פסטה בינונית, וופל נעדר, ושכנים מדוכן ההמבורגר הקרוב. לפחות המלצרית הייתה סבבה...
3.3
19/11/17
הגעתי לקפה לנדוור לפגישה עם חבר טוב שלא ראיתי כבר זמן רב.
רצינו מקום נחמד שבו ניתן לשבת ולשוחח בנחת עם אוכל טוב.
במבט לאחור, החוויה הייתה בינונית מאוד.
מבחינת מיקום, הקפה ממוקם בתוך...קניון, ובצמוד למתחם המזון המהיר. האווירה בהתאם.
רעש, ותחושה של ישיבה באמצע הרחוב.
השירות היה בסדר גמור. זריז, יעיל ואדיב.
אני אישית הזמנתי מנה של פסטה.
פסטה לא שגרתית שלא בושלה היטב, ומישהו שגרד גבינת פרמזן בכמויות מסחריות. (את החתיכה שנשארה לו ביד בסוף הגירוד, הוא פשוט זרק אל תוך הצלחת.
כשרציתי להזמין וופל בלגי לקינוח, לא היה (איך? לא ברור...)
הסתפקתי בעוגת השוקולד, שהייתה טובה, ואולי קצת מתוקה מידי (תלוי בטעם האישי אני מניח...)
המחיר לסועד היה בסדר. במקום טוב באמצע.
לסיכום? הייתה אחלה שיחה, למרות אווירת הרחוב, והאוכל הבינוני.
להבא אנסה לחפש מקום אינטימי יותר.
מוכן לתת לתפריט עוד צ'אנס.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
אלכס
65 ביקורות
בית קפה עם שירות גרוע
2.3
31/10/17
ישבנו 3 אנשים במסעדה לארוחת בשישי בבוקר.
השירות גרוע ואיטי.חוסכים על כמות המלצריות.
כל דבר צריך לבקש כמה וכמה פעמים.
האוכל טעים אבל בלי שירות לא שווה הרבה.לא ממליץ.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
az
27 ביקורות
שירות רע
3.8
09/01/17
שירות גרוע, אוכל טעים ועיצוב מהמם. חבל שהרשת חרטה על דגלה שירות כזה גרוע בעוד שהאוכל ממש נחמד. איך שהוא המלצרים פחות לא נוכחים.
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Chen
6 ביקורות
זו שטות לתת שירות
2.0
21/06/15
שלום. ביום 17/6/15 הגעתי עם אשתי למסעדה בשעה 22:00. מיד כשנכנסנו הגיעה מלצרית והודיעה שהמטבח סגור. במקרה עבר מלצר אחר ואמר שהמטבח פתוח. אחרי שהתבקשנו להמתין מספר דקות נאמר שהמטבח פתוח....קבלנו תפריטים, הזמנו את האוכל והחל מרגע זה בכל פעם שהיינו צריכים שירות ממלצר היה עלינו להמתין דקות ארוכות, וזאת כשמלצרים חולפים על פנינו ללא להביט לעברנו, כשבשלב מסויים אף היה לידינו שולחן לידו ישבו 4 מלצרים כשכולם מתעלמים מאיתנו. המסעדה היתה כמעט ריקה ולא היה לחץ. לא נחזור.
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
שמעון ת.
3 ביקורות
חוויה שקרתה לי ולאשתי בלנדוור, קניון מודיעין.
1.5
04/05/15
ביום 28/05/15 בשעה 22:30 לערך, אחרי סרט-הרצאה נכנסנו ללנדוור לאכול משהו קל. המסעדה היתה חצי ריקה. אכלנו שם בעבר כ-5-6 פעמים ארוחות בוקר מצויינות. ועוד כמה פעמים ארוחות ערב עם הילדות....
רעייתי הזמינה מוזלי, ואני הזמנתי כריך סלמון + כוס מים + אספרסו וכוס מים.
המוזלי שלה הגיע אחרי כ-12 דקות. לי הביאו רק אספרסו. הכריך לא הגיע. אשתי סיימה לאכול. אני עוד לא קיבלתי את המנה. ניחא. אבל יש בייביסיטר בבית שצריכים לשחרר והיות וזו הפעם השלישית ששוכחים אותו במסעדה הזאת - החלטנו להזמין חשבון וללכת.
אחרי כמה דקות החשבון הגיע - וכצפוי חייבו במנה שלא קיבלתי כלל. קורה. אבל המלצרית כלל לא טרחה להתנצל או להציע פיצוי.
ביקשתי לדבר עם מנהל המשמרת. לא הגיע אחרי 10 דקות. קמנו ללכת.
ביציאה אמרתי שאני מוכן לשלם על מה שהוזמן. מבקש לדעת מדוע לא קראו למנהל המשמרת, אומר למלצרית
ליד הקופה שיש לי בייביסיטר לשחרר, ושעם כל הכבוד - אני לא עובד אצלה ושחיכינו מספיק. היא עונה לי
בחוצפה. בהתנשאות ומאשימה א-ו-ת-י שלא נדנדתי למלצרית... (מצטער, אני לא אוהב
לנדנד). הצוות תוקעים בי מבטים מאוסים. בשלב הזה - החלטתי שאני לא מקבל את ההשפלה הכפולה. זורק בתסכול מפית על הדלפק שלהם. אף אחד לא ראה חוץ ממלצר אחד.
בתגובה מגיע המלצר עצבני, צועק עלי "לך מפה! צא מפה!", קורא לי "מטומטם!", "זבל!" ועוד פנינים. מתקרב אלי לקרבה מאיימת 30-40 ס"מ מהפנים. באמוק. החברים שלו מהמטבח מעיפים אותו ממני.
מגיע הבעלים. עם אבטחה של הקניון שסולקה לבקשתי. הציע פיצוי ו"חווייה מתקנת". סרבנו. לחזור למקום בו הושפלנו וכמעט הוכיתי לעיני אשתי?
ביקשתי שהמלצר האלים והחצוף יתנצל בפני ובפני אשתי.
עד עכשיו - לא קרה. לא נחזור.