הזמנו משלוח לקחת איתנו, ביקשנו במקום העוף במנה לשים שרימפס,אמרו שזה בתוספת תשלום והסכמנו.כשהגענו הביתה היו 4 שרימפסים במנה!!!!!!פשוט בושה!!התקשרנו וכל פעם אמרו שהאחראית (שמה הדר) תחזור... והיא לא חזרה,חמש הודעות השארנו וזה לא עניין אותה!! שמעתי רבות על היחס המזלזל שם אבל כשיו אחרי שחוויתי אותו בעצמי אין מצב שכף רגלנו תדרוך שם! בושה שזה מי שמנהל את המקום ובוחר בדרך התעלמות מפניות של לקוחות
אני לקוח קבוע להזמנות משלוחים דרך האתר. פעם אחרונה ההזמנה (סושי) הגיע בלי וואסאבי. כאשר אני לא ביקשתי לא לשלוח וואסאבי, ואיני מסוגל לאכל סושי ללא וואסאבי. בטלפון הציעו לי להביא... וואסאבי בעוד שעתיים, למרות שאנו גרים 5 דקות בטוסטוס מהמסעדה. נציגת המסעדה היתה גסה וחסרת תודעה שירותית. היא לא הסכימה לבטל את ההזמנה, יתרה מזה, היא אפילו לא קיבלה אחריות על אירוע לא הביע צער. לחברים שלי אני לא אמליץ על המקום הזה.
בעלי ואני הגענו למסעדה ביום שישי בצהריים, 22/6/12. הביקור במסעדה התחיל ברגל שמאל כבר בעת הזמנת המקום בטלפון. ביקשתי מקום לשעה 13:30, נאמר לי שנצטרך לסיים בשעה 15.00!!! אמרתי לנציגה... ששעה וחצי לארוחה זה לא מספיק לנו, הרי אני באה לאכול ולהנות לא לבלוע את הסושי וללכת, אז ההסבר היה שיש כבר הזמנות לשעה 15.00 אך היא כבר תדאג לנו במקום. הגענו קצת לפני כדי להרוויח קצת זמן, המסעדה הייתה בתפוסה של כ-50%. המלצרית הצעיה ארוחת "סושישי" שבעבר כבר יצא לנו לקחת: "אוכל כפי יכולתך ב-79 ₪" אך שהפעם היו הרבה אותיות קטנות וגם הסברים בעל פה בסגנון: הגשת המנות הינה בסבבים שיכולים להיות עד 30-40 דקות, וגם הוצאת מנות לפי מוכנותן. הסכמנו אך לא שערנו לעצמנו שכל זה נועד לגרום ללקוח לאכול בלא יותר מ-79 ש"ח. ב-13.25 הזמנו כל אחד 2 מנות סופי ספיישל. בינתיים באו אנשים אחרינו, הזמינו, קיבלו את המנות, התחילו לאכול ואנו עדיין ממתינים. מה מסתבר, הסבב!!! שאלנו את אחד המלצרים מה קורה עם ההזמנה שלנו, המלצר הלך ולא חזר... ביקשנו מהמלצרית שלנו לבדוק, והיא כאילו חיכתה לשאלה: "אבל אמרתי לכם שיש סבבים ואולי תחכו...". כאן הבנו את המסר וביקשנו את האחראי. עבר כבר 30 דקות. התשובות שלו היו נורא מעצבנות, לדבריו כל מי שבא אחרנו וקיבל את המנות, עבר מהמרפסת בחוץ, בזמן שאני ראיתי את האנשים נכנסים למסעדה מכיוון החניה. הסברנו לו שאנו מרגישים שמעכבים את המנות שלנו בכוונה, ואין לנו אפשרות להזמין עוד מנות במסגרת המבצע כי הזמן של הישיבה מוגבל והכל נעשה בצורה מגעילה, ומה שמסעדה עושה זה מעכבת את הוצאת המנות וגטרמת להזמנה אחת בלבד שמראש עלותה במקסימום מגיעה לכ-160 ₪, עלות המבצע לזוג. יכולנו להזמין מהתפריט ולשלם על מה שנוכל גם בלי המבצע שרק מקלקל את האווירה ולנו אישית הרס את הבילוי. היחס המזלזל פשוט הרס לנו את הארוחה, עד שארגנו בייביסיטר לשני התינוקות ויצאנו מהבית. תוך דקות אחרי שאחראי הגיע יצא המנה הראשונה! לצערי, היינו כבר מספיק מושפלים ועצבניים ורצינו רק לצאת משם. האחראי ניסה לשכנע אותנו להישאר כאשר המלצר מחזיר את המנה מעל השולחן, בלי התנצלות, בלי לקיחת אחריות, להפך, בטוח בצדקתו. לסיכום, מי שרוצה להנות מהמבצע, מוזמן לבוא, להזמין שתי מנות, לחכות 40 דקות עד שתצא מנה או במקרה הטוב שתיים, לאכול, עדיף פשוט לבלוע, לנסות להזמין עוד, ולגלות שיש לחכות לסוף הסבב ובינתיים יגמר הזמן. תהנו, אנחנו נהננו במקום אחר כבר.
