נגישות
נגישות

מינה טומיי קסטרא חיפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

264 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

alex - תמונה
alex מבקר מתחיל
מינה טומי
4.5
03/02/13

חגגנו ארוע של 16 איש,קיבלנו חדר VIP- בסגנון הודי מעוצב ומפנק ביותר. התפריט הקבוע שהוצע לנו היה מוצלח ביותר,כל המנות טעימות מאוד- יפות וגדולות .השירות יוצא מן הכלל, אוירה נהדרת,האוכל... מאוד טעים- לסיכום מה עוד אפשר לבקש?! ללא ספק נחזור ולא פעם אחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael Sade Alony - תמונה
Yael Sade Alony 18 ביקורות
מינה טומיי אהובתי!
4.8
16/01/13

עיצוב המסעדה פלצני אבל מקסים. והאוכל, האוכל פשוט טעים. כל מנה בתפריט גורמת לכל בלוטות הטעם לעבוד יחד וזה כל כך מענג. אם הייתי אייל שני בטוח הייתי מוצאת עוד מילים פלצניות לתאר את המקום,... אבל בשורה התחתונה - הכל טעים, השירות נהדר וידעני והמחירים סבירים לאיכות ולשירות ולטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אושרי - תמונה
אושרי מבקר מתחיל
ארוחת ערב שישי נהדרת!!
5.0
13/01/13

בשישי האחרון הגעתי יחד עם אישתי וזוג חברים למינה טומיי. האווירה היתה נהדרת , השירות אדיב, מקצועי ובעיקר מהיר. הזמנו מבחר רב של מנות ראשונות ועיקריות והכל היה ממש טעים . השילוב בין... המטבחים השונים היה פשוט מושלם. כמובן שלא ויתרנו על הסופלה הטעים עד פחד' והבננה לוטי המפורסם! לסיכום היה ערב מושלם ואנחנו בטוח שנחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
מקום נעים, ללא ברק
3.8
12/01/13

חגגנו יומהולדת במקום. ראשית חשוב לציין את השירות, שהיה אחד הטובים שהיו, ביחוד לאור הצפיפות במסעדה. גם האוירה הכללית נעימה. הבעיה העיקרית היא באוכל. המנות ללא שום ברק. טעם מטושטש, שונה... מאד מהטעמים העזים והטריים של אוכל מהמזרח הרחוק. כמעט כל מנות העוף מבוססות על פרגיות (יופי!) אבל אף אחד לא טרח להוריד את החוסים והשומן מהפרגיות, וזה ממש לא נעים בפה. זה חזר בכמה מנות. לפחות התנחמנו בשירות המקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amalia - תמונה
amalia מבקר מתחיל
חגיגת יום הולדת
4.0
07/01/13

בשבת חגגנו יום הולדת עם הילדים והנכדים במסעדת מינה טומי הוקצה לנו אזור פרטי, נעים, קיבלנו מלצר אישי עם שרות טוב ומגוון של מנות טעימות מאדץ האוירה היתה נעימה ונהנינו מאד בהחלט נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
ran - תמונה
ran מבקר מתחיל
תודה על ערב מקסים
5.0
23/12/12

בדרך כלל לא כותב חוות דעת על מסעדות אבל מינה טומיי הרויחה את זה ביושר... כל המנות שאכלנו היו מהנות, טעימות ממש ומוגשות בצורה מעוררת תיאבון. האווירה במסעדה מצויינת והשירות שקיבנו מהמלצר... היה אדיב וכנה מאד. תענוג לכל מי שמעוניין בארוחה על רמה עם מחירים סבירים ועם אווירה נעימה. בטוח נחזור למסעדה שוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 32 ביקורות
חיים גליק
4.0
16/12/12

חגגנו יום נישואין בארוחת ערב במסעדת מינה טומיי מלצר סימפטי קשוב עם ים סובלנות בשם אור יחד עם מנהל המקום ערן שכיבד אותנו בתוספת אישית לרגל הארוע ולא אמרנו כלום על האוכל טעים ומוגש בצורה... אסטטית מבחר אין סופי נהננו מכל רגע באנו מרחוק אך זה לא יפריע לנו לשוב פעם נוספת תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anni - תמונה
Anni מבקר מתחיל
חבר מועדון מינה טומיי
3.0
12/12/12

