שכחו בקבוק שתייה שהוזמנו ולקחת פי 2 זמן להגיע.
סך הכל מרוצים פיצה טעימה מאוד משלוח מעל שעה
אין כמו הפיצה שלכם הכי טובה בטבריה מגיעים בזמן ללקוח אוכל טעים ואיכותי ממליץ לכולם
אחלה שרות משלוחים ואחלה של אוכל טעים!!! הגיע עד למלון קלאב הוטל חם וארוז הייטב.
יאמי יאמי יאמי
פיצה מעולה וטעימה מאוד. חבל שזה רק לקח שעה וחצי להגיע בגלל תקלה. כפי הנראה לאנאשמת הפיצריה אלא בגלל תקלה במערכת המשלוחים
הכל היה מעולה, חוץ למשלוח
הכל היה נהדר חוץ מזמן המשלוח שהיה כפול מהזמן שהובטח
ביצעתי את ההזמנה בשעה 23:00 כעבור כמעט חצי שעה במקום להגיע אלי המשלוח אני מקבל טלפון מעובד המקום שאמר לי שכניראה טעיתי בהקשת כרטיס האשראי שלי ושהם צריכים שאני יתן להם אותו שוב... שאלתי... אם לפחות הם התחילו להכין את הארוחה והבחור אמר שכן ושההזמנה שלי היא בעדיפות ראשונה.... בשעה 23:55 (55 דקות מביצוע ההזמנה) אני מתקשר לעסק בכדי לראות מה קורה עם ההזמנה עונה לי אחד העובדים "פיצה קמפני שלום שניה בבקשה" ופשוט שם אותי בצד לפחות 5-6 דקות בזמן שהוא מקבל הזמנה מלקוח אחר בקו אחר כשנענתי סוף סוף שאלתי את העובד מה קורה עם ההזמנה שלי ושכבר עברה שעה מרגע שביצעתי את ההזמנה..... נאמר לי ש"בדקות הקרובות" יצא אליך... אמרתי להם שלא הגיוני שהזמנה תיקח יותר משעה ולכן אני רוצה לבטל את ההזמנה (כי אחרי כל זה כבר ירד לי התיאבון) כמובן שניסו לשכנע אותי שממש אבל ממש ההזמנה יוצאת עכשיו וחבל... וכול זה בזמן שאני שומע את אחד העובדים אומר לבחור שמדבר איתי בטלפון "מה יש לו זה הוא הזמין את רק לפני חצי שעה" והבחור בטלפון ענה לו "הוא הזמין ורק אחרי כמה זמן חזרתי אליו להגיד לו שהוא טעה בפרטי הכרטיס"... הבחור מנגד המשיך להגיד לו "שלא יבטל ההזמנה יוצאת עכשיו" לאחר שהשתכנעתי לא לבטל ושההזמנה ממש אמורה לצאת עכשיו, ביקשתי את מה שכל לקוח מאוכזב מבקש לפחות פיצוי קטן, לא ביקשתי אוכל , מנת גורמה או שיעשו שמיניות באויר בשבילי.... ביקשתי משהו קטן צנוע בקבוק קולה (כמה עלות עלתה לכם ??? 2 שקל ?? 5 שקל והגזמתי) הבחור שדיבר איתי בטלפון התייעץ עם הבחור השני בזמן שהבחור השני כבר התחיל להתעצבן עלי ושמעתי אותו אומר "מה בקבוק קולה ?? הינה עוד דקה יוצא המשלוח ושאני "חצוף". הבחור שדיבר איתי בטלפון ניסה לשכנע את הבחור שעובד איתו ואמר לו שבאמת לקח יותר משעה מאז שהזמנתי... לבסוף הבחור השתכנע ואישר לי לקבל את הפיצוי העלוב (בקבוק קולה... כולה בקבוק קולה) לשירות המגעיל שאני בכלל הצעתי לקבל במקום שהם יציעו לבד על השירות המגעיל הזה שקיבלתי.... כמובן שאמרתי לבחור בטלפון "תודה רבה וחבל שבכלל אני הוא זה שמבקש פיצוי במקום שתציעו לבד..... להפתעתי ה"כמה דקות יוצא אליך" הפך להיות עשר דקות רבע שעה (חשוב לציין שאני גר בדיוק כדקה אולי 2 דקות בהגזמנה מבית העסק) השליח הגיע וכמובן שלא הביא איתו את ה"פיצוי" המובטח.... פה כבר התייאשתי וויתרתי... אין לי כוח למריבות מטופשות... כמובן שאת האוכל לא אכלנו כי התיאבון פשוט הלך... וגם עם שירות הזה, הדרך בה דיבר הבחור וגם הדרך שבא אושר לי "הפיצוי" שלא קיבלתי פחדנו שלא קיבלנו תוספת יריקה באוכל מאוד מאוכזב מהשירות ומהדרך כמובן שאני לא יזמין מהעסק הזה שוב וכמובן שאני יפיץ את הבשורה
הזמנו המון פעמים הפעם היה מאכזב