רצינו לאכול ארוחת צהריים,הזמנו מנות לפי התפריט,חכינו המון זמן,אף אחד לא נגש אלינו,לא הביא אפילו מים כמקובל....אחרי המתנה ממושכת המלצר מוציא חלק מהמנות ושואל אותי:לא אמרו לך שהמנה שהזמנת... אין היום? מי צריך להודיע לי,אם לא המלצר?צריך מתווך?לא נשאר חשק לאכול עם כזאת התנהלות. עלידנו ישבו בחורות לאכול והיה להם שערה בצלחת,קראו למלצרית...לא יודעת במה הסתיים הסיפור.ברור שלכאן אני לא חוזרת ולא ממליצה לחברים.לא חסר מסעדות.
סניף המסעדה בכרמיאל נפתח חדש, צוות המלצריות חדש ומורגש כי עדיין אינו מיומן... דורש הכשרה ואימון! דורש מאיתנו הסועדים הרבה, והרבה, סבלנות!!!! מעבר לזאת, הזמנו ארוחת בוקר זוגית, אשר מחירה... בסביבות 120 ש"ח, בה כלול מיץ ושתייה חמה. ביקשנו להזמין מיץ תפוגזר סחוט, הסתבר לנו שעבור מיץ סחוט הכולל בנוסף תפוח או סלק, נידרש לשלם 6 ש"ח תוספת לכוס (!!) וכי הדבר מקובל בכל סניפי הרשת. לדעתי חיוב זה מוגזם ביותר, אינו מקובל ברשתות דומות.... האמת, אמנם דבר פעוט יחסית, אבל בנוסף לסבלנות שכבר ציינתי, די מוציא את החשק לחזור לכאן.....