הבעלים, האחמ"שית והקופאית מאה אחוז צודקים והלקוח טועה
1.8
31/10/18
היית מסיבת פרידה מהאמ"שית והקופאית התעניינה יותר בסלפי המושלם ולא התייחסה אלי, יותר מכך כל אחד הערב ידע יותר טוב ממני מה רצוי לי.
1. אחרי שביקשתי תוספת אורז ומוכנות לתשלום נוסף... הקופאית אמרה שהאורז יספיק לי וכמובן היא לא הציע שום כרטיסיה.
2. למרות שביקשתי לדבר עם הבעלים האחמ"שית שלמענה חגגו את הפרידה חשבה שיותר נכון שאדבר איתה, גם אם היא עמדה לעזוב חצי שעה אחרי זה.
3. הבעלים שרצה ללמוד מהתלונה שלי ביקש שאחרזור על כל המהלך ויציע פיצוי של עוד 2 ניקובים (6 ש"ח) בכרטיסיה, פיצוי שכמובן סירבתי.
4. הבעלים גם חשב שהגזמתי לגמרי באיך שלקחתי והגדרתי את השרות באותו ערב, גם אם השקעתי יותר זמן מול הקופאית, מול האחמ"שית ואיתו מאשר מול הצלחת שלי.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
קראו תגובה אחת
תגובת בית העסק
21/11/2018
אריאל,
עמדת כמחנך ונזפת בכולנו, הצגת את עצמך כמנהל שירות ומדריך בכיר לשירות.
לאחר שהזדהתי כבעלים של העסק דאגת להדגיש בפניי שאינך רוצה פיצוי(כי לא היה על מה) ובנוסף שלא קיבלת כרטיסייה בעת ההזמנה, לכן חשבתי לעצמי שלמרות אי ההבנה בתהליך ההזמנה לא ראיתי שום צורך לפצות אותך, הצעתי לך את הכרטיסייה שלנו ולהוסיף לך עוד ניקובים בכרטיסייה. אך סרבת כי חשבת שמגיע לך פיצוי גדול יותר למרות שלא הגיע לך. (בתגובתך לא הסברת שום סיבה אמיתית הדורשת פיצוי ,חוץ מחיפוש אחר הסלפי הנכון של עובדת הדלפק שרצתה להפרד מהמנהלת שעזבה באותו היום). לאחר שראית שאינך מצליח, נפרדו לשלום ולאחר מספר דקות חזרת פנימה בהאשמה הזויה נוספת ששכחת את המפתחות שלך לא היה ולא נברא) מרגיש לי מאוד שהתלונה שלך מגמתית וסתם מחפשת ולא נותנת שום אינדקציה אמיתית וכנה על המקום שלנו. (אשמח שתכנס לכל התגובות על המרקט בכל ערוצי התגובות שיש).
המשך לילה טוב.
בברכה
אוריאל שפיגל, בעלים
המספר שלי הוא :
0545817132
אם אתה רוצה לשלוח לי הודעה פרטית