מרגישים כלום חוץ ממנו. באופן כללי מנה לא טעימה.
פילה מוסר בחלק קוקוס- הדג עשוי מצויין אבל הרוטב, שוב, כל כך מתוק! ברמה של קינוח, אי אפשר היה לאכול את זה.
מלבד הריזוטו לא סיימנו אף מנה, לא כי לא הינו רעבים, אלא כי היה פשוט לא טעים.
לחיוב אגיד שהשירות היה מצויין.
מחיר: 384 ש"ח
עוד פרטים
עזר לי(4)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Sivan
מבקר מתחיל
יקר ומאכזב
1.0
25/06/20
אכזבה מנות קטנות יקרות ולא משביעת !!
אני ובעלי חגגנו יום נישואים והתאכזבנו לא נחזור לשם יותר
עוד פרטים
עזר לי(3)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Tammy
6 ביקורות
עונג צרוף
5.0
15/03/20
מהביס הראשון ועד האחרון - עונג צרוף
השולחן התמלא במנות מדהימות אחת אחת:
סלט אסיאתי - אלוהי
סלט חגיגי - במלוא מובן המילה
סביצ'ה פרואני - נפלא
קציפת פולנטה - מעדן לחך
טונה אדומה צרובה -... וואו אחד גדול
אנטריקוט נברסקה - הכי טעים שיש (מילה של קרניבורים אמיתיים)
וכאחת שממש לא אוהבת חצילים - מרק קרם חצילים קטיפתי שאין שני לו.
וכל זה בעיצוב והגשה אמנותית המצדיקים את שם המסעדה.
והשירות!! וואו.
כל שנותר להוסיף ולומר - הארוחה הטובה ביותר שאכלנו במסעדה כלשהי מזה שנים רבות.
שאפו לגיא, לשגב ולכל הצוות. מאחלים לכם שתמשיכו לענג וליצור יצירות מופלאות שכאלה עוד שנים רבות.
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Izik
6 ביקורות
הכל רק מחמאות. מסעדה מעולה
5.0
06/03/20
חוץ מהמנות הטעימות והמדהימות, ההשגה היפה , השירות היה פשוט מעולה, יעיל ,נעים ומקצועי
עוד פרטים
עזר לי(2)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
אלעד
מבקר מתחיל
אוכל טוב אך שירות גרוע ביותר
2.3
20/02/20
הגעתי למסעדה יחד עם אשתי, אחי וארוסתו לרגל יום הולדתי.
הזמנתי, בין השאר, את מנת מדליוני הבקר שלהם ועקב כך שאינני מערבב חלב עם בשר, שאלתי את המלצרית אם יש בה מרכיבים חלביים. המלצרית אמרה... שהרוטב של הבקר הוא חלבי ושהיא תדאג להוריד אותו מהמנה ושלא אדאג.
בפועל, לאחר שחיכיתי לא פחות מחצי שעה לקבל את המנה היא הגיעה עם הרוטב החלבי, כאילו לא הייתה ולא נבראה שום שיחה עם המלצרית לפני כן.
הייתי צריך להחזיר את המנה ולחכות שוב שיכינו אותה כמו שביקשתי מראש. כמובן, שהיא הגיעה אחרי שכל היושבים בשולחן כבר סיימו את המנות שלהם והייתי צריך לאכול לבד.
מעבר לעובדה שחוויית הארוחה שלי נהרסה, במהלך ההמתנה אפילו לא הגיעו המלצרית איתה דיברתי במקור או המנהל להתנצל על הפשלה שנעשתה ולשאול כיצד ניתן להנעים עבורי את ההמתנה המיותרת עד שתגיע המנה כמו שצריך, לראות כיצד ניתן ולו במעט לתקן את הטעם הרע שנתנו ללקוח... לא ברור לי למה זה כך במסעדה שמחפשת לעצמה מוניטין מהשורה הראשונה של המסעדות בישראל, האם הם לא מכבדים את עצמם?...
כשהגיע החשבון ביקשתי להוריד את החיוב על המנה הספציפית הזו בעקבות עוגמת הנפש שגרמה לי - המעט שהם יכלו לעשות אם הם מכבדים את עצמם ואת האורחים שלהם. אולם, מנהל המסעדה סרב בתוקף בתירוץ עלוב שאלה הם הנהלים וכי הוא "לא יכול, אך יעביר את הנושא לשירות הלקוחות".
בסיכומו של עניין, יצאתי כעוס ומאוכזב. זו, ללא ספק, איננה מסעדה מהטופ בישראל כפי שהם מנסים להציג את עצמם. כמה שיהיה האוכל טוב, ברגע שהשירות רע הטעם המר הוא זה שנזכר.