בכל פעם שהיינו המנות היו טעימות והשרות אדיב ומהיר,מנהל/בעלים בחור נחמד ונעים. בעית ניקיון קשה-הכוסות מלוכלכות,הלימונים רקובים.
לעומת גוצ'ה באבן גבירול-אכזבה. השירות מתנשא, לשיא הגיע הדבר בתשובה לפיה לא מגישים בירה מהחבית בכוסות של חצי ליטר (דבר שכן מוגש באבן גבירול) כי הבירה מתחממת בינתיים עד ששותים אותה.... לעובדה שהדבר (ההגשה בכוסות של שליש ליטר) מייקרת את הבירה כמעט פי שתיים-אין כל קשר כנראה.
הייתי ביום רביעי אחרון בגוצ'ה דיזנגוף. ההתחלה הייתה צולעת כי אומנם לא הזמנו מקום מראש אבל אין סיבה שנחכה למעלה מחצי שעה למסעדה שממבט חטוף לתוכה לא נראית מלאה. נכנסנו קצת מתוסכלים,... הושיבו אותו במקום מעצבן ליד המחשב שכל המלצרים מגיעים אליו על מנת לשלוח את הזמנתם והרגשה כאילו הם עומדים לנו על הראש. אבל כל זה לא היה שווה ערך לשרות המדהים המסור והמתחשב שקיבלנו. הייתי חייבת לציין לשבח את המקצוענות וההתלהבות של המלצרית בעלת החיוך המדהים. החום והלואליות שלה למקום שינו לנו את ההרגשה ויצאנו יותר ממרוצים.
הייתי שם השבוע ונחרדתי לגלות רמת שירות חובבנית מאין כמותה.המארחת הושיבה אותנו בשולחן, ואח"כ ביקשו מאיתנו לעבור כיוון שהוא מוזמן. אחרי שעברנו, ביקשו מאיתנו לעבור שוב. הזמנו עיקריות,... והמלצרית אמרה שממש כדאי להזמין ראשונות, כיוון שיקח לעיקריות המון זמן. התלבטנו, אך לבסוף הקשבנו להמלצה. העיקריות הגיעו שנייה וחצי אחרי הראשונות. כשביקשנו מהמלצרית לבטל את הראשונות היא טענה שאמרו לנו שהעיקריות יגיעו מהר- כמובן שההיפך היה הנכון. בסוף הראשונות בוטלו, חבל שזה לא נעשה ללא מו"מ.גם בשלב החשבון היה רגע מביך - ביקשנו מהמלצרית להוסיף אחוז מסוים של טיפ לאשראי, והיא ביקשה מאיתנו עזרה בחישוב. כאילו - אין לך מחשבון ליד הקופה? לגופו של עניין - האוכל היה בסדר, השרימפס קצת יבש, אבל לא ציפינו ליותר ברמת המחירים הזו. בכל מקרה לא נחזור.</P>
חזרנו לגו'צה (סניף דיזנגוף) אחרי מספר חודשים שלא ביקרנו בה. התאכזבנו לגלות שרמת האוכל והשרות שהינו רגילים לה וביזכותם היינו פוקדים את המסעדה לעיתים תכופות, ירדה באופן משמעותי. תמיד... נהננו לשבת על הבר של המטבח ולהתרשם מהעבודה המקצועית, האסטטיות וההקפדה שבהן יוצאות המנות מהמטבח. הפעם הייתה אכזבה גדולה. בנוסף למנות שלנו שהיו ממש לא טובות (הדגים שהוגשו היו יבשים לגמרי), הוחזרו למטבח לפחות 5 מנות בפרק הזמן שבו ישבנו. גם רמת השרות ירדה פלאים - המלצרים היו בינם לבין עצמם ופחות עם הלקוחות. בכל המסעדה היה נראה כאילו הדברים נעשים כדי לסמן V ולהמשיך למשימה הבאה ולא כדי לספק שרות ואוכל טוב ללקוחות. אנחנו מאוד מקווים שהם ישתפרו - ממש אהבנו ללכת לשם. חבל.
ראשית, המלצר שלנו היה מצוין אבל לצערי לא הכול תלוי בו. כמי שאכל בגוצ'ה לא פעם אחת ואפילו נהנה, הפעם הזאת היתה מאכזבת בלשון המעטה. במה נתחיל, שהעיקריות הגיעו לפני הראשונות. או אולי שסוף... סוף קיבלנו את העיקריות הן הגיעו כל אחת כלאחר כבוד לחוד וללא התוספות שביקשנו. מה עוד שלמרות שמנות אלו (מוקיקה ברזילאית ושיפודי שרימפס וחזה אווז מעושן) היו מהמיוחדים של גוצ'ה הן כלל לא הרשימו. ח ב ל, אולי אחותה הצעירה תרשים יותר ...
המסעדה מגישה אוכל ברמה מאוד גבוהה. המחירים של האוכל וגם של השתיה החריפה לא גבוהים בכלל, השרות במסעדה יוצא מן הכלל .במיוחד ראוי לציין את המנהלת של המקום שדואגת שהעניינים יהיו מבוצעים על... הצד הטוב ביותר. בקיצור, מומלץ ביותר.
כמישהי מכורה לפירות ים אני באה למסעדה הזאת כמעט כל שבוע, האוכל מדהים, בלי שטויות, שרימפס זה שרימפס והרטבים... גן עדן. לא בגלל זה החלטתי לכתוב פה.הייתי חייבת לכתוב כאן בגלל האירוע מיום... חמישי שיכול ללמד אחרים מה זה שירות: הייתי עם חברה, הזמנו מנה מיוחדת, קילו 1 של מולים. הביאו לנו צלחת, ישבנו, אכלנו ופתאום מגיע מנהל משמרת עם עוד צלחת של מולים, באותו גודל ואומר שהם מבקשים סליחה, היתה טעות, הוא שם לב רק עכשיו, הביאו לנו חצי קילו במקום קילו ולכן עכשיו אנחנו מקבלות את החצי השני אבל משלמות רק על חצי קילו. והאמת - בכלל לא היינו שמות לב שיש שם פחות.אני מודה לכם על תשומת הלב, על יושר והגינות.
כנראה כשהאף למעלה, שוכחים ת'לקוח.איזה שחצנות, איזה חוסר גמישות, איזה מנהלים - עוד לא נתקלנו בדבר, עד כמה גרוע זה יכול להיות.המלצה שלנו, יש עוד הרבה מסעדות בת"א.
אין מה לדבר, מסעדת פירות הים הזולה והטובה ביותר. התמורה הטובה ביותר לכסף.השרימפס מצויינים, המולים מעולים אבל אם היו נותנים לי לומר רק 3 מילים:סטייק טונה אדומה... פשוט תאווה לחיך.מנה יפה... וגדולה על פירה חלבי וטעים... כדאי להזמין כמה שפחות עשוי כדי לא להרוס את הטעם המושלם של הדג המדהים הזה...אין פשוט סטייק בשרי שיכול להתעלות.