נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 51

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

יפית ושי - תמונה
יפית ושי מבקר מתחיל
מומלץ👍
4.5
24/03/15

אני ובעלי ביקרנו במסעדה ונהנינו מאוד, הסלטים היו יצירתיים וטעימים, הבשרים היו מצויינים ועשויים היטב והשירות היה אדיב ובעיקר מהיר. הבעלים מקסים ואף ניגש אלינו בעצמו לשאול אם אנחנו נהנים.... בטוח נחזור שוב, ממליצים בחום😊

עוד פרטים
הוספת תגובה
leah - תמונה
leah 2 ביקורות
אכזבה
1.8
18/03/15

הגענו ביום הבחירות , הזמנו מקום לשעה 19:00. אמרו לנו לשבת הכין שבא לנו, המסעדה היתה ריקה. לאחר חצי שעה ביקשו שנזוז כי יש להם אירוע ל-14 אנשים והם לא סידרו את המקום כמו שצריך.. (אציין כי... עד שהלכנו לאחר שעה וחצי אותם 14 מוזמנים כלל לא הגיעו).. בחרתי מנה שלא היתה קיימת, למרות שהופיעה בתפריט והמלצרית הוסיפה כי היא לא היתה ממליצה לאנשים בכל מקרה לקחת ממנה זו. שאלתי אותה על מנה נוספת בתפריט והיא ענתה שאין לה דעה כי טר טעמה מהמנה.. לבסוף ביקשתי המלצה המליצה על קציצות השף והזמנתי- לצערי המנה היתה לא טעימה , יתר הסועדים קיבלו מנות בסדר, אך ההגשה והטעם לא תאמו כלל את ההגדרה למסעדת שף.. לא אהבתי את השירות, את האוכל וכמובן לא את המחיר. למרות שלא נגעתי במנה שילמתי.. אציין כי הציעו לי להחליף מנה בסוף הארוחה וסירבתי היות וכל האחרים סיימו כבר את האוכל. למרות שלא ביקשנו קיבלנו פיצוי של קינוחים, למרבה הפלא היו טעימים. לסיכום- לא אגיע שוב, ולא אמליץ. חושבת שהמסעדה חייבת לשפר את רמת האוכל והשירות ולהוריד ציפיות ולמנוע מעצמם את ההגדרה מסעדת שף- הם עדיין רחוקים מכך..

עוד פרטים
הוספת תגובה
metal siani - תמונה
metal siani מבקר מתחיל
טעים!!!
5.0
16/03/15

חגגנו במסעדת 300 גרם יום הולדת 50 לדודה שלי שבאה לביקור מנורווגיה. 20 בנות . איתי ורעייתו דאגו לכל הפרטים הקטנים מעריכת שלוחן ארוך עד לסדר הגשת המנות ׳אכול כפי יכולתך׳ זה רעיון מופלא... שמתכנסים למפגש כזה!!! היה טעים ברמות הכל טרי המקום נקי אינטימי ומזמין ממליצה בטירוף!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Joel - תמונה
Joel מבקר מתחיל
מאכזב בטירוף
1.5
28/02/15

אחרי ראשונה בינונית והמתנה של חצי שעה לעיקריות קיבלנו המבורגר וול דאן כשביקשנו מדיום .. ההמבורגר היה כל כך יבש ותפל שהיינו בