בגדול קניתי משם ולא בפעם הראשונה, אבל המחיר עלה.. היה פעם 5 ואז 6 ועכשיו 7.
על פיסת חציל בפיתה הם מבקשים עוד שקל, כשבתכלס אפשר לעשות את זה בתור שירות ללקוח כדי לשמר אותו ושיחזור וגם... להרגשה טובה.
אין באמת מקום לשבת ויותר מדיי שירות אז אין מה לכתוב על אווירה.
המחיר בין הזולים שקיימים בחולון אז מילא...
אבל יש תחושה של התקטננות ולא של כיבוד הלקוח.
דמיינו חציל שלם גדול, שפורסים אותו. כולו מטוגן באותו שמן של התפו"א, של הפלאפל ושל אלוהים יודע מה עוד. זה לא שהוציאו שמן במיוחד, זה לא שהוסיפו ביצה לחציל. כלום.
עכשיו דמיינו מה המחיר של החציל הבודד הזה לצרכן, ומה המחיר שלו למקום שקונה בסיטונאות.
עכשיו דמיינו את כל החציל נפרס ל..לפחות 15 חתיכות. ועכשיו תחשבו מה העלות של פרוסה מסכנה כזאת אחת.
אם מישהו לא מבקש ובא לך גם לא להציע-מילא.
אבל לקוח שמבקש ושואל אם אכפת לך להוסיף לו פרוסה לבקש ממנו עוד כסף? גם קניתי כמה מנות וביקשתי את החציל רק במנה בודדת. כמה אפשר להתקמצן????
השירות מתחת לכל ביקורת. ורק לצורך המחשה-יש לי מכולת מתחת לבית שאני קונה ממנו שנים. פעם אחת ירדתי מהבית עם לא מספיק כסף, וכשהגעתי לקנות אצלו היה חסר 10 שקל בתשלום הסופי. ביקשתי שירשום (אני גרה בניין מעל!). אתם יודעים מה ענה לי? לכי תוציאי יש כספומט. הלכתי, הוצאתי. קניתי.
מעולם לא חזרתי אליו יותר.
יש דבר כזה תודעת שרות. זה השיעור הכי חשוב לבעל עסק.