כנראה שצריך לדעת איזה מנות להזמין - הסושי היה מצויין
3.8
08/02/25
סה״כ טעים וטוב
אבל ביקשתי להחליף מרכיבים ולא התייחסו…
הרול הויאטנמי הגיע דבוק כך שלא ניתן לחלץ מהקופסא -והכל מתפרק …
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
2 ביקורות
כל הכבוד לכם! תודה רבה!
4.5
06/02/25
פעמים קודמות היה ואוו ממש, הפעם היה טעים אבל כבר לא ואוו. מקווים שתצליחו לשמור על הרמה המדהימה!
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
2 ביקורות
ברור שניפגש שוב. כתמיד
4.5
24/01/25
אוכל מצוין. פספסתי את הגבינה באחד סוגי הסושיה שנזרק.... לא אוהבים פה גבינה בתוך סושי. תודה רבה
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Yevgeniy
4 ביקורות
1.0
11/01/25
הזמנו כמה מנות מזאזו לארוחה חגיגית של נוביגוד.
המנה הצמחונית הגיעה עם בשר בקר.
התקשרנו למסעדה, הסברנו שיש לנו אורח שנשאר בלי אוכל, דרשנו להביא את המנה.
הם בקשו לצלם את המנה, שלחנו את... התמונה והבחור אמר "זה לא מהמסעדה שלנו"!
מרגע הזה הוא הפסיק לענות!
האורח הצמחוני נשאר ללא המנה בארוחה חגיגית.
הטעות המקורית זאת לא הבעיה הגדולה. כולם עושים טעויות.
הבעיה הגדולה זאת הדרך שבה המסעדה הגיבה לטעות שלה. יש דרכים אחרות לטפל בזה חוץ מלירוק בפרצוף של הלקוחות הקבועים. מסעדה שמכבדת את עצמה ישר הייתה שולחת את המנה החסרה. אפשר גם להתחיל מהתנצלות. אפשר להציע זיכוי על המנה (לנו זה לא היה עוזר כי כאמור היה בנאדם שנשאר בלי אוכל). במקום זה המסעדה התנערה מאחריות, בעקיפין האשימה אותנו בשקר ונתקה את השיחה.
אנחנו אף פעם לא משאירים ביקורות רעות כשיש טעות הוגנת שמטופלת בצורה מכבדת.
המקרה הזה היה פשוט מזעזע! האשימו אותנו בשקר, הביכו אותנו מול האורח! וכל זה בארוחת חג.
בחיים יותר לא נקנה שם.