עם היחס שקיבלנו במסעדה בפעם האחרונה בחיים לא אחזור לשם וגם אמליץ לאחרים שלא להתקרב אליה. זה התחיל מזה שהביאו מנה אחרת במקום זאת שהזמנו. כשהם גילו את הטעות ניגשו אלינו ושאלו אם רוצים... להחליף או להשאיר את המנה שקיבלנו. בגלל שכבר התחלנו לאכול לא רצינו להחליף וגם מה שקיבלנו היה טעים. בסוף מקבלים חשבון על המנה שהביאו (שהיא גם יקרה יותר) ולא אחת שהזמנו. חשוב לציין שבשום שלב לא נאמר לא המחיר של המנה "החדשה" ולא שנצטרך לשלם אותו במקום מה שהזמנו.כשביקשנו שיתקנו את החשבון הגיע אחמ''ש והתחיל להתווכח איתנו ולהוכיח שהוא צודק במקום להתנהג כפי שמצופה ממנו במקרה כזה. לא היה לנו עניין בוויכוח או הוכחת צדקינו מה שגם נסיתי להסביר לאחמ''ש. גם כשאמרתי לו שבסך הכל נהננו מהאוכל ומהמקום וזאת לא הפעם הראשונה שם הוא המשיך בשלו. בשלב זה לא נותרה לנו בררה אלא לשלם ולעזוב ולא לחזור לשם יותר.
אני ומשפחתי הגענו לחגוג לאבי יום הולדת. הגענו 6 אנשים ובנוסף שני האחייים הקטנים שלי. התיישבנו בשולחן ונגשה אלינו מלצרית מקסימה. ישר המליצה לנו על שתייה- הזמנתי את הסנגריה החמה , היא... הייתה מהסנגריות הטעימות ששתיתי. (ויוצא לי הרבה ללכת עם המשפחה למסעדות). כאשר חזרה המלצרית לשולחן ולקחה מאיתנו הזמנה הצגתי בפניה אתגר קטן שכן אני צימחונית וביקשתי שתמליץ לי על מנות.... חשבתי שזה יהווה בעיה אך מיד המלצרית הציעה לי מספר אופציות שונות. הזמנתי מנה ראשונה של דים סאם אפוי עם ירקות מעט פיקנטי שהיה ממש מצויין ולמנה שניה לקחתי שני רולים של סושי .. שהמלצרית עזרה לי לבחור שיכיל בדיוק מה שאני אוהבת . הסושי היה טעים להפליא והיה ממש מיוחד, אני כאחת שלא אוהבת דגים שמחתי כל כך לגלות שיש הרבה אופציות לסושי גם בירקות. המשפחה שלי הזמינה מנות של פירות ים ונודלס בעיקר כאשר לכולם ממש היה טעים וכל מנה הייתה שונה וטעמנו אחד מהשניה. גולת הכותרת הייתה הקינוחים שכן המלצרית הגדילה ראש לשאול אותי בשקט אם אנחנו חוגגים והציע לנו זיקוקים עם הקינוח. הקינוחים היו מיוחדים - אחד היה נראה כו רול של סושי מתוק והשני הגיע בצנצנת. תודה על חוויה נעימה מאוד ביום ההולדת של אבי. אחנו בטוח נחזור. סיון.
סושי הכי טוב בפ"ת! האוכל - מעולה, השירות - ברמה! והקינוחיםםםם... מאקי שוקולד - פשוט להיט :) ונסו גם קרם ברולה! :)
התקשרתי להזמין משלוח. נציגת השירות פתחה בהבהרה שמשלוח יקח עד שעה וחצי - יובהר שהתקשרתי ביום רביעי והשעה הייתה 22:00 בערב.... אחרי שהנציגה לקחה את מספר הטלפון שלי היא ביקשה ממני להמתין... בלי להסביר למה. אחרי 10 דק של המתנה היא חוזרת אלי ואומרת לי שאני לא יכולה להזמין משלוח משום שפעם שעברה שהתקשרתי להזמין ביטלתי אחרי שהמשלוח יצא. המומה ביקשתי לשוחח עם האחראית. אחרי עוד 5 דק המתנה ענתה לי הדר האחראית שסרבה להזדהות בשמה המלא אבל הבטיחה לי שיש רק הדר אחת באוימה. הדר הסבירה לי שיש לאויאמה רשימה שחורה ומי שביטל משלוח לא יוכל להזמין משלוחים שוב. הסברתי להדר שפעם שעברה הזמנתי משלוח באינטרנט והתקשרתי אחרי 10 דק כדי לבטל מרק מיסו ולבקש שיוסיפו מלאזיאן פיק מנה יקרה פי 4 מהמרק אבל הם סירבו וטענו שהשליח כבר בדלת - נזכיר התקשרתי אחרי 10 דק והם מתחייבים ל75 דק משלוח תמוהה לא ? אחרי שעמדו בסירובם לשנות את ההזמנה ביטלתי.... בכל מקרה המומה מהרשימה השחורה ביקשתי לדבר עם המנהלים. הדר ענתה שהם לא נמצאים ושיהא המנהלת עכשיו. ביקשתי את שמו של המנהל , הדר ענתה ששמו של המנהל אלון... ושם משפחה אין לו ״ אני לא חייבת למסור שמות משפחה״ . בכל מקרה אלון מנהל אויאמה היקר יש לי חדשות בשבילך אתם לא כאלה טובים באוכל יש טובים מכם ואפילו ממש קרוב אליכם. בשירות גרוע באמות מידה נחותות שלא נצפו בארץ זכיתם במקום הראשון! ממש תתבייש לך. למקרא התגובות האחרות באתר אני מבינה שאני לא לבד בדעתי- חבל שאתה אלון לא טורח לקרוא וללמוד מההודעות ובמקום מפרסם ססמאות ריקות מתוכן... מאחלת לתושבי פתח תקוה שיזכו במסעדות אכותיות שמעונינות בלקוחות שלהם. אויאמה לצערי לא נמצאת תחת ההגדרה הזאת...
