היי שמי בר ביצעתי אתמול הזמנה בסניף ירושלים דרך אפליקציה משלוחה שבה נאמר שהמשלוח מגיע עד 70 דקות , באפליקציה מקבלים מעקב על השליח וצפינו בו במשך שעה שלמה מסתובב עם האוכל שלנו שמתקרר... ומאחר לנו , ביקשנו לאחר איחור של 5 דקות לבטל את ההזמנה ואמרו לנו לפנות לשירות לקוחות , פנינו לשירות לקוחות ונאמר לנו שמבחינתם 5 דקות הוא לא איחור , העובדת בסניף מלחה דיברה אלי בזלזול ובצורה מזעזעת , צוחקת לי בפרצוף כשאני אומרת לה שאני סטודנטית וכל תשלום כזה זה הרבה בשבילי ואיחור זה איחור ומותר לבטל הזמנה כשמאחרים ואומרת לי לפעם הבאה תדעי , בחיים זה לא קרה לי אני מזמינה מהם הרבה זמן אבל שירות כזה מזעזע בחיים לא קיבלתי העובדים שלהם הוציאו אותי עם דמעות , אני לא הולכת להתקרב למקום הזה לקחנו את האוכל בשעה רבע ל11 כשהזמנו ב20:40! והוא נזרק לפח כי הוא היה קר וכל המרק נשפך . מזעזע היחס המזלזל שלהם לכסף של בן אדם , ושאנחנו רדפנו במשך שעה אחרי העובדים שלהם לקבל תשובות לגבי החזרת הכסף
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Tal
314 ביקורות
נחמד
3.3
18/08/19
הזמנו משלוח של 2 מנות קימונו, מנת hot roll ומנת סלט ריבר.
מנת קימונו אחת השארנו עם עוף כרגיל, ואחת ביקשנו צמחונית.
לא ברור לי למה אין אופציה להוזלה במידה ובמנה צמחונית כנהוג במסעדות... אחרות.
מנות הקימונו היו מאוד טעימות, אך קטנות בהשוואה למנות ממוצעות בנודלסיות מתחרות.
סלט הריבר לא היה בדיוק סלט - הוא הכיל מעט מאוד חסה ובעיקר 90% בטטה מטוגנת.. קצת פספס את המטרה בעינינו.
הרול היה יחסית קטן, אבל טעים.
המחירים לא כל כל זולים, אבל ממוצעים.