מבצע "הסושישי" פשוט מעולה,אל תפסיקו אותו
ביום שישי האחרון הגענו חמישה חברים לאכול במסגרת מבצע ה"סושישי". השולחן שלנו הוזמן יומיים מראש לשעה 15:00, אך כשהגענו המסעדה הייתה מלאה ולכן נאלצנו להמתין. לאחר כ-30-35 דקות ישבנו לשולחן... והמתנו למלצרית, שכן ידענו בדיוק מה רצינו להזמין (בכל זאת, הייתה לנו חצי שעה להתחבט מה יהיו המנות הראשונות שניקח במסגרת "אכול כפי יכולתך"). רק בשעה 15:45 ניגשה מלצרית, הסבירה את תנאי המבצע המלאים (והרבים) ולקחה את הזמנתנו. יש לציין שעקב השעה המאוחרת כבר היינו רעבים מאוד, וביקשנו להזדרז עם המנות שכן כבר ספגנו עיכוב. לאחר כ-40 (!) דקות הגיעו רוב המנות, טיפין-טיפין. ביקשנו להזמין מיידית את הסבב השני כדי "לקצץ" בזמן ההמתנה, אך נאמר לנו שלא ניתן לקחת את הזמנתנו עד שלא מוגשות לשולחן כל המנות של הסבב הראשון. התחלקנו במעט המנות שהגיעו בינתים לשולחן וחיכינו.בשולחן שלידנו ישבו שני זוגות עם תינוקות, במצב דומה לשלנו, שכעסו על העיכוב וביקשו ללכת. אינני יודעת בדיוק מה הלך שם, אבל הם נראו עצבניים והתווכחו עם מנהלת המשמרת, שכנראה דרשה מהם לשלם את המחיר המלא (79 ש"ח) למרות שעקב העיכוב הרב נאלצו לעזוב טרם סיום הארוחה. בערך בשעה 17:00 החלו לזרום המנות של הסבב השני. כבר לא נהנינו מהן כי כבר התמלאנו מהמנות הראשונות שהגיעו. אני הייתי הצמחונית היחידה בשולחן (מה שהובהר למלצרים בסביבה). הזמנתי מאקי טמפורה על שיפוד, ונאמר לי (פעמיים) שזוהי המנה הצמחונית שלי שכוללת בטטה. מבחוץ לא ניתן לזהות מה יש בפנים. טעמתי יחידה אחת והטעם היה בלתי מזוהה. שני חברים אחרים בשולחן טעמו גם הם, ואמרו שאינם מזהים את המרכיב. לאחר "נתיחה" שביצעתי בסושי, התברר שבטטה - אין שם. עד היום אין לי מושג (ואני גם לא רוצה לדעת) מה כללה המנה. לאחר כחמש דקות קראנו לאחראית המשמרת והודענו לה על כך, ובנונשלנטיות היא אמרה שהיא יודעת על הדבר, שבטעות הגיעה לשולחננו מנה של שולחן אחר. אם היא ידעה על כך - מדוע לא ראתה לנכון ליידע אותי, לפני שאני מקימה ועדת חקירה על רכיבי המנה?!בערך בשעה 17:30 נאמר לנו ש"מותר" לנו להזמין רק עוד מנה אחת לאדם. אנחנו מניחים שהדבר נובע מכך שהמבצע מסתיים בשעה 17:00, ועדיין- העיכוב לא היה באשמתנו. לא ראינו לנכון להתווכח, כיוון שכבר היינו שבעים ומיהרנו ללכת. בסוף הארוחה, בערך בשעה 18:00, נשארו על השולחן חתיכות סושי מרולים שונים. ביקשנו לקחת אותן הביתה, ונאמר לנו שאם לוקחים - עלינו לשלם עליהן. הסברנו למלצרית שעקב העיכובים הרבים אנחנו מרגישים שלקיחת החתיכות הנותרות היא סבירה בהחלט (במילא, אם לא ניקח אותן, הן ייזרקו לפח וחבל). היא קראה לאחראית המשמרת, שהסבירה לנו בטון קר שהדבר לא אפשרי. רק לאחר שפירטנו בפניה בתקיפות את כל ה"פאשלות" שהתרחשו בשלוש השעות האחרונות, ודרשנו קינוח כפיצוי, היא אמרה: "אני אתן לכם לקחת הביתה את מה שנשאר".לסיכום, נהננו מהסושי ומהחברה, אך השירות וכל ההתנהלות של המסעדה היו מזעזעים. בן זוגי ואני הסכמנו שלעולם לא נחזור שנית. יש אלטרנטיבות טובות, זולות ונעימות בהרבה!
