מקום נפלא, טעים, אווירה נעימה, ממליצה לשבת על הבר (ברמנים נחמדים ומפנקים) ומחירים זולים במיוחד בשביל תוצר כל כך טוב.
המנות קטנטנות לעומת התמונות בתפריט, הסושי הגיע חצי מפורק- או שעמד בחוץ הרבה זמן או שלא נוצר כמו שצריך, הטעם- בינוני עד עייף. והערה: למה במערכת ההזמנות שואלים אם לצלצל בדלת [ביקשנו שלא,... בגלל התינוקת] אם השליחים לא קוראים את זה בכלל.
מסעדה מעולה, אוכל טעים מאוד. השירות לפעמים איטי וגם ההגעה של המנות. אבל מעבר לכך, סניף שתמיד כיף לחזור אליו.
סושי טעים כמו בשאר סניפי הרשת האוכל טרי ונראה טוב הזמנתי לטייק אוואי וההזמנה יצאה מהר מאוד. מומלץ להזמין לפני שמסתובבים בקניון וככה לוקחים והולכים.
לעומת פעמים קודמים שבקרתי, הרמה השתפרה מאוד. השירות מהיר ואדיב, המנות מוכנות מהר יחסית (המסעדה הייתה חצי מלאה). המחירים הם כמו בכל הרשת, ולרוב יש הרגשה שיש תמורה טובה למחיר - המנות היו... טעימות מאוד ומשביעות.
אני לא נוהג להזמין אוכל אסייתי. אבל עשיתי ניסיון ולא התאכזבתי כלל. המנות נודלס שלהם ענקיות מנה אחת הספיקה לזוג. הסושי נחמד לא יותר מזה. סה"כ תמורה טובה
ברצוני לשבח את הסניף, האוכל היה ממש טעים והשירות היה פשוט מעולה. המלצר היה חייכן, קשוב, מבין עניין, תענוג לקבל שירות מקצועי ואיכותי! כשסיפרנו על כך לאחראי המשמרת שמחנו לגלות שאנחנו לא... הראשונים :-) כל הכבוד על אוכל טעים, מחיר הוגן ושירות ברמה גבוהה. נהנינו!
הזמנתי פאד תאי בשליחות. השליחות הגיעה מהר יחסית. הטעם של המנה לא הזכיר טעם של פאד - תאי.
באמת הסניף היחיד של ג'פניקה שיוצא לי להיות בו לאחרונה שעוד נהנים בו. האוכל היה טעים. השירות לא מדהים אבל גם לא גרוע במיוחד. גם פה טענו שאין לייט נייט למרות שבכניסה יש שלט ענקי... לגביו. אוירה נעימה בחוץ ומוסיקה נעימה ברקע. סה"כ לסניפי ג'פניקה אחרים- הרבה יותר טוב. בלי ההשוואה- לא כזה מדהים בכלל. אבל חשוב לציין-זול.
הגענו משפחה שלמה, בת 9 נפשות, והזמנו בין היתר 3 מנות של סושי עם אבוקדו. לאחר לקיחת ההזמנה חזרה המלצרית והודיעה לנו שהאבוקדו שמור רק למנות מיוחדות ואילו המנות שהזמנו אינן מיוחדות ולכן... נאלץ לבחור ירק אחר. מיותר לציין שבאותו רגע היינו המומים. איך יתכן שנאמר לנו דבר כזה? בעודנו מבקשים בכל זאת לשקול שנית ולאפשר לנו 3 מנות עם אבוקדו ניגשה האחראית משמרת והודיעה חד משמעית שהאבוקדו שמור אך ורק למנות המיוחדות (על אף שמצוין בתפריט כמובן שניתן לבחור מתוך מגוון הירקות גם אבוקדו) וכי המלצרית עשתה טעות. ובכן, ענינו לה, קורה שטועים, אבל אנחנו מבקשים לקבל את המנות שהזמנו ולא לשנות, ועל כך נענינו בשלילה. שוב מיותר לציין שבאותו רגע כבר הרגשנו מבוזים. אנשים נורמליים היו קמים והולכים. היות והגענו משפחה שלמה עם ילדים ותינוק, שהיו רעבים, נותרנו לשבת מושפלים ומבוזים מהיחס הקר, אדיש וכל כך לא הגיוני שקיבלנו. אם המלצרית / אחראית המשמרת הייתה רק אומרת שאין בכלל אבוקדו, הרי שבלי בעיה היינו מזמינים משהו אחר. ולא היינו יכולים כלל לדעת אם אנשים אחרים מזמינים. קורה שטועים, אבל על טעות משלמים. וכך גם היה. על הטעות שעשינו שנשארנו וגם על הארוחה שילמנו מחיר מלא, ולא קיבלנו מעבר לזה שום התנצלות.