נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 49

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

Noa - תמונה
Noa מבקר מתחיל
נפלא
5.0
20/09/15

הגענו לחגוג יום הולדת והתגלה לנו מקום אינטימי עם תפריט מעולה ואוכל פצצה. המלצרית שלנו ,סיוון, הייתה מקצועית ואדיבה מאוד. קיצר אחלה מקום ובעיקר אוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Beni - תמונה
Beni מבקר מתחיל
beniboom@gmail.com
4.3
03/09/15

הגענו לשם עקב המלצה של חבר. מצאנו מקום חביב עם תפריט נחמד ומחירים סבירים. האוכל היה מאוד טעים. ישבנו וניסינו לגלות איזה סודות איזה קסם יש בטעמים המקסימים. סה"כ, היה מאוד טעים, מאוד... נחמד וממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטליה - תמונה
נטליה מבקר מתחיל
זה לא "עוד מסעדה"
4.8
24/08/15

אתמול 23.08.15 היה יום אהבה האישי שלי, ושל החבר לחיים שלי, בעלי היקר. לאחר החיפושים באינטרנט ובדיקות חוות דעת עבור המסעדות המומלצות בצפון, אין ספק ששם "300 גרם" קיבל מקום ראשון. המקום... היה מלא בהזמנות לאותו הערב,אבל לשמחתנו, בעלי הצליח לשכנע את בעל המסעדה ואנחנו יצאנו לדרך. הגענו למקום... וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון. חברים, זה לא "עוד מסעדה" זה ממש מסעדת בוטיק עם אוכל מיוחד ויחס אישי לכל סועד. צוות שירותי ומקסים, בנות עם חיוך, האירוח מופתי, ומיד עם הכניסה למסעדה , מתקבלת תחושה שהגנו למקום "הנכון" כל המנות ללא יוצא מן הכלל פשוט מצוינות- מלא טעם מנות פתיחה עם לחם בית – טעים ומיוחד סטייק אנטרקוט – עסיסי ומדויק חזה אווז ברוטב פירות יער – ללא מילים, תענוג יין... קינוח (מוס שוקולד נפלא) ... אווירה מגניבה..בקיצור בילוי מושלם! זה היה כל כך אינטימי, פסטורלי, רומנטי. נהננו מכל רגע ומכל צלחת. תודה ענקית לאיתי והצוות המושלם שלו! ואם זה בכמה מילים... מסעדת בוטיק 300 גרם מומלץ מומלץ מומלץ תודה רבה, נטליה ואילן רובו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Golan - תמונה
Golan מבקר מתחיל
היה מצויין
4.5
20/08/15

האוכל היה מצויין, העסקיות מאוד משתלמות, אפשריות גם בשעות הערב. אכלתי סטייק אנטריקוט כעיקרית, ואשתי כבדי עוף עם בצל ופטריות, שתי המנות היו מצויינות. המקום ממולץ בחום. ממליץ למסעדה להוסיף... תפריט יין... לדבריהם עובדים על זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yafit - תמונה
Yafit מבקר מתחיל
יפית
4.5
17/08/15

הגענו בשיאו של יום חם ולח בגליל במערבי. התקבלנו בלבביות לחלל אסטטי וממוזג וללימונדה צוננת. קרח ונענע הוספו לבקשתנו בשמחה, לשידרוג המשקה. הזמנו 6 עיסקיות משלוש רמות המחיר הקיימות, ומנת... ילדים. לחם הבית והסלטים הפותחים היו נהדרים. גם השמרניים שבחבורה התלקקו. המנות העיקריות היו מכובדות בגודלן וטעימות להפליא. מנת הסלמון בקרם צנוברים מומלצת. בקיצור, חוויה קולינירית נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jonathan - תמונה
Jonathan 2 ביקורות
מקום מעולה
5.0
13/08/15

הגענו ביום שלישי קבוצה של 12 אנשים בפעם ראשונה המקום מדהים השרות שקבלנו מתחלת עד הסוף היה מקסים האוכל היה מעולה והיופי של הצלחות המקום מומלץ מכול הלב אפילו חזרנו יום למחרת מרוב שהיה טוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה מבקר מתחיל
נהנו מאוד!
5.0
10/08/15

אוכל טעים ומשובח, הכל עשוי מחומרי גלם טריים ואיכותיים. הצוות נחמד ומאיר פנים והמסעדה מעוצבת בצורה יפה ומזמינה. תודה רבה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.3
06/08/15

נסענו לחופש בצפון. וישבנו לאכול במסעדת 300 גרם. האוכל היה טעים מאוד. השירות אדיב ומהיר. הוגשו לנו מנות פתיחה שתייה ולחמים בשפע. והכל טעים טרי ואיכותי... ממליצים בחום!!! תודה לצוות... המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 2 ביקורות
מושלם
5.0
17/07/15

אני ואשתי חגגנו את יום הולדתי במסעדה זאת לאחר חמה של אחותי. אשתי הזמינה מנה עסקית ב-99 ש"ח ואני מנה עסקית ב-135 ש"ח. המנות פתיחה היו מצוינות, במיוחד מנת הפתיחה של המלון שהייתה ייחודית... וטעימה. הסטייק היה עשוי בצורה מושלמת, הקציצות היו עשויות בצורה מופלאה. אנחנו אוכלים בהרבה מסעדות, ואין ספק שזאת אחת הטובות שאכלנו בהן. אין ספק כי נחזור בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!
5.0
02/07/15

הננו מאוד מהאוכל מהשרות ומהאווירה! האוכל הגיע מהר, האנטריקוט היה במידת עשייה ורכות ברמה פנטסטית, כמות האוכל מאוד נדיבה. השרות היה אדיב ועשה חשק להמליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה