בחול המועד סוכות ביקרנו במסעדה. המשפחה דתית התיישבנו בסוכה ונדהמנו לגלות לקראת סוף הארוחה שאנחנו חושבים בחלק מקורה מעל הברך ולכן אינו כשר לאכילה בסוכה. האחראית הטילה עלינו את האחריות... וטענה שהיה עלינו לבדוק ולראות את הגירוי מעל הסכך. טענתנו שבלילה זה בלתי אפשרי לא זכתה לתגובה. תגובה בלתי הולמת שאינה מכבדת לא את האחראית ולא אותנו, לקוחות פגועים.
המים הגיעו עם קרל למרות שהזמינו מים לא קרים, מנת הפטריות עם הבצל הגיעה ללא בצל אך מלוחה ובלתי אכיחה, הבשר הגיע במידת צלייה גבוהה יותר מזו שהוזמנה. לאחר תשלום בכרטיס האשראי המתנו עוד כ-10 דקות. רק לאחר שקמתי למלצרית כדי לקבלו, התברר שהוא המתין ליד הקופה על צלחת, למרות שהוא כבר חוייב.
הצסעדה הציעה פיצוי בצורת הנחה של 15% בביקור הבא. כלומר, תזמינו ארוחה שאינה תואמת את ההזמנה ואינה ראויה, קבלו שירות שאינו מכבד את הלקוח ואף מכשיל אותו. אם תשלמו ₪200 ניתן לכם ₪30 במתנה.
מוותרים. אנחנו לא חוזרים!!!!!
עוד פרטים
עזר לי(3)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
קרן
2 ביקורות
לא נזמין שוב
1.0
24/12/18
שירות גרוע ביותר.
לקח למשלוח להגיע שעתיים , רצינו לבטל ולא יכולנו.
המסעדה מתייחסת בזלזול ללקוחות שלה.
יקר ולא שווה את המחיר ועוגמת הנפש שחווינו.
לא נזמין מפה יותר.
עוד פרטים
עזר לי(5)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
קראו תגובה אחת
תגובת בית העסק
01/01/2019
היי דבר ראשון אנו מתנצלים , אפשר בבקשה פרטים על מנת לחזור ולטפל במקרה ?
LIza
3 ביקורות
מאכזבת ויקרה ללא הצדקה
1.8
04/04/18
ישבנו במסעדה שבוע שעבר , מסעדה יקרה מאוד שילמנו 267 ש"ח על 5 שיפודים , צלחת קטנה של צ'יפס , צלחת סלט , חומוס, 2 גזוז ו-1 זירו , על כל דבר התבקשנו להוסיף תשלום לדוגמא על לפה במקום פיתה... רגילה ביקשו תוספת תשלום.. המצב הזה הוא מאז ששינו את התפריט ..
בטוח שאנחנו לא נשב יותר