כלקוחות קבועים ומרוצים במינה טומיי הרגשנו צורך לא להבליג על הביקור האחרון שלנו הערב במסעדה. כל הדעות החיוביות על המסעדה התנפצו לנו היום בנר חמישי של חנוכה, עוד ערב שגרתי שחשק ליבנו... בארוחה איכותית וככה על הדרך לקבל דמי חנוכה ממינה בסך 50 ₪ כחברים, אולם הופתענו לגלות שאת שובר החבר הספציפי הזה לא מכבדים הפעם אם הוא לא מודפס, מלבד ההרגשה שניתנה לנו ע"י המלצר שכביכול לא הכיר בשובר, מה שמעלה מצד הלקוח חוסר נעימות בצורך להסביר על ההטבה המגיעה לו, אחראי המשמרת טען שהשובר הספציפי הזה שונה, נשלח לכולם ולא רק לחברי המועדון (מאיפה יש לכם מיילים של כולם אם אינם רשומים כחברי מועדון?) כיבדנו את בקשתו ושילמנו את מלוא הסכום, השארנו טיפ נכבד והלכנו לכיוון היציאה מהמסעדה, בדיוק לפני שיצאנו הבחנו בשני זוגות נוספים ששואלים על השובר וגם להם נאמר שזה חייב להיות מודפס, וכשיצאנו לחלוטין מהמסעדה הבחנו בזוג נוסף עם איפון ביד שמדברים על השובר, אך כנראה שגם הם התאכזבו בסוף.. אז שאלה: אם הייתה לכם היכולת לשלוח שלושה מיילים נפרדים המציינים תיקונים והבהרות בשובר, הכוללים ימים ושעות מדוע אינכם ציינתם שיש להדפיס את השובר ולא להציגו בשונה מהשוברים הקודמים? המלל הינו אותו מלל ואין לצפות מהלקוח שיבין לבד שהפעם זה שונה. ישנה הרגשה של זלזול באינטליגנציה של חברי המועדון שלכם, מעבר להרגשת הרמאות שהרי קל מצדכם לדרוש הדפסה ברגע התשלום, במיוחד כאשר תוקף השובר נגמר ביום למחרת ואין סיכוי מבחינתכם שהלקוח עוד יחזור לממשו. בתור מסעדה שמכבדת את עצמה, האם לא חשוב לכם להראות שאכפת לכם מהלקוחות הנאמנים שלכם, שבזכותם אתם מתפרנסים? 50 שקלים שהרווחתם משובר שאינו הודפס ו 250 שקלים ממוצע לארוחה קבועה לפחות פעם בשבוע מלקוחות שלא הולכים לחזור. הוספתם לעצמכם עוד ביקורת שלילית אחת באתרי המסעדות. 50 השקלים של ההטבה הם לא מה שגרמו לנו להביע את דעתנו ולבזבז מזמננו היקר, אלא העיקרון של לא להיות חלק ממקום שאיכזב אותנו בהתנהלותו הוא זה שלא יחזיר אותנו אליכם. שלום ולא להתראות מיני וטומיי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liad Nudelman - תמונה
Liad Nudelman מבקר מתחיל
המלצה חמה
4.3
08/12/12

היינו הערב ( מוצש) הגענו בלי הרבה יומרות. והבנה בסוגי המטבחים ונהננו מכל רגע מלצרים אדיבים ובקיאים בתפריט יעצו לנו בתבונה ולא התאכזבנו כל המנות היו מצויינות גודל המנות אידיאלי מאפשר... לשלב בין מנות קטנות וגדולות ולחוות הרבה טעמים וסגנונות מחיר הוגן ואווירה נעימה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaumber - תמונה
shaumber 2 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
28/11/12

אחלה אוכל, במיוחד למי שאוהב את המטבח האסייתי, שירות מעולה- מלצרים נחמדים ביותר. אין מה להוסיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה