מקום בכיף,סושי מעולה ומוקפד (לפעמים לוקח הרבה זמן בגלל עומס הזמנות),יתרון מיוחד -אין שרצים וכל מיני "חיות".נודלס - פתרון מעולה לרעבים או לילדים.לסיכום אוכל טוב מחיר סביר.ממתינים לתעודת... הכשרות.
שלום. ביום חמישי ה-10.1.07 פקדנו אני ואימי את המסעדה שלכם בציפייה רבה שכן הנני מעריצה מושבעת של "ריבר" בראשל"צ. היה לי קשה לשנות אך בכל זאת רציתי לתת צ'אנס. ובכן, עוד בכניסתנו לסניף... נתקלתנו במארחת חמורת סבר פנים, לא נחמדה וכעוסה עד מאוד אשר הציעה לנו לשבת בחלק החיצוני של המסעדה (המקורה) בטענה כי זה המקום היחיד הפנוי שברקע היו מספר שולחנות פנויים וכמו כן על הבר. סירבנו לשבת במקום בו הציעה לנו מפני שהיה חשוך, קר ומוסיקה מרעישה עד מאוד. ביקשנו לשבת על הבר אך נתקלנו בסירוב כי "המקומות שמורים". המשכנו להמתין וכעבור רבע שעה נכנסנו סוף סוף למסעדה. מימיננו ישבו קבוצה של אמריקאים בת 8 אנשים שהשתוללו וצעקו בקולי קולות, דבר שהפריע לנו מאוד ומשמאלנו ישבו קבוצה של 4 בנות שהרעישו לא פחות. למותר לציין שבמסעדה עצמה היתה מוסיקה רועמת ולא נעימה כלל. ביקשנו מהמלצרית שינמיכו את המוסיקה אך לשווא. בהמשך הערב הגיעו הצטרפו אנשים נוספים לקבוצת האמריקאים למרות שהשולחן שלהם לא היה בנוי לאנשים נוספים והיה מלא עד אפס מקום. מצאנו את עצמנו שיושבים איתנו אנשים בשולחן שלנו ממש ומתנצלים, ולשולחן משמאל של הבנות הצטרף בחור שישב על אמא שלי מפאת חוצפתו וחוסר המקום לישיבה. יש לציין שקיבלנו את האוכל, אך עם הפרש של 7 דקות בין המנה שלי למנה של אימי הבלגנו אך אכלנו. במהלך הארוחה קמנו לשירותים וגילינו כי המצב בכי רע, שירותים מטונפים ולא היה נייר טואלט. כשביקשנו חשבון המלצרית זרקה לנו את החשבון על שולחן ונעלמה לרבע שעה. (וכל זה כשידעה שאנחנו לא מרוצות מן השירות והתלוננו נספר פעמים במהלך הארוחה.) לאחר כרבע שעה הועילה בטובה אחרי סימונים מהשולחן שלנו המלצרית להגיע ולקחת את החשבון. ביקשנו לקרוא לאחראית. האחראית הגיעה, וכל מה שהיה לה להגיד "אני מתנצלת". לא היתה שום כוונה של פיצוי. אנחנו לא נגיע אליכם יותר. מאיתנו, הלקוחות המאוכזבות.
מסעדה מדהימה, אוכל ברמה גבוהה מאוד, ורמת השרות מעולה. ממליצה בחום, המחירים סבירים ונוחים לכל כיס.
האוכל נחמד מאוד אבל למקום יש אוירה חזקה של חדר אוכל - רעש של כל היושבים ושולחנות ממוקמים בצפיפות, האוירה עממית ולפעמים יש ריח חזק של אוכל לא נעים מהמטבח... אני חושבת שקצת איוורור ופיזור... יותר נעים של השולחנות היה הופך את המקום לטוב
פשוט נהדר....... לנסות את המרק בקר לוהט ולקינוח את הכדור קוקוס. אין דברים כאלו.......
ביום רביעי ישבנו במסעדה בחוץ והיה אוירה נחמדה מאוד. מנהלת המשמרת היתה על הכיפאק והמנת נוריקו סן היתה מהסרטים. לנסות בזריזות...
מסעדה נהדרת שלא יורדת מאף מסעדת סושי שאכלתי בארץ. קיבלנו יחס מעולה מהצוות ובהחלט נחזור
המקום נחמד ונעים. א ב ל הזמנו משלוח. אמרו עד שעה. אחרי שעה חייגו 4 פעמים. הבטיחו הבטחות רבות ולאחר חצי שעה נוספת ביטלנו. לא חבל ? אם יש בעיה - מתקשרים ללקוח ועושים תיאום ציפיות -... אבל כשכל ילד בן 16 מנהל היום משמרת - ככה זה נראה. חבל מאד.
ריבר מה קרה לכם ? תפסיקו להעלות מחירים ! הטייפון הגיע ל64 , הסלט ירוק ל31 והשחיתות ל55 שקלים ! זאת העלאת המחירים השלישית שלכם ומעכשיו אני לא חוזרת יותר ....
ירידה רצינית ברמה. בתור מבקרים קבועים בריבר רחובות, אני חייבת לציין את אכזבתנו, הן מעליית המחירים הגבוהה לדוגמא : 25% יותר למנת שחיתות וזה עוד לאחר שהחליפו את חזה האווז בפרגית. ובמקום... 15 ש"ח לחליצה עברו לגבות 30 ש"ח לחליצה. כמו כן, פעם היה אפשר להתפוצץ מהמנות בריבר וכעת הן כנראה עברו לדיאטה משום שהן קטנו אופן משמעותי מאוד. השרות איטי ומבולבל אבל, אני מוכנה להבליג ולייחס את זה ליום חמישי בלילה עת המקום מפוצץ סועדים. באופן כללי יש תחושה של ירידה ברמה, בכמות ובשרות. חבל, זאת הייתה אחת המסעדות הכי טובות באיזור.