נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 47

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

Evelin Chava - תמונה
Evelin Chava מבקר מתחיל
ממולץ ביותר!
5.0
25/07/16

נהנו מאד! חוזרים למסעדה כל פעם שאנו מבקרים בצפון! המחיר שווה, הבשר מעולה והשירות אדיב ביותר. מנת הפרגיות סוף הדרך! הקינוח סופלה שוקולד טעים מאד! יצאנו מרוצים מאד מאד! ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dr - תמונה
dr מבקר מתחיל
מסעדת בשר אמיתית
5.0
20/07/16

ביקרנו אני ואשתי לארוחת צהריים במסעדה, השירות היה מהיר ואדיב, בעלי המסעדה לרוב הם נותני השירות ולכן השירות ברמה מאד גבוהה. לקחנו עסקיות : חזה אווז מושלם עם נגיעות אננס. אנטריקוט... מדהים....מנות גדולות ונדיבות. למנות פתיחה סלטים מיוחדים ומטבלים קלילים לפתיחת התיאבון. מחיר סביר בהחלט למרות שהמסעדה היא מסעדת שף. לסיום קינוחים וקפה, אחת המסעדות הטובות שביקרתי בהם, מומלץ ביותר. טיפ: תביאו שק שינה למנוחה אחרי האוכל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
yuliaO - תמונה
yuliaO 3 ביקורות
אוכל טוב, מנות נדיבות, שירות מעולה!
4.8
17/07/16

ביום חמישי אחרון התארחנו 11 חברים במסעדת 300 גרם. ראשית כל, נהנינו מאווירה, ישבנו מרווח, היה שקט יחסית מסביב כך שיכולנו לנהל שיחה בין החברים בשולחן גדול. הייתה לנו מלצרית חביבה,... מקצועית, כך שחווית השירות אני מעריכה כמצויינת פלוס. מנות נדיבות וטובות. מנות ראשונות טעימות וגדולות יחסית למסעדות אחרות, כך שיכולנו לחלוק אותם בין החברים והזמנו רק אחת מכל סוג. רוב מנות הבשר (סטייק, מדליוני בקר וחזה אווז) היו מעולות, מידת עשייה נכונה, בשר משובח וטעים. מנת קציצות פחות מצאה חן בעייני הסועד שהזמין אותה. מחיר בהחלט סביר לתמורה. קינוחים לא טעמנו. בסך הכל, היה מצויין, שווה נסיעה של 45 דקות מחיפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren - תמונה
Oren מבקר מתחיל
מקום שכיף להתארח בו
4.8
29/06/16

שירות מאוד אדיב מקום רגוע ושקט לבילוי עם בן/ת הזוג מנות מאוד נדיבות יחס אישי ומפנק מאוד מומלץ ולחזור לשם אני יחזור זה בטוח המנה הזמנתי אישית יכולה להספיק גם ל3 סועדים המחיר בהתאם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ella - תמונה
ella מבקר מתחיל
מאוד אהבתי
5.0
07/06/16

היום הייתי במסעדה ביום גיבוש מעבודה .לאחר יום כייף של פעילות סגירת יום במסעדה נהדרת וטעימה עם אוכל מוצלח לטעמי. הרבה אוכל. אווירה נעימה ושירות טוב. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir מבקר מתחיל
קסם של מקום!
5.0
18/05/16

הגענו במקרה וגילינו מסעדה מעולה מלאה בקסם, כל המנות שהוזמנו היו טעימות מאוד הבשר היה איכותי ונפלא, תוגה גדולה לצוות האדיב והחייכני על שירות נהדר כיד המלך היה ערב מופלא ובטוח שנחזור שוב!... שרון וניר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shmulik - תמונה
Shmulik 4 ביקורות
תמורה מעולה למחיר
5.0
13/05/16

היום היינו במסעדה כל המשפחה. השירות מעולה וחייכני אווירה טובה. האוכל היה מאוד טעים החל מהראשונות ועד הקינוח. המון דברים נעשים בעבודת יד והבשר טרי ועסיסי. תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 6 ביקורות
מסעדה מעולה!
5.0
31/03/16

הגענו למסעדה בשעת ערב, זוג עייף ורעב לאחר יום טיולים ארוך בצפון. המסעדה עצמה וקבלת הפנים שבה, היו נפלאות למין ההתחלה, הזמנו 2 מנות עיסקיות, אשר הגיעו באופן מושלם-מחיר מצוין, מנות טעימות... מאוד, איכותיות ביותר, וביד רחבה. אין ספק כי נחזור לשם פעם נוספת!!! כל הכבוד!! שי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran מבקר מתחיל
הכל - מכל הלב!
5.0
17/02/16

נהנינו מאוד מהחוויה במסעדה. המחיר שווה לכל נפש, האוירה היתה נעימה, רומנטית ומזמינה. ניתן היה לחוש את הלב של בעלי המקום החל במנות האוכל הנדיבות והטעימות, וכלה בשירות האדיב והמסור. הכל... בטוב טעם. אירוח שמחמם את הלב ובהחלט עושה חשק לחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meirav - תמונה
Meirav 2 ביקורות
מעולה
5.0
25/01/16

כל פעם שרוצים להתפנק באים ל300 גרם, באים רעבים ויוצאים שבעים גם מבחינת אוכל וגם האווירה מצויינת. מנות עשירות, טעימות ומלאות כל טוב, מחיר שווה לכל כיס, מומלץ גם למשפחות וגם לזוגות. ההמנה... המומלצת: אכול כפי יכולתך. זו לא פעם ראשונה שאנחנו פה וברור שנחזור לפה שוב.. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה