נגישות
נגישות

בנג'מין מטבח ובר ארצישראלי, הוד השרון

טלפון ראשי 053-9375359 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

בנג'מין - טעם של בית במטבח ארצישראלי ברוכים הבאים לבנג'מין, מסעדה ובר המביאים את הטעם האותנטי של המטבח הארצישראלי לחיים. בלב הוד השרון, יצרנו מקום שמשלב את הטעמים המוכרים של הבית עם אווירת ביסטרו מודרנית. סיפורנו מתחיל עם אביב כהן והשף דניאל שליט,... שחברו יחד להגשים חלום: להקים מסעדה המציעה אוכל ישראלי מוקפד וטעים במחירים נגישים. כאן תמצאו תפריט עשיר המשלב מסורת וחדשנות, כמו שיפוד פטריות צלויות על יוגורט צאן, ניוקי חמאת זעתר עם גבינת המכבים, וטרטר פילה בקר מקומי עם תאנים ואגוזי לוז. בבנג'מין, כל ארוחה היא חגיגה של טעמים ישראליים. בין אם אתם מגיעים לארוחת צהריים עסקית, ערב משפחתי בסוף השבוע, או סתם להתפנק עם חברים על כוס יין וקוקטיילים ייחודיים - אנחנו כאן כדי להעניק לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת. לאלה מכם הממהרים, הכרנו את "בחלון של בנג'מין" - חלון אקספרס המציע את טעמי הבית בגרסת טייק אווי. נסו את המבורגר בנג'מין עם איולי זעתר, או את שיפוד חזה העוף במשרה סומאק - שניהם מוגשים בלחמניות טריות ומלוות בתוספות ייחודיות. בבנג'מין, אנחנו מאמינים שאוכל טוב הוא יותר מסתם ארוחה - זו דרך לחבר אנשים, לעורר זיכרונות, ולהעניק תחושת בית. אנחנו מזמינים אתכם לחוות את הטעמים, הריחות והאווירה שהופכים את המטבח הישראלי למיוחד כל כך. בואו להרגיש בבית אצלנו בבנג'מין - מטבח ובר ארצישראלי. טעמו, התרגשו, והיזכרו מחדש בטעם האמיתי של ישראל. מחכים לכם! עוד

מאפיינים נוספים

  • שירות הזמן שולחן
  • Take Away
  • פתוח במוצ"ש
  • פתוח בשבת

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

4 ביקורות וחוות דעת על בנג'מין מטבח ובר ארצישראלי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
סמדר  - תמונה
סמדר מבקר מתחיל
חוויה מושלמת
5.0
02/07/24

אמש סעדנו במסעדה,כבר בכניסה התרשמנו מהאווירה, מהעיצוב של המקום והשירות. מרגע שהגיעו המנות החוויה רק התעצמה. זכינו להנות מאוכל מעולה. הזמנו מספר מנות ראשונות לחלוקה שהיו מצוינות ומוגשות... בטוב טעם ומחשבה ... סלט הפריקה, הלחם שהגיע עם מטבל מעולה ומאד מענין, שיפוד פטריות מפתיע ומנת סלקים צלויים . לעקריות הזמנו מנת פילה דג ומנת קבב דגים. שתי מנות מעולות. המנות גדולות ולצערינו לא נשאר לנו מקום לקינוחים, התפריט קינוחים נראה מבטיח. סיימנו בקפה ושוט לימונצלו שלא אכזבו! בוודאות נחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
מסעדה מושלמת!!
5.0
02/07/24

ביקרנו בבנג'מין כבר מספר פעמים עם חברים , כזוג וגם עם הילדים בכל פעם נהננו בטירוף!!! מסעדה מהממת עם אווירה כייפית , אוכל מגוון וטעים עם מבחר מדהים (כל מנה יותר טעימה מהשניה), מחירים... שווים לכל כיס . וצוות העובדים מקצועי ושירותי - פשוט תענוג!!!! אה והמיקום בכלל חלום ממליצים בחום וברור שנחזור בקרוב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
almog2000001 - תמונה
almog2000001 מבקר מתחיל
מדהים!!!
5.0
30/06/24

אחרי שעברנו באזור וראינו שהמקום החדש מפוצץ, החלטנו לנסות בעצמנו. טוב, יש מה לדבר על המיקום בכלל? כיכר המושבה, המקום הכי יפה שיש עם האווירה הכי טובה. האוכל טעיםםם, הכל עסיסי ומדוייק... (הספיחה מומלץץץ) קוקטיילים טעימים ויינות טובים. בקיצור, וואו! בהחלט נחזור בהמשך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 21 ביקורות
אוכל טעים לצד שירות מעולה
5.0
15/06/24

עוד מסעדה נפתחה בשכונה והחלטנו לשים פעמינו ולבקרה. האם היא מתחרה לאחרות או לא? אחד הנושאים העיקריים החשובים לי הוא השירות והיחס. ואין ספק כי בבנג'מין יודעים מה זה שירות! השירות ללא ספק... ממעלה ראשונה. מיד בכניסה המארחת החייכנית הושיבה אותנו והצמידו לנו מלצרית חיננית ומקסימה העונה לשם מיקה שהחוויה הקולינרית המדהימה שזכינו לה, הייתה הרבה בזכותה (מיקה🌷). הזמנו יין רוזה ישראלי מיקב דלתון שמחירו היה סביר לחלוטין! ובנוסף קוקטיילים טעימים שהוכנו בתשומת לב מלאה (פזלנו לעבר הבר לבדוק...). המשכנו בספיחה טעים! הסלקים המרעננים והאסאדו המדהים ושיפוד הפטריות שכבש את ליבנו. החלטנו להזמין גם את הקבב חלבי שהיה בסדר ולא יותר, למרות שהפוקצ'ה עליה שכב הקבב הייתה מהממת, אוורירית, רכה וטעימה! הזמנו גם את סיגר החתונות שהיה אפשר לוותר עליו. האוכל טעים, נקודה! השוס של המקום זה הבצקים שהם כל כך טעימים!! והם עושים את המנה. כמובן שלא ויתרנו על הקינוחים. הזמנו את השלושה הראשונים בתפריט שהיו יואהו!!! לסיכום זכינו בעוד מסעדה איכותית ומדהימה ומקסימה וטעימה בשכונה. המחיר ששילמנו סביר לחלוטין ושפוי! ואין ספק שנתחיל לבקר במסעדה באופן קבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 073-3228080

מצאתם טעות?

תעזרו לנו ולגולשי רסט לשפר את המאגר