קיבלתי השבוע מייל מהמסעדה שמזמין אותי להגיע ולהינות משובר מתנה לכבוד יום ההולדת שלי. החלטתי להגיע למסעדה לממש את ההטבה. דאגתי לומר למלצרית בתחילת הערב שהגעתי לממש את ההטבה שהובטחה לי.... אבל בסוף הארוחה, כשקיבלתי את החשבון ראיתי שהמלצרית לא החסירה את סכום ההטבה שהובטח לי. כשביקשתי שהסכום יוחסר היא ביקשה ממני את כרטיס המועדון שלי וכשעניתי לה שהכרטיס לא עלי היא ענתה שהיא מצטערת אבל אי אפשר לממש את ההטבה בלי הכרטיס. גם מנהל המשמרת שביקשתי שיקראו לו לא איפשר לי למממש את ההטבה בלי הכרטיס, לא משנה איזה אמצעי זיהוי הצעתי לו. הנה לפניכם תאור של שירות הלקוחות הגרוע ביותר שקיבלתי במסעדה: מזמינים אותך לממש הטבה לכבוד יום ההולדת ובסוף הארוחה מודיעים לך בחגיגיות שאתה לא זכאי לקבל אותה. אני לא אחזור למסעדה הזו יותר.
שלום, אנחנו משפחה עם 2 ילדים צעירים בני 5 וחצי ו-3, נוהגים לאכול במסעדת אויאמה אחת לחודש ונהנים מאוד. ב14.12. הזמנו מקום למסעדה בשעה 1 וחצי, הגענו,והושבנו בשולחן בסוף המסעדה (מול... השרותים). הזמנו, אכלנו והכל היה טוב ויפה כרגיל. לאחר שסיימנו את הקינוחים ולמעשה היינו כ-5 דקות לפני יציאה מהמסעדה (נותר רק לסיים את הקפה...), בננו פרץ בבכי עקב שטות כלשהי, ונראה כי קול הבכי הפריע מאוד לאחמ"ש שעמד בעמדה הסמוכה לשולחננו. הנ"ל ניגש וביקש "בנימוס" כי נצא עם הילד מחוץ למסעדה, כיוון שהוא מפריע לאורחים האחרים. יש לציין ולהדגיש כי הילד ישב בכסאו, לא השתולל במסעדה בין האורחים, וכי כאמור השולחן בו ישבנו היה בקצה המסעדה ומרוחק מרוב הלקוחות שהיו באותה עת במסעדה. נראה כי הסיבה העיקרית לכך שקיבלנו "צו הרחקה" היא האחמ"ש עצמו, שלא הצליח להתרכז בשיחות הטלפון ו/או העיסוקים האחרים שהיו לו באותו זמן. אנחנו קיבלנו את הבקשה בתדהמה, מעולם לפני כן לא ביקשו מאיתנו לצאת ממסעדה כלשהי כיוון ש"הילדים מפריעים". נראה לנו שמסעדה שמקבלת בברכה משפחות, לוקחת בחשבון שילדים קטנים לפעמים בוכים, לפעמים צועקים וזה חלק מהעניין. כמובן שהכל בגבולות הטעם הטוב, ולא נראה שבמקרה הזה חרגנו מגבולות אלה בשום צורה שהיא. בסופו של דבר גם לנו ההורים לא נעים לשבת עם ילד בוכה במסעדה, ואנו משתדלים להימנע מאי נעימויות. על אחת כמה וכמה שבמקרה שלנו זה היה מיותר, כיוון שבכל מקרה עמדנו לצאת מהמקום תוך דקות ספורות. כמובן שברגע שקיבלנו פניה כזאת התקפלנו כולנו ויצאנו מהמקום מיידית, כועסים ופגועים (את הקפה כבר לא שתינו...). לא נראה לנו שזו התנהגות ראויה כלפי לקוחות (קל וחומר לקוחות קבועים), ולכן חשנו חובה להתלונן ולהביע את האכזבה העמוקה שאנו חשים. שלחנו מייל למנהל , אחרי שהמנהלת משמרת הבטיחה שקוראים את המיילים , עד היום לא זכינו לתגובה. הפצתי את הסיפור לכל חבריי בעבודה באינטל , ופשוט כמעט כל העובדים מיום ליום מפסיקים להזמין מהמקום בעקבות הסיפור.
