נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

ענבל ויו - תמונה
ענבל ויו מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת!!
5.0
01/06/22

היינו אתמול בערב מעשנה, היה פשוט מושלם! אוכל שהוגש במהירות, טעים מאוד, בשפע! וכשר למהדרין:) שירות של המלצרים אדיב מאוד נהנו ונחזור בטוח שוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
שולה - תמונה
שולה מבקר מתחיל
נהננו מאוד מהחוויה
5.0
16/05/22

הגענו בשבוע שעבר למסעדה וקיבלנו את פנינו לירז והדר החביבים, השירות שלהם לגמרי שידרג את החוויה וכמובן המלצות הבחירה שלהם מהתפריט הובילו אותנו להנאה מיטבית מהערב! תודה רבה! כמובן שנחזור... בהקדם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moria - תמונה
Moria מבקר מתחיל
טעים בטירוף ושירות אדיב
5.0
15/05/22

טעים בטירוף שירות מהממם אוירה טובה נחזור שוב ושוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofirbenzin - תמונה
ofirbenzin מבקר מתחיל
היה נחמד מאוד
4.0
13/05/22

הגענו זוג והזמנו את אחת העסקיות של המקום שהייתה מנה גדולה שאת חלקה לא סיימנו. היחס מהבעלים והמלצרים היה מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir מבקר מתחיל
טעיםם
5.0
10/04/22

האוכל היה טעים !! השירות היה טוב , המלצרים והאחמשית היו מאוד חמים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתנאל - תמונה
נתנאל מבקר מתחיל
שירות נהדר, אוכל טעים מאוד!!!
5.0
10/04/22

היינו כאן חמישה אנשים, נהנינו מאוד מאוד, בעזרת השם נחזור, וגם נשמח להמליץ למכרים שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tamar - תמונה
tamar 2 ביקורות
טעים!!! חוויה של ממש!!!
5.0
04/04/22

הזמנו מנה זוגית טאפסים עם לחם הבית ופלטת בשרים . הכול היה ממש טעים החמאה והלבנה הטבעוניים היו מושלמים ! הבשר נהדר חוויה מושלמת שירות נהדר ! מחיר מצויין ! מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shai.s.biton - תמונה
shai.s.biton מבקר מתחיל
מטורף
5.0
20/03/22

טעים ביותר. שירות מצויין והכי חשוב כ ש ר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פנינה - תמונה
פנינה 2 ביקורות
מקום מושלם בלב הגליל!!!
5.0
08/03/22

נהננו מכל רגע, טעים, עסיסי, שירות מעולה והמקום שקט, פסטורלי ומיוחד. אין ספק שנחזור לכאן שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל  - תמונה
סיגל מבקר מתחיל
לא ממליצה! חוויה לא נעימה
1.0
06/03/22

חוויה רעה ומתסכלת, אוכל גרוע לתפארת, הרבה זמן לא טעמנו בשר ככ לא טעים, עשוי לא טוב, עם צבע אפרפר...הישיבה במסעדה הייתה בחלק פרוביזורי מאולתר, אוהל עם כסאות מתקפלים, הרגשה של חדר אוכל... שדה...מסעדת שף זה ממש לא!!! שילמנו ויצאנו רעבים, לאחר הזמנה מראש לחגיגת יום הולדת, שבהחלט נפגעה! גם בעל הבית לא היה מעוניין לשמוע על החוויה שלנו, והתנהג בצורה מחפירה, ואפילו התגאה ש 600 שח לשישה אנשים, זה לא הרבה, אז שלא נתלונן...תשובה מוזרה ביותר, כאילו הכסף כאן הוא האישיו, ולא התמורה! בטוח לא נשוב! הגענו לשם אחרי המלצות שקראנו לפני ההזמנה...חבל שלא הזהירו אותנו מהמקום המזלזל הזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/03/2022
תחילה נציין כי אנו לא נוטים להשיב באופן הזה לביקורות מסוג זה, אך במקרה הזה נשיב. האורחים היקרים הגיעו בין ראשוני הסועדים ויכלו לבקש מעבר מקום לשולחן אחר ונוח יותר לטעמם, היינו נענים להם בחיוב ובשמחה. יתרה מכך הגברת כמובן אינה ציינה את התנהגותה המבישה מתחת לכל ביקורת! היא בחרה במקום לומר את שעל ליבה למלצר ששירת אותה לקום למרכז המסעדה ולצעוק בקולי קולות מילים משפילות ופוגעניות כלפי בעל המסעדה והצוות והחמור מכל שהלכה לשולחנות סועדים והקימה אותם לאחר שציינה בפניהם ״קומו אל תאכלו פה לא טעים, אוכל מגעיל״ וגזלה את פרנסתו של אדם וזה ההבדל גברתי היקרה בין ביקורת בונה לבין פגיעה ישירה ומשפילה לעיני עשרות סועדים בבעל עסק אשר זה משלח ידו מזה עשר שנים. אנו נעניק מענה חם לכל קהל לקוחותינו אך דרך ארץ קדמה לכל והתנהגות כזאת אינה תתקבל ולכן בעל הבית בחר שלא להתייחס לדברייך לאחר התנהגותך וגישתך המזעזעת.
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/03/2022
תחילה נציין כי איננו נוטים להשי באופן הזה לביקורת מסוג זה, אך במקרה הזה נשיב. האורחים היקרים הגיעו בין ראשוני הסועדים ויכלו לבקש מעבר מקום לשולחן אחר ונוח לטעמם, היינו נענים להם בחיוב ובשמחה. יתרה מכך הגברת כמובן אינה ציינה את התנהגותה המבישה מתחת לכל ביקורת היא בחרה במקום לומר את שעל ליבה למלצר ששירת אותם לקום למרכז המסעדה ולצעוק בקול מילים משפילות ופוגעניות כלפי בעל המסעדה. החמור מכל שהלכה לשולחנות אחרים והקימה אותם לאחר שאמרה "האוכל מגעיל פה קומו אל תאכלו פה" וגזלה את פרנסתו של אדם. וזה גברתי היקרה הבדל בין ביקורת בונה לבין ביקורת משפילה לעיני עשרות סועדים בבעל עסק. אנו נעניק מענה חם לכל קהל לקוחותינו אך דרך ארץ קדמה לכל והתנהגות כזאת אינה תתקבל