הזמנתי ארוחת בוקר זוגית
לפי התפריט שניתן לנו .ארוחת הבוקר היתה אמורה לכלול עוד4 סוג סלטים ומאפים. בסוף הארוחה ביקשנו לשאול מדוע חא הוגשו המזונות שהופיעו בתפריט. המלצרית לא ידעה לתת... תשובה ואמרה שהיא תבקש מהשף לצאת אלינו ולהסביר.כמובן שהשף או מהנל המשמרת יצאה להסביר ובמקום זאת הגישה המלצרית בסוף הארוחה את מה שלא הוגש מלכתחילה . בושה וחרפה שרות גרוע . ומנהלים חסרי בושה שלא יצאו להסביר אפילו . לא אכנס יותר לסניף זה ולא אמליץ לחבריי כמובן.
מצב צילום הסלטים שלא הוגשו בארוחת הבוקר . אלא רק בסוף הארוחה ולאחר שהערנו למלצרית .
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
אבי
11 ביקורות
התאכזבתי מאוד מהשרות שקיבלתי
2.8
11/08/18
אתחיל ואומר שאני מגיע לבתי הקפה של גרג לא מעט פעמים ובדר"כ יוצא מאוד מאוצה , גם מרמת האוכל וגם מאמת השרות. החוויה השרותית שעברתי עם משפחתי בקפה גרג שבאייסמול באילת היתה חוויה לא טובה... בעיקר ביחס ובשרות.
אתחיל ואומר שרמת המזון היתה טובה כרגיל למעט סלט הטונה (שהיה נראה לא טרי גם כשהוחלף) . בנוסף היו כמה חוסרים שאני רגיל לקבל בארוחת הבוקר של הרשת : לא היתה ריבה (נגמר), לא קיבלנו מוזלי עד שלא ביקשנו לקראת סוף הארוחה. גם בדיקה של המלצרית לגבי שובר של שכננו בשולחן היתה שלא מכבדים ורק כשהתעקשנו , מנהל המשמרת בדק והתברר שהשובר תקין. אך החויה השרותית שהשאירה לי טעם מר מאוד , היתה בשלב החשבון, אני כחבר מועדון זכאי עפי התקנון לקבל הנחה של 5% על ארוחת הבוקר , אך ההנחה לא ירדה בטענה שהשתמשתי בשובר , למרות ההסברים שלי שהשובר לא שייך להזמנה שלי ואני שילמתי מחיר מלא ולכן זכאי עפ"י התקנון להנחה . הבעלים של הסניף ( כך הוא הציג את עצמו) טען שזה מה שהמחשב נתן ואין מה לעשות , הויכוח הגיע לטונים צורמים, שגרמו לי להרגיש מאויים. שילמתי ויצאתי מבית הקפה עם תחושה מאוד לא טובה.