כגודל הציפיה כך גודל האכזבה.
היינו היום במסעדה, לרגל יום הולדתו ה-70 של בעלי. מזה הרבה זמן שרצינו לחוות את האכילה במסעדת מלון מונטיפיורי. היינו 6 אנשים. הבן שלי הגיע כרבע שעה לפנינו, ישב וביקש מים. המים הגיעו כרבע...
שעה לאחר הגעתנו!!! וזה לאחר שביקשנו כמה וכמה פעמים. המלצרית מזגה לנו מים, ועל השולחן היתה שלולית. את הכוס שלי הניחה על ובאמצע השלולית. באמצע הארוחה , הביאה שוב קנקן מים, ושוב היתה שלולית באמצע השולחן. בעלי ובני הזמינו ארוחת בוקר לשניים. התעדבנו ליד השולחן בסביבות 15:10, הלחמניה והחמאה הגיעו בערך כשלושת שעה אחרי, וגם אז ללא צלחות!!! איך מגישים לסועד לחם/לחמניה עם חמאה, וללא צלחת? געסתי ביקשה מנה ראשונה, טוטליני, נדמה לי, לאחר כעשר דקות נאמר לה שאין את המנה. ננתנו לה תפריט חדש לבחירת מנה ראשונה, והמלצרית הגיע כרבע שעה לאחר מכן לשאול אם רוצה מנה אחרת במקום. השרות היה ממש ממש גרוע. האוכל , חלק מהמנות היו טעימות מאוד. פילה הסלמון שאני הסמנתי היה ממש טפל וסתמי. איטריות השעועית היו בסדר. לא יותר מזה. ארוחת הבוקר היתה בסדר. עכדיו נעבור רגע לשרותים. מזמן לא הייתי בשרותים כל כך מזוהמים ומוזנחים. בנגלה ראדונה שרותי הנשים היו פשוט בלתי ניתנים לשימוש. הלכתי לשרותי הנכים, היה פחות או יותר בסדר. המנקה השאירה על הכיור בשרותי הנשים, את האסלון, חומר הניקוי. למה? גם השרותים ניו אכזבה גדולה. בסביבות השעה 17:00, התחלפה המשמרת, ולקינוחים כבר קיבלנו מלצרית יעלה יותר. רק בגללה השארנו תשר. תמיד אנחנו נותנים לפחות 15%, הפעם השארנו רק 12%, וגם זה לא היה בחסד ולא בזכות. חבל. הוטל מונטיפיורי, אותנו הפסדת. גם לא נמליץ. רותי ברודו, כדאי שתבדקי מה קורה במסעדה שלך, עפ"י הקריטריונים לפחות שאת דורשת בתכנית MKR