שירות גרוע מזה לא ראיתי. מלצרים אפאתיים וגרוע מזה - מנהלת המשמרת אפאתית אף יותר. שתיה לא הגיעה לשולחן גם כשביקשנו 4 פעמים... הסושי הגיע לשולחן אחר וגילינו זאת במקרה (מכיוון שגם הם באו... בטענות על השירות) לאחר שארבעים דקות אחרי הוא טרם הגיע לשולחן.. המלצר לא טרח לחזור אלינו לאחר שביקשנו שיברר מה קורה עם המנה.. הוא פשוט התעלם. את החשבון ביקשנו יותר משלוש פעמים... וגם לאחר שביקשנו בקול רם ממנהלת המשמרת את החשבון, קיבלנו מבט מזלזל ו.. כמובן שלא הגיע שום חשבון.מיותר לציין שלקפה ולקינוח התיישבנו במקום אחר. אינני נוהגת לקטול מסעדות אבל הפעם זה עבר כל גבול.
התאכזבנו מהמנות TAKE AWAY של אויאמה. הזמנו 8 מנות עקרויות + סושי , סה"כ 420 ש"ח. לצערינו ולאכזבת אורחינו, המנות העקריות הגיעו עם דוגמיות של בשר. מספר זעום של נתחי בשר בקר ועוף מעל... הרבה נודלס/אורז. וגם ברטבים התקמצנו במסעדה: דוגמית אחת של רוטב טריאקי, דוגמית אחת של רוטב מיונז עבור 8 מנות שהזמנו. ניראה לי שהמסעדה לא מנסה לבנות חוג לקוחות קבוע. חבל שאחרים ויתאכזבו כמונו.
רק רציתי להגיד שהתפריט החדש שעלה השבוע פשוט ,מ ע ו ל ה !!! .רואים שלמסעדה איכפת מהלקוחות שלהם
חגגנו השבוע יום הולדת לחברה והיה פשוט מעולה,האוכל ,השרות פשוט הכל.נמשיך לבקר
הייתי כבר כמה פעמים בסושישי והיה ממש ממש כיף וטעים. אבוא שוב :)
אני ומשפחתי חגגנו יום הולדת לאישתי השבוע ורציתי להודות לכם על ערב נפלא .תמשיכו כך!
כבר אכלתי בעבר במסעדה, ולא הכי נהניתי....אבל בכל זאת חזרתי, אולי יהיה שיפור ! ממש מפח נפש - שירות ממש חובבני,אוכל פשוט למדי, מחירים אבסורדים - סושי בטמפורה (3 חתיכות על שיפוד) עולה 17... ש"ח !!! משום בכל פעם שמגיעים למקום הסושי קטן יותר ויותר...הדבר היחידי שראוי לציון זה הסרט "נמר דרקון" שמוקרן על הקיר. מקווה שהביקורת (המאוד בונה) תועבר למנהלי הרשת, כי כמו שאומרים "אדם מרוצה מספר לחמישה אנשים, אבל אדם מאוכזב מספר ל-20 אנשים". אני לא אמליץ לאנשים להתקרב למקום.
האוכל בהחלט מאכזב ולא תואם כלל למחירים היקרים... הם חייבים להשתפר אחרת לא יישרדו!