בלי הרבה פלצנות וללא הביקרות של כל מיני ילדים מאוכזבים.אני אדם שחי ונושם מסעדות. ראיתי והייתי בהמון.ללא ספק המסעדה המרשימה והטובה בארץ. מרגע הכניסה ועד לקינוח, הנאה צרופה.זו המסעדה... היחידה שלא מאכזבת ולא מכירה את המושג יום חלש.בכל פעם בינגו...
איזה באסה! כבר יש מסעדה שמגישה אוכל מוקפד, טעים, אסטטי וכו', הם חייבים להרוס את זה עם שירות לא טוב. "לא טוב" אמרתי? אני מתכוון לנוראי. אני מקווה שהביקורת שלי תיפול על אזניים קשובות, כי... אמנם עלי (על משפחתי וחברי) ויתרתם, אבל אולי תוכלו למנוע מלקוחות אחרים מלהיפגע. או שאולי אתם, לקוחות פוטנציאלים, מעדיפים להימנע ממפגש לא נעים עם שירות רע, ראו הוזהרתם. דרך אגב, מי שמתעניין, באיזה אופן השירות היה נוראי, מוזמן לכתוב אלי לכתובת הרשומה מעלה. מכל מקום, התלוננתי בפני אנשים בהנלת סוהו, ואמרתי בפירוש (שאני לא מעוניין בפיצוי על מנת לא לגרום להם לחשוב שאני מחפש ארוחות חינם), אך תגובתם מסרבת לבוא. התקשרתי מספר פעמים, דברתי עם אחראים במערכת, הביעו את תדהמתם (וולאק, הייתי נותן להם אוסקר על ההצגה של התדהמה והשוק), מכל מקום אמרו שיבדקו, ויחזרו. לא שווה תעצבים. תמצאו מסעדה אחרת, בה מעריכים אתכם ואת הכסף שאתם משלמים.
אוכל ברמה הגבוהה ביותר בארץ. מלצרית מקצוענית, שרות מעולה. יום שישי בערב הפך לחוויה. על הקינוח חבל לדבר, פשוט הכי טוב שיש. נהניתי ואחזור.
בהזמנת מקום מראש הם כנראה חושבים שהם בבית מלון. ישנן שני סבבים והישיבה מוגבלת לשעה וחצי !!!!!!!!!!!!!!. לא ניתן להזמין לשעה מדויקת אפשר רק לסבב מסוים!!! פלצני ולא נעים לשמוע את זה.
סושי ברמה מאוד גבוהה והעיצוב מדהים, מומלץ סושי אונאגי שזהו בעצם צלופח אבל מאוד טעים... דבר אחד לא ברור לי ממתי צריך להיות בגיל 25 בשביל לאכול סושי???
למרות הביקורת הנוראיות שגרמו לי לפחד לנסות את המסעדה לאחר המלצות חברים לקחתי סיכון. השרות היה מקצועני, המלצרית מיכל תמיד הופיעה כשהיינו צריכים אותה בלי שאפילו נאלצנו לקרוא לה אך לא... הציקה. האוכל היה מדהים, אכלנו פילה ציידים - היה מעולה ומנה של פילה בקר עם כבד אווז שגם היתה טעימה מאוד. לקינוח פאדג' שוקולד הכי טעים שאכלתי אי פעם! בקיצור אל תתיחסו לביקורות הגרועות, תנסו בעצמכם ותהנו (רצוי להזמין מקום מראש).
אני רוצה לשתף אתכם בחוויה לא נעימה במסעדה ביום שישי האחרון הייתי במסעדה והזמנתי מנות ראשונות ופאד תאי. מנת הפאד תאי נארזה משום שלא יכולתי לאכול עוד וחוממה ביום ראשון. בתוך המנה היו... קליפות ביצים מגעילות ולא יכולתי לאכול לאחר שזרקתי את המנה לפח התקשרתי למסעדה ודיברתי עם הקבלה וסיפרתי לה את הסיפור. היא הציעה להחליף את המנה בתמורה למנה הישנה ואני אמרתי לה שהמנה בפח. אמרה שהיא לא יכולה לפצות אותי אם היא לא תראה את המנה. קיבלתי ממנה יחס מעליב והתנשאות מעל הראש. ביקשתי לדבר עם המנהל והיא אמרה לי שהוא בחו"ל וגם לא מקבל שיחות מלקוחות ואם אני רוצה להתלונן אז שאני אבוא אליהם. גועל נפש של התייחסות--- תפסיקו להיות פלצנים ולמדו מה זה שירות לקוחות.
בסה"כ הסוהו הוא מקום מעולה, הסושי מדהים (במיוחד הספייסי סאקה מאקי), ובכלל האוכל, המקום מעוצב בטוב טעם, והשירות סבבה חוץ מהפרצוף תחת של המארחות (שחלקן נחמדות ונעימות), הפלצנות מורגשת... במקום (אך אל תשכחו שזה גם חלק מהקסם!!). ואם שוב נחזור לשירות נגלה שבשורה התחתונה השירות טוב, הוריי היו מס' פעמים בסוהו והדבר שתמיד הם שיבחו הוא השירות! שמבחינתם היה מעל ומעבר, גם כשהמלצריות עושות את הטעות הכי קטנה- לאחר מכן תמיד מגיע פיצוי גדול!! בכל מקום יש פאשלות (אנחנו בסה"כ בני אדם)!!!!!! ולא! אני לא עובדת בסוהו, אני בסה"כ לקוחה מרוצה! לסוהו- יישר כוח!!! עם טיפ טיפה מקום לשיפור (כי תמיד אפשר לשפר!!!)
כולנו מזוכיסטים ................ אם הייתם ולא נהנתם או גרוע מזה. תפסיקו לפקוד את המקום . אני הייתי לקוח קבוע בזמנים הטובים בזמן השירות היה אדיב ולקקני . אבל היום עם השירות הגרוע... והמתנשא אני לא מגיע למקום ולא אגיע בזמן הקרוב למרות געגועי למנות הנפלאות. לא אשפיל את עצמי בשביל בעלי המסעדה המתנשאים. תפסיקו להיות מזוכיסטיים. אופיר
כבר למעלה משנה אני וחברי לעבודה מגיעים פעם בשבוע לעסקית. המחירים טובים והאוכל סבבה , אבל השירות מתחת לכל ביקורת: 1. לוקח המון זמן עד שהמלצרית מגיעה לקחת את ההזמנה. 2. האוכל מגיע אחרי... הרבה הרבה זמן. 3. לעיתים חלק מהסועדים מקבלים את המנה והשאר ממתינים עוד כ-10 דקות. (לא יפה ולא מנומס) 4. כאשר מבקשים בקשות קטנות במהלך הארוחה (מים , סכו"ם וכו') ממתינים הרבה זמן עד שמגיע. 5. אין ספק שהחשבון מגיע מהר , יש הרגשה שרוצים להעיף אותך משם כי יש עוד כ-20 מזוכסטים בכניסה. לסיכום , האוכל על הכיפק , השירות גרוע והאווירה לא נעימה . לשיקולכם .