השירות היה טוב ואדיב, המלצרית חייכנית ונחמדה. והאוכל טעים
אתמול בצהריי היום אכלתי במסעדתכם. הנני סטודנט בבר אילן ושקלתי איפה לאכול, לאחר בירור קטן באינטרנט ואהבתי לאוכל אסיאתי החלטתי להגיע אליכם. השרות היה בסדר גמור, אבל גם אני וגם בת זוגתי... שהייתה עימי והזמינה פאד תאי , הייתה מאוד מאוכזבת מהמנה שהייתה טפלה וחסרת טעם, הפאד קפאו שלי היה כבד מאוד; פשוט עיסה.חברתי שלא נגעה במנה לאחר שני ביסים, אמרה המלצרית שחבל שלא אמרנו לה קודם. הגעתי עם ציפיה גדולה ויצאתי מאוכזב, בכל זאת ציפיתי שמסעדה שכ״כ גאה בחומרי גלם שלה תקפיד על טריותם טיפה יותר
שמי רונן , אני לקוח במסעדה וסועד בה מדיי פעם תכופות , אולם חווית השירות בפעם האחרונה הייתה ממש לא נעימה סעדנו ביום ראשון באויאמה , והזמנו מנות נודלס ומנות סושי הנודלס היה בסדר , אולם... הסושי שהגיע היה בלתי אכיל , האצה פשוט הייתה לא ניתנת ללעיסה ובליעה. המלצרית קראה למנהלת המשמרת , שהודיעה לנו שלא ניתן להחזיר את המנה , מכיוון שכבר טעמנו ממנה , הסברתי לה שאני , אשתי ובתי טעמנו את הסושי (הגיע לשולחן לפני שאר המנות) , ולא הצלחנו ללעוס אותו , ולכן קראנו לה , אבל היא התחילה להסביר לי שמכיוון שהמנה מורכבת מ8 חתיכות ואכלנו כבר 3 , לא ניתן להחליפה , זה הגיע למצב שהבת הקטנה שלי (בת שמונה) התחילה להסביר לה שהיא לא מצליחה לבלוע , אולם היא השתיקה אותה (להשתיק ילדה בת שמונה , נו באמת..) ניסיתי לדבר איתה שנית ולהסביר לה שאני חושב שזה לא הוגן שלקוח קבוע יקבל יחס כזה, וכל השיחה היא די מביכה , וביקשתי להזדכות על חצי הרול שלא אכלנו , או להחליפו , אולם היא לא הקשיבה לנו , הלכה ושמה לנו חשבון על השולחן (אפילו לא התחלנו לאכול) , ואמרה שאנחנו יכולים לשלם או שתזמין משטרה. בשלב הזה הילדה הקטנה שלי התחילה לבכות והיה לי כבר ממש לא נעים. למותר לציין שבבדרך כלל חוית השירות היא שהמלצרית מבררת אם המנה טעימה לי והאם אני מרוצה , וכאן כשלקוח קבוע מתלונן (ואני ממש לא מהמתלוננים הסדרתיים , למעשה אני כמעט לעולם לא מחליף מנה) , הוא מקבל יחס מזלזל , וזוכה לחוויה לא נעימה. למותר לציין כי בעקבות ה"חוויה" שעברתי לא אגיע יותר למקום. בתודה רונן
ביקרנו באויאמה עם זוג חברים מחו"ל, ורצינו להודות על ערב מקסים שכלל אווירה נהדרת שירות חייכני ומקצועי, המנות שהזמנו הגיעו במהירות למרות שהמסעדה היתה מלאה עד אפס מקום, הסושי היה טרי וברמה... גבוהה ביחס לכל מקום שאכלנו בו בעבר, ובכלל היה כיף - קיבלנו מחמאות. מהחברים מחו"ל שהיו בישראל לפני 7 שנים - אויאמה היתה בשבילנו שגריר מצוין למה שקורה בענף המסעדות בישראל - כל הכבוד!