הגענו היום לארוחת צהריים במסעדה כשלא היו בה סועדים נוספים מלבדנו. רצינו להזמין עראיס למנה ראשונה, ונאמר לנו שמהמנות הראשונות אין עראיס, ברוסקטת קרפצ'ו סלק וכבד קצוץ. לא ברור לנו למה,... אבל מזל שהיו בתפריט עוד ראשונות שאפשר היה להזמין. בסוף הזמנו חומוס פלאפל וכרובית מטוגנת, שהיו בסדר. אחר כך הזמנו שתי מנות של שניצל הבית וצ'יפס כתוספת. מה שקיבלנו בשתי המנות היו שניצלים שלא עשויים טוב ואפילו שרופים (זה הורגש גם בטעם) עם צ'יפס שמנוני מאוד שכל מה שהורגש ממנו בפה היה שמן. ביקשנו להחזיר את הצ'יפס שקיבלנו ולהביא לנו צ'יפס אחר, שלא היה טוב בהרבה מהקודם. מיותר לציין שהמנות העיקריות המאכזבות האלה פגעו לנו בחוויית האכילה במסעדה. כל מסעדה שמכבדת את עצמה צריכה לדעת להגיש לסועדים שלה שניצל וצ'יפס עשויים היטב. מעניין שבפעם הקודמת שביקרנו בקינג ג'ורג' קיבלנו שניצלים פריכים שהשאירו בנו טעם של עוד, ולכן קשה לנו להבין איך יכול להיות שיש הבדל כל כך משמעותי בין הפעם הקודמת לפעם הזאת? למה אי אפשר לשמור על אותה רמה של מנות בכל פעם שמגיעים למסעדה? בפעם הקודמת שהגענו אליכם הוציאו לנו קודם את העיקריות ואז את הראשונות, וזה לא הגיוני בכלל. בקיצור, יש לנו תחושה שהמטבח לא עקבי ברמה של האוכל שהוא מכין ושצוות המסעדה מבולבל, כיוון שלאורך מספר ביקורים אצלכם חווינו חוויות מנוגדות אחת לשנייה מבחינת השירות שקיבלנו והרמה של המנות שהוגשו לנו. בנוסף, בביקור במסעדה היום שמענו את המלצרית חוזרת למטבח ואומרת לצוות בזלזול: "לא טעים להם....". בחרנו לא לעשות מזה עניין, אבל זאת חוצפה שאין כדוגמתה. אמירה כזאת בהחלט יכולה להעיד על רמת האכפתיות של צוות העובדים כלפי הלקוחות שלהם. אותנו במסעדת קינג ג'ורג' לא יראו יותר