אחרי תקופה שבה לא יצא לי לבקר במקום אני חייב לציין שהתלהבתי מההזדמנות.. רק שההתלהבות נגמרה 5 דקות מהכניסה למסעדה. מלצרים אדישים אוכל מאכזב זמן המתנה בלתי נגמר ומחיר מופקע והפעם עבור... כלום ! ומעבר לזה כשדיברנו עם האחראי על מה שמפריע התשובות שלו היו מזלזלות באינטלגנציה ... סתם חבל, מקום שפעם אהבתי היום היה מתחת לכל ביקורת !
אין מקום ויש תור מטורף..אבל המנה של אגזבנדיקט עם סלמון מעולה ובכלל גם הלחמים בהתחלה עם הנוטלה להיט!לגבי הקינוחים-ממש טובים אבל ענקיים-אנחנו לקחנו סלט פירות שהספיק ל3 אנשים
לרוב במסעדות ממש לא אכפת לי מהשירות אלא רק שיהיה טעים, אבל הפעם - זה עבר ממש כל גבול של בושה. הגענו למקום ביום חמישי ב2 בלילה - ביקשנו מקום בפנים - היה ריק לגמרי - לפחות 10 שולחונות... ריקים בפנים, וכמה שולחנות ריקים עם ספות. המארחת הושיבה אותנו על שולחן עם כסאות, וביקשנו לשבת על השולחנות עם הספות - המארחת אמרה שאי אפשר כי אנחנו שניים. אמרתי לה שריק לגמרי, ושאם יגיעו אנשים נעבור, והיא אמרה בטון לא נחמד שזה 'בעייתי, אי אפשר'. הזמנתי פנקייק אוכמניות, כאשר המלצר אמר לי שזה לוקח להכין 15 דקות. לאחר 20 דקות קיבלתי פנקייק שוקולד. ניסיתי להשיג את תשומת ליבו של המלצר, אבל רק הברמן ראה אותי - אבל התעלם ולא קרא למלצר בהתחלה המלצר ניסה להגיד שאולי הזמנתי פנקייק שוקולד, ורק אחרי זה הודה שהייתה טעות במטבח. המלצר לא הציע שום פיצוי או התנצלות רצינית. לבסוף לאחר עוד 15 דקות הגיע הפנקייק המיוחל, כאשר המלצר אומר שהוא מצטער על 'הטעות הקטנה' - עבר 40 דקות מהזמנה עד שקיבלתי את הפנקייק. הפנקייק היה בסדר, אבל עם רוטב מייפל שלא היו לו טעם כמו רוטב מייפל אמיתי, וחבל.
אני וזוגתי הגענו ביום שישי בבוקר לסניף ברוטשילד,לא היה תור כמעט אבל זה לא מנע מהמארחת להיות חסרת סבלנות ולא נעימה בעליל.. הגענו לטובת התפריט המיוחד שהוצג החודש שכלל ארוחות בוקר מיוחדות.... אני הזמנתי ארוחת בוקר של מסעדת "מל ומישל". יואב וניר, אין לי אלא לומר לכם שמדובר במנה גרועה כל כך שהיתי ממליץ לכם לא לתרום את השם האיכותי שלכם לשום שטות שכזו יותר, הרגשתי ששמו לי על הטוסט רוטב עגבניות תעשייתיולא הורגשו אנשובי זיתים או צלפים,הנקניקיות היו עשויות מידי,כל זה לווה בסלט עגבניות שרי עם כל כך מעט מוצרלה שזה פשוט מבייש, וכל זה במחיר שערורייתי של 79 ש"ח!!! זוגתי הזמינה את הפריטטה מהתפריט הקבוע , ואיך לומר בעדינות, לא ממש הלהיב.. שתינו הפוך שהגיע פושר, כמו כן זוגתי שאלה את המלצר על הבר, שם ישבנו מה יש טבעי שנסחט במקום , והנ"ל השיב גזר ותפוז, אז היא הזמינה תפוגזר, אבל אז אל מול עינינו הנ"ל סחט גזר אבל את התפוזים הוא מזג מתוך בקבוק שהוציא מהמקרר, זוגתי שאלה אותו אם הוא הבין שהיא התכוונה לתפוז טרי שנסחט במקום, הנ"ל השיב לה שמדובר בתפוזים סחוטים טריים, טוב הבנו שקשה להסביר למלצר שכזה מה ההבדל , אז פשוט ביטלנו. לסיום, כדאי ש"ארבעת המופלאים" (הבעלים של הבנדיקט) יתחילו לנער קצת את העסק לפני שיהיה מאוחר מידי..
