נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 50

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

שני - תמונה
שני 2 ביקורות
מסעדה מעולה!!!!
4.8
22/06/15

הייתי עם בעלי בחגיגות יום ההולדת, אוכל טעים, שירות מכל הלב הכל הגיע מהר חם ועם טעם משגע, כמובן שנחזור לכאן למרות המרחק...:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ramicohen - תמונה
ramicohen מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
5.0
20/06/15

ביום חמישי האחרון התארחנו במושב בצת והחלטנו לאכול ארוחת ערב במסעדה "300 גרם" שנמצאת במושב. האוכל היה פשוט מעולה!! והיחס שקיבלנו היה אישי וחם!! אנו ממליצים לכל מי שנמצא באיזור להגיע... למסעדה ולהינות מהאוכל מהאוירה ומהיחס המדהים!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהבה - תמונה
זהבה מבקר מתחיל
ממליצים בחום
4.8
16/06/15

יחס חם.. המארחת הסבירה לנו על המנות בנעימות כשביקשנו תוספת הביאו בלי להתחשבן ...טעים מפוצץ ושווה לקפוץ...מקום יפיפיה בעיצוב עתיק חמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירינה - תמונה
אירינה 12 ביקורות
חוויה טובה מאוד!
4.0
13/06/15

הגענו למסעדה עם קבוצה מהעבודה ותפריט קבוע מראש עם כל המנות למרכז השולחן. כל המנות, מהסלטים ועד העיקריות היו מצוינות, הבשר איכותי ומוגש בשפע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דביר - תמונה
דביר מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.0
18/05/15

הגענו למסעדה בעקבות המלצות חמות ובאמת כשהתיישבנו היא נראתה מאוד מבטיחה, עד לשניה שהאוכל הוגש לנו. ברגע שהאוכל הוגש עשרות יתושים שריחפו להם באין מזיק בתקרת המסעדה שעטו לכיוון הארוחה... שלנו. עברנו מקום, החלפנו מנות ועדיין. היתושים היו ככ רבים שלא היה ניתן להשתלט עליהם. הים היו בתוך האוכל, השתיה, פשוט עשינו תורניות מי אוכל ומי מנפנף אותם מהאוכל, ובשלב מסויים זה נהיה ככ בלתי נסבל שעזבנו את האוכל, שילמנו ויצאנו. הזוג שלידנו ארז את האוכל בטייק אווי משום שגם הוא לא יכל לסבול את זה. אנחנו זוג צעיר, המשכורות שלנו לא בשמיים. באנו לחגוג יום הולדת מרחוק וההרגשה היתה שהוצאנו כסף רב לחינם. ממש לחינם. לא נהננו (על גבול הנגעלנו) ולא יכולנו לסיים את המנה. יש 101 דרכים להיפטר מיתושים, ממסעדה ככ נחשבת ויקרה הייתי מצפה למצוא את הדרך הנכונה. חווינו ממש עגמת נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/09/2015
אנו מתנצלים על החוויה שקיבלת, חשוב לנו שתדע שהעניין טופל בוקר למחרת, נשמח שתחזור אלינו לחוויה מתקנת.
מרב ובנימין - תמונה
מרב ובנימין 2 ביקורות
300 גרם מסעדה מעולה!!
5.0
14/05/15

300 גרם אחת מהמסעדות הטובות ביותר לפי דעתינו. אוכל ברמה מצוינת הכל פשוט טעים! הבשרים רכים מאוד לא להאמין שסטייק אנטריקוט רך כמו שניצל! היין טוב. הירקות והסלטים היו מעולים . הקינוח סופלה... שוקולד עם גלידה היה מצוין! שווה כל שקל! שירות אדיב ומחייך כל הזמן שואלים רוצים משהו? הכל בסדר? בחיוך! פשוט כיף לבא ולאכול שמה יצאנו בתחושה של יום פינוק! תודה רבה! משפחת אוטמזגין-צינר

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 7 ביקורות
300 גרם ויותר
5.0
09/05/15

היינו במוצ"ש הקרוב 9.5.2015 עם המשפחה היה פשוט מצויין, אוכל מצויין, סלטים טריים וטעימים, הלחמים סוף הדרך, שירות מצויין ואדיב, מומלץ בחום רב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofer - תמונה
ofer 3 ביקורות
ממליץ בחום
5.0
01/05/15

באופן ספונטני ולאחר טיול במנפור קפצנו 15 חברים למסעדה ביישוב בצת ההרגשה הייתה של אוכל גורמה שירות מעולה ומחיר מעולה (אנו לקחנו עסקית רמה שניה של 79 שח) כל החברים כולל כולם היו מרוצים... מהסלטים מהדג או מההמבורגר וכמובן הפרגיות. אני ימליץ לחברים מהעבודה לחזור למקום זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
OFER - תמונה
OFER מבקר מתחיל
בושה ואכזבה גדולה !
1.0
08/04/15

אני ואשתי היינו ספונטנים לגמרי, הרמנו טלפון למסעדה, דיברנו עם איתי המנהל ווידאנו כי "העסקית המפנקת" קיימת גם בשעות הערב, הגענו לאחר נסיעה של 45 דקות, כאשר הגענו קיבלנו תפריט מותאם לחול... המועד ובו מחיר גבוה מהמפורסם באתר (139 במקום 119 לאדם) כמו כן ללא המנה הראשונה, ללא שתייה חמה וללא קינוח. הסברנו כי יש שוני ממה שראינו באתר, המנהל הגיע, אמר שאנחנו קטנוניים, שהעסקיות הם רק לצהריים למרות שלא רשום כך על המנה "העסקית המפנקת", זאת למרות שביררנו מראש שעה לפני כמו כן הוא אמר שהוא עושה לנו טובה שהעסקית במחיר זה ודיבר בקולניות עם הנפת ידיים, כמו כן ביקש שאראה לו את האתר שראיתי את התפריט (אתר REST). אשתי נפגעה לגמרי והרגישה מבוישת, קמנו ועזבנו, סתם נסיעה של שעה וחצי (סך הכל הלוך חזור), אחת המלצריות הגיעה אלינו לחניה ואמרה שהוא מוכן לתת לנו את העסקיות במחיר שראינו באתר אבל זה היה כבר מביש ועלוב לחזור מצידנו. אנחנו ממש לא נחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/04/2015
כנראה היתה אי הבנה מצערת. חשוב לנו להעניק לאורחינו חוויה נפלאה ואנו עמלים על כך בכל יום. כמו רוב המסעדות בארץ, התפריט משתנה במהלך תקופת חג הפסח. אנו מצרים על כך שזו התחושה שעמה יצאתם מהמסעדה. כפי שכתבתם, ניסינו לגרום לכם להישאר על אף אי ההבנה. נשמח עם תצרו עמנו קשר. בברכה צוות 300 גרם
Ortal - תמונה
Ortal מבקר מתחיל
כפר סבא
4.8
28/03/15

נפשנו בצימר בגליל המערבי וחיפשנו מסעדה טובה באזור ומצאנו את 300 גרם. שמחנו לגלות מקום אדיב, אינטיבי והכי חשוב טעים. החל ממנות הפתיחה וכלה במנות העיקריות. בנוסף המקום הציע מגוון עיסקיות... מתשלמות. היה פשוט מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה