אוכל טעים בסגנון אסיאטי אמיתי. תמורה טובה. שירות אדיב. מקום קצת צפוף. חבל שלא מציעים ארוחה עסקית לפחות לצהריים.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
מירי
7 ביקורות
זוועה
1.5
30/08/17
שרות מזעזע , מאחרים קבוע המשלוחים המנות מגיעות קרות ועשויות בזלזול אכזבה גדולה לא אזמין מהם שוב בוודאות
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
mirit231
25 ביקורות
שירות
2.3
08/04/15
אני מזמינה קבוע מאושי אושי, למזלי דרך האינטרנט, אחרת סביר להניח שדרכינו היו נפרדות מזמן. הזמנתי דרך האינטרנט השבוע. כתוב באתר שמינימום הזמנה 75, התקשרה אליי מישהי חצי שעה(!) מרגע... ההזמנה, ואמרה שלא הגעתי למינימום ההזמנה הנדרש כי קיבלתי 10% הנחה דרך האינטרנט. אמרתי שאין בעיה ושאוסיף משהו ואז היא נזכרה להגיד שזמן המשלוח הוא שעה ועשרים מהרגע מכיוון שעדיין לא הוציאה את ההזמנה. זמן ההגעה באתר אגב הוא שעה. פניתי לשירות לקוחות של המסעדה אך אלו מבררים את המקרה כבר שבועיים. בכל אופן כשהמסעדה עושה הכל על מנת שלא אבצע הזמנה- הם הצליחו. לא מתכוונת להזמין מהם יותר לעולם
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
ms.kuch
8 ביקורות
שירות לא משו
2.8
29/12/14
אני לקוחה קבועה, מרוצה וממליצה(!). אתמול הזמנתי משלוח און ליין. הערב קיבלתי סמס עם הנחה מיוחדת החלה מאתמול שתמשך במשך היום ומחר, רק בהזמנה טלפונית. צלצלתי ואמרתי למנהל שזה לא פייר... שקיבלתי רק עכשיו את הסמס ושיכולתי לנצל את ההנחה בהזמנתי אתמול. הוא היה קצר רוח וכעוס והסביר שאין מה לעשות, שזיכוי אני לא אקבל (שגם ככה לא ביקשתי), הציע שאזמין היום ואקבל את ההנחה, וזרק משהו בסגנון "אז בפעם הבאה אני בכלל לא אעשה הנחה". בקיצור, לא הניח את דעתי, מבחינת יחס ושירות. אני חושבת שלקוחות קבועים צריכים לקבל שירות ויחס VIP, לשביעות רצונם המלאה.