האם זה נכון לבוא למקום שאומנם מגיש אוכל טוב אך לא מאפשר לך כלקוח להמין מקום מראש ומאלץ אותך לחכות בחוץ שעה ואף יותר על מנת לאכול ביצה???? ולשלם על זה כסף טוב, אני אישית לא בעד לתת לזה... יד
בוקר טוב ! כי ככה מתחילים כל הזמנה, ארוחות טעימות ומפנקות, יחס חם, בכל שעה שתגיע יאמרו לך בחיוך בוקר טוב, בהמתנה בתור תקבל משקה קר או יין, מה יש לא לאהוב שם ? אני אישית כבר עשיתי כרטיס... חבר מועדון. תענוג בכל ארוחה. יש לציין שאני מזמינה מנה קבועה לאחרונה שלא מאכזבת אותי - מנת 'פלורנטין', מומלצת במיוחד ! (נמצאת במנות המומלצות בתמונות) . אני לא יודעת איך הסניף בהרצליה, אני הייתי רק בסניף ברוטשילד. שיהיה בתאבון לכולנו :)
שלום רב,ברצוני לדווח על חוויה לא טובה שעברה אתמול (14/5/11 בשעה 5:00) עלי ועל חבריי בסניף בבן יהודה. ראשית, אני חייבת להדגיש שאני וחבריי ממש אוהבים את המסעדה ומגיעים כמעט כל יום שישי... לפנות בוקר. תמיד הביקור במסעדה הינה חוויה איכותית וטעימה ביותר. קשה לי לבוא כרגע ולהתלונן על המקום שאני הכי אוהבת והייתי בו כל כך המון פעמים אך החוויה של אתמול השאירה בנו טעם מר ותחושת זלזול עד כדי שספק רב אם נמשיך לבוא למקום בעתיד...לפחות לא לסניף הנ"ל. כאשר הגענו אתמול לפנות בוקר, חבורה של 9 אנשים, לא היה מקום במסעדה ולכן נאלצנו לחכות - דבר מקובל בהחלט. הבעיה התחילה כאשר ביקשנו שיחברו לנו שולחנות והמלצרית שעבדה (בחורה עם שיער שחור ומשקפיים) הסבירה לנו שלא ניתן לעשות זאת בשל נהלי המקום. אני חייבת לציין שהמקום היה ריק ורק שני השולחנות הגדולים בו היו תפוסים. לאחר דין ודברים עם המלצרית, האחרונה לא השכילה לפנות לנו מקום כדי שנוכל לשבת - ושוב נדגיש, המקום ריק! לא זו אף זו, המלצרית לא השכילה למצוא פתרון כלשהו כדי שנוכל להינות (כמו למשל לפצל אותנו לשתי שולחנות קרובים). החוויה הפכה לויכוח עמדות כאשר לדעתה של המלצרית אין מקום ולכן אין אנו יכולים להיכנס.ויודגש, הבעיה לא הייתה עם העובדה שלא ניתן לחבר שולחנות (דבר מאוד לא ברור בעיני) אלא עם ההתנצחות חסרת הטעם.ואם זה לא הספיק, הדבר שהכעיס אותנו יותר מכל, כאשר נכנסו למסעדה לחש מלצר חוצפן, מזוקן למשעי עם שיער קצר קוצים "תעשי שיחכו בחוץ". הוא פנה למלצרית במאין התחמקות, כאילו אנחנו לא רצויים במקום ועדיף שנחכה בגשם בחוץ. אני מצטערת על צורת הביטוי אבל התחושה שקיבלנו מהמלצר הייתה כה מזלזלת ומשפילה. אני לא מבינה למה אף אחד מהמלצרים, לא חשבו לדבר איתנו בצורה נעימה ולפתור את הבעיות. סה"כ חשוב לי שתדעו אנחנו לא ישראלים ממוצעים שחושבים איך לבוא למסעדה ולעשות בלאגן - ממש לא! כמו שאמרתי, הבנדיקט בבן יהודה הוא המקום האהוב עלינו ביותר וישבנו בו עשרות או אפילו מאות פעמים.לסיום, חשוב לי שתדעו שההודעה הזאת לא באה ממקום חמדני או נקמני אלא פשוט מתחושה קשה של השפלה וכעס. למותר לציין שבסוף הלכנו למקום אחר, מושפלים בצאתנו מהמסעדה ובעיקר בגלל המלצר שבדרכים נסתרות ניסה להעיף אותנו אחוצה כנראה כי היה עייף וחסר סבלנות.אודה להתייחסותכם המהירה0548352952
הגענו בפעם השנייה לאחר שקצת התאכזבנו בפעם הקודמת (אולי משום שחיכינו בתור כשעה) ולהפתעתנו היה מדהים! האוכל פשוט ללקק את האצבעות ושלא נדבר על ליבנת המלצרית שנתנה לנו שירות אישי ומפנק.... הזמנו את מנות האגס בנדיקט ובסוף קינחנו בפנקייק. ממליצים בחום!
במקרה הגענו למקום והרגשנו כאילו אנחנו באירופה, אין ספק שזהו התפריט הכי מעניין של ארוחות בוקר בישראל שראינו עד היום. הארוחות שלקחנו היו מעולות והמבחר הגדול והמגוון השאיר טעם של עוד. כמו... כן, השירות היה יוצא דופן. אחת התגליות הכי גדולות בתל אביב
הגענו בשבת בשעה 17:00 מסתבר שבנוסף לתפריט יש חודש מיוחד של מנות שף. לקחנו את השקשוקה מהתפריט הנל טעים מאוד, לא הצלחתי לסיים את המנה. המקום נקי ומנוהל ביד רמה קצת ביאס שהמלצר מטאטא לידי... בעודי אוכל את המנה. בקיצור - חוויה נעימה