בשבועיים האחרונים הגענו פעמיים לאכול במסעדה, הזמנו במנה אקסטרא בייקון, כשהמנה הגיע, לא מצאנו את הבייקון בכלל, קראנו למלצרית והיא הצביעה על האוכל שלנו על קוביית בייקון קטנה מאוד ואמרה... לנו הינה הבייקון... מסעדה שמכבדת את עצמה, לא הייתה מצביעה על האוכל שלי... בפעם השנייה, הם שמעו שבאנו לחגוג יומהולדת, ובגלל שלא היה לנו ת.ז הם העדיפו להתווכח איתנו רבע שעה ולתת לנו לצאת עם טעם לא טוב מאשר לתת לנו את ההנחה של היומהולדת.
הזמנתי משלוח מהמסעדה של פאד-טאי אטריות אורז עם ירקות. הגיע פאד-טאי שהירקות היו חסה ומלפפון... האם ערבבו לי את הפאד-טאי עם שאריות של סלט? הוציא לגמרי את כל החשק לאכול ועם המחיר הגבוה... ציפיתי לקצת יותר מהבזיון הזה. מאד לא מומלץ.
אני ואשתי הזמנו מהמסעדה סושי, לצערנו הסושי הגיע מתפרק והאורז עיסתי. כשהתקשרנו על מנת לקבל מנה חלופית נתקלנו באטימות. בהתחלה הסברתי את המצב לאחד העובדים, ולאחר מכן זה העביר אותי למנהלת... משמרת שניסתה לעשות הכל כדי לא להחליף את המנה ולסיים את השיחה. לאחר התעקשות הופנתי לאדם בשם ברק שזיהה את עצמו כבעלים. ברק התווכח איתי ארוכות וסירב להאמין למה שאני מספר לו. אחרי ויכוח ממושך שבו הסברתי לברק שבכל מסעדה נורמאלית היו מחליפים לי מיד ללא שאלות ושאני לא מרמה אותו או גונב ממנו הסכים ברק להחליף את המנה אבל הזכיר שהוא יבדוק את מה שאני אומר כשאחזיר לו את הסושי הישן. ממש יחס משפיל, אפילו בדוחן פאלפל אם אתה לא מרוצה מיד תקבל תחליף. אצל אויימה כניראה הלקוח הוא ראמי. יש לציין שזה היה בערך המשלוח ה-100 - 150 שלי מאויימה והאחרון.
הסושי היה טעים מאוד. השירות אדיב. אווירה נחמדה מאוד. יצאנו מרוצים! :)
האוכל היה ממש ממש טעים היינו בזמן "עיסקית" לכן היו מחירים בהתאם אבל יקרררררררררררר..... אחרי הכל זה פ"ת , זה יותר יקר מכמה וכמה מסעדות תל אביביות ולא רק
כרגיל, האוכל מדהים, אבל המחירים עלו וזה הפך את העסק לממש יקר
חגגנו יום הולדת 3 זוגות והזמנו מגוון מנות. האוכל מצויין וזו לא הפעם הראשונה שאני אוכל שם! מגיע שאפו גדול לשף שמצליח לשמור על רמה גבוהה לאורך שנים וזה ממש לא טריויאלי. מאד מאד נהננו :-)