במילה אחת: אכזבה.
לא ידעתי שרמת השירות במקום הידרדרה כ"כ.
הגעתי עם חבר לפגישה רגועה של דיבורים ואוכל. התיישבנו, וקיבלנו תפריטים.
בחרנו תוך שתי דקות, והמשכנו בשיחה, מניחים שמישהו יגיע...
עוד רגע לשאול מה קורה. זה לא קרה. אהיה ממש רחמן, ואומר שישבנו שם 10 דקות בלי שום יחס. (זה היה יותר, אבל לא משנה. דיברנו, ולא ממש שמנו לב...)
כשהבנו שכלום לא זז, קראנו למלצר, וביצענו הזמנה. באותו רגע הפעלתי סטופר. אחרי המתנה כ"כ ארוכה ליחס, רציתי לראות כמה זמן יקח לאוכל להגיע.
ואז דיברנו... ודיברנו עוד... היה טוב, אבל 35 דקות עברו, ואין שום עדכון. הסתכלנו על השעון, והתחלנו להמר על שעת ההגעה של ההזמנה. לאחר כמה דקות, התייאשנו, וקמנו לבדוק מה קורה. הבטיחו שיבדקו.
באותו רגע, הייתי בטוח שההזמנה שלנו מעולם לא בוצעה. הנחתי שהם פשוט ינסו להכין את האוכל כמה שיותר מהר, ויניחו לנו לחכות עוד קצת. לא קרה. מלצר פשוט ניגש, התנצל, והודיע שהפאדיחה הייתה שלו. לא ביצע את ההזמנה, את האוכל אף אחד מעולם לא התחיל להכין, וזהו זה. שאל אם נרצה לחכות עכשיו להכנת המנות.
השבנו בשלילה, וזזנו למזנון האוכל המהיר.
מבט אחרון לשעון לפני שעצרתי אותו: 45 דקות תמימות של המתנה מאז ההזמנה + "10" דקות המתנה ליחס.
סה"כ 55 דקות מאכזבות, שנגמרו בכלום.
טעויות קורות לפעמים, אבל מה שהיה נורא בערב הזה, הוא רמת שירות מהנמוכות שראיתי.
פרק זמן משמעותי, שאף מלצר לא טורח לברר מי הם השניים שיושבים ליד השולחן עם תפריטים סגורים, וניגש לשאול את השאלות המסורתיות "הכל בסדר?/כבר הזמנתם?".
45 דקות תמימות של ישיבה מול שולחן ריק, ואף מלצר, כולל זה שביצע את ההזמנה הכושלת, לא ניגש לברר מה קורה, ואיך זה שהשולחן רק גם אחרי כ"כ הרבה זמן.
לא נחזור.