שלום ולא להתראות ג'פניקה. הייתי לקוחה של הרשת כ7-8 שנים ונהגתי להזמין TA מסניפים אחדים. כחברת מועדון לקוחות נהנתי לנצל את הנקודות שקיבלתי בהזמנות הבאות שלי. לאורך השנים היו מקרים של... תלונות על השירות וטעויות בהכנת המנות,אבל פחות או יותר במסגרת שיכולתי להשלים איתה. # ההרגשה הלא נעימה שלי התחילה כשהוציאו מהתפריט את כל פירות הים, לדברי הרשת כפי שהגיבו בתקשורת, לא בגלל כשרות וכניעה לדתיים אלא מסיבות כלכליות כי חומר הגלם הזה מאד יקר. ניסיתי להאמין, אבל לאחר שהוצאו השרימפס "היקר"מהמנות, הייתי מצפה לירידה במחירן ולו ירידה סימלית, ו..? לא. # חווית הלקוח שלי המשיכה להתערער כאשר הוגדלה כמות הנקודות הנדרשת להזמנת המנות (לפחות אחת המנות הקבועות שנהגתי להזמין). למה? ככה? # לא מספיק? אז הנה פטנט חדש נולד: פתאום לאחר שנים ארוכות לא ניתן להשתמש בנקודות שצברת ללא הזמנה מעבר לנקודות של כמעט 50 ש"ח (בנוסף למה שהוזמן בנקודות). כששאלתי מה קרה? ולמה? הסבירו לי (בנימוס רב) ש"זה התקנון החדש" אז הבנתי ש"זה מה יש" אבל מה שלא הבנתי זה למה אני צריכה להזמין עוד משהו שלא רציתי מלכתחילה כדי ללנצל את "ההטבה" שנתנו לי כלקוחה ותיקה וחברת מועדון? או כ-א-י-ל-ו נתנו לי? חווית הלקוח שלי מג'פניקה הפכה ממש ללא נעימה ומעליבה. חשבון פשוט של העלות הסופית עם "התקנון החדש הזה" מראה שבמחיר הזה יש חלופות מצויינות ועדיפות. שלום ולא להתראות ג'פניקה. (תגובה זו מתייחסת לכלל הרשת ולא דווקא לסניף המסוים)
תפריט מגוון ועשיר של מטבח אסייתי. האוכל לכשעצמו טעים מאוד. אך חווית השירות מזעזעת, צוות עובדים שאינו נוהג בשירותיות ובאדיבות כלפי הלקוח. בנוסף, המחיר יקר יחסית ולא מצדיק את התמורה -... מנות קטנות יחסית (אך טעימות).
חוויה נוראית. המנות הגיעו באיחור השולחן היה לשעה וחצי. הקינוחים הגיעו 15 לפני תום הזמן ואיתם אחראי המשמרת שביקש מאיתנו להתחיל לסיים. לא עניין אותו שאנחנו הגענו בזמן וכל מריחת הזמן הייתה... בגללם. כל פתיחה של הדלת קופאים מקור ועשן סיגריות ממלא את המסעדה אנחנו לשם כנראה לא נחזור!! המלצר שטיפל בנו היה חמוד והתנצל על הפאשלות של האחרים
אתמול בסביבות 18:00 באנו לחגוג לאשתי יום הולדת במסעדה. החוויה היתה מזעזעת, השרות לא תפקד המלצרים לא הגישו את המנוות בזמן ולאחר שהן כבר הוגשו כל סועד אצלנו בשולחן קיבל את המנה שלו בהפרשי... זמן ארוכים. לילדים עבדה הסבלנות, לקוחות שבאו אחרינו קיבלו את המנות לפנינו, פנינו למארחת אך היא היתה מבולבלת ולא ידעה מה לעשות. את המנה של העוף עם האורז שאני קיבלתי החזרתי כיוון שהייתה פושרת יבשה ולא מטובלת. ביטלתי את האפשרות להחלפה כיוון שלא היה כבר רצון להשאר ולמעשה רצינו כבר לצאת. לסיום חוויה מעצבנת ומאכזבת שהרסה את ארוחת יום ההולדת והשאירה טעם רע
תקציר הדרוג שלי: כף רגלי לא תדרוך שם יותר בעקבות השירות הנורא שקיבלתי, אוכל בינוני מינוס, לא ממליץ !!! ולסיפור הארוך יותר למי שמעוניין: הגענו 4 אנשים מהעבודה לעסקית בצהריים. הביאו לי... מנה ראשונה שלוש פעמים לאחר שבפעם הראשונה טעו בהזמנה, בפעם השנייה המרק שהגיע היה קר ובפעם השלישית לא יכלו להביא לי מרק חם כי נגמר להם הצלחות והם חיכו למדיח שצריך להסתיים. בינתיים לאחר 40 דקות ללא אוכל כי לא הגישו לי את המנה האשונה שביקשתי, הגיע המנה העיקרית. סירבתי לקבל אותה לאחר המתנה ארוכה למנה הראשונה. אחראית המשמרת לא הציעה לי כלום (אפילו לא שתיה) ורק התנצלה על כל ההתנהלות. נאלצתי לקום אחרי 50 דקות ללא אוכל ולעזוב את המסעדה לאחר שחבריי לעבודה כבר סיימו לאכול ולא רציתי לאכול את העיקרית לבד כשחבריי מסתכלים עליי ומחכים לי. עזבתי לאכול במסעדה אחרת (לבד) רעב, זועף ומושפל לעיני חבריי לעבודה. זאת לא מסעדה - זאת בושה ! מיותר לציין שלאף אחד שם לא באמת היה אכפת (כולל האחראית) שלקוח שמבקר שם לא מעט לא ידרוך שם יותר.
האוכל טעים. השרות הטלפוני מעולה. המשלוחים מגיעים ממש מהר. המחירים סבירים והמנות נדיבות:) היום הזמנתי משלוח (המשלוח החמישי או השישי ברצף) והגיע לפני הזמן.
היינו במסעדה אמא ובת. המארחת הייתה מאוד נחמדה וישר התיישבנו, המלצרים היו לא נחמדים ולא היו בטוחים במה ששאלנו אותם. גם אחרי שביקשנו עוד צלחת לא הביאו לנו והיינו צריכים לבקש מכמה מלצרים... כדי שיביאו לנו. המחיר סביר והמנות לא גדולות ולא משביעות (קומבינציה) סך הכל היה לנו טעים.
הגענו לסניף בנתניה מאוחר ביום שבת לאחר יום ארוך ומלא פעילות שהחלטנו לסיים עם סושי. השירות היה מעולה והאווירה נעימה מאוד ושקטה יחסית (מסעדה בערך חצי מלאה) הכל היה ממש טעים וסהכ החוויה... היתה טובה ביותר :) תודה על השירות המהיר ועם חיוך !
כמעט בכל הזמנת משלוח שעשיתי היו טעויות במנות, או ששכחו מנה מסויימת או שאיחרו להגיע. אבל הכי גרוע זה השירות הלא אכפתי, לא נעים ולא מקצועי. בכל אחת מהפעמים לא טרחו להציע פיצוי או התנצלות.... גם כשביקשתי פיצוי בפעם האחרונה אמרו לי שהוא לפעם הבאה ולא להזמנה הזו (למרות שהשליח היה אמור להגיע אלי שוב כי כמובן שכחו מנה אחת). פשוט ביזיון והם מנצלים את זה שהם אחת מהמסעדות הבודדות שפתוחות באיזור בשישי בערב. לא אזמין יותר גם אם אגווע ברעב.
הזמנתי סושי מהמסעדה, המשלוח הגיע לאחר כ55 דקות; רוב מה שהזמנתי היה חסר במשלוח. התקשרתי לשירות המשלוחים שאמרו שהם שולחים את שאר ההזמנה במהירות, אבל השליח הגיע לאחר כשעה (!) נוספת. בנוסף,... מה שהגיע נראה מזעזע!!! מצורפת תמונה, לאלו שמתלבטים... זה מה שתקבלו אחרי שעתיים המתנה. פשוט תזמינו ממקום אחר