יום שישי בבוקר.
עם חברה שלא ראיתי 3 שבועות ויותר.
ארוחת בוקר כיפית
מנה ראשונה - סלמון כבוש עם ברוסקטה ועוד..... מנה עיקרית ארוחת בוקר ישראלית.
המנה הראשונה לא משביעה את מי שבא בטירוף... ורעב, אבל היא פשוט מצויינת.
המנה העיקרית - ארוחת בוקר עשירה מ3 ביצים.
ביחד.... המחיר קצת יותר מ130 שח... כולל שתיה....
אווירה נעימה.....
טעים....
מתחילים בסלסלת לחמניות חמות וחמאה על חשבון הבית ואפשר להזמין לחמניות כמה שמבקשים.
חניה בגי,
נהננו.
הבעיה היחידה בעיני - שרותים קומה למעלה. לא מתאים לכל אחד.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
yoifilip
מבקר מתחיל
סניף נעים אך האוכל מאוד מאכזב
2.0
20/08/20
האווירה והשירות נהדר אבל האוכל לצערי מאכזב לא רק שלפעמים מגיע קר יש גם טעם לוואי עם זה נוגע לסלמון או לגבינות לצערי היה לי מבאס
עוד פרטים
עזר לי(3)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
yarden.e
3 ביקורות
נחמד מאוד
4.3
01/01/20
לצערי פחות מוצלח מהסניף בבילו.
עדיין מאוד טעים!
יש מקום לשיפור בטיפול בחומרי הגלם
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
ophir
3 ביקורות
כנראה שלא אשוב
2.3
15/04/18
הגעתי עם שלושה ילדים כשהקטן בן כמעט שנתיים.
קיבלתי כסא תינוק ללא רצועות.
קיבלתי מהר מאוד תפריטים וקנקן מים קרים ומאותו רגע חוסר התייחסות.
אחרי זמן שהרגיש כמו נצח ביקשתי ביוזמתי להזמין.
...כשהמלצרית אספה את התפריטים היא הפילה כוס מלאה במי קרח על הקטנצ'יק (ועל הסלולרי). לא התנצלה. לא אמרה אפילו אופס. שאלה אם להביא נייר.
אחר כך עבר גבר (מנהל משמרת?) ושאל אם הכל בסדר וטעים לנו. עניתי בפרצוף עקום ותנועת ככה ככה עם היד והוא ענה תהנו והמשיך בדרכו. בכלל לא התייחס לתשובה.
בסוף הארוחה כשאף מלצרית לא התייחסה ביקשתי מאותו גבר חשבון. אחרי כעשר דקות שבהיתי בו והיה ברור לי ששכח ביקשתי שוב. אכלנו רק מנה אחת ועדיין הכל לקח מעל שעה. כל מלצר מתחיל יודע שעם ילדים קטנים חשוב להביא אוכל מהר. הדבר היחיד החיובי שיש לי להגיד זה שהמנות היו טעימות.
עוד פרטים
עזר לי(2)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
מוטימ
32 ביקורות
חויה לא נעימה
1.5
15/05/17
זה לא מתפקידו הסועד המתארח לבקש מהסועדים בשולחן הסמוך להשקיט את ילדיהם הצווחים ומשתוללים (וכמובן "לזכות" במנת זעם ו"ברכות" ישראלית טיפוסית). זה תפקידו של המלצר או אחראי המשמרת.
זה לא... מתפקידו של האורח לנקות בעצמו את השולחן לאחר שבקשותיו מן המלצרים לא טופלו.
וגם, ההתנצלות וההסבר ש"עמוס עכשיו לכן יש עיכוב בשירות", אינם מקובלים. אם עמוס לכם מדי, או שתצמצמו את מספר השולחנות והאורחים , או שתעסיקו יותר אנשי שירות (מלצרים וטבחים).
לסיכום, גם האוכל אינו ברמה המצדיקה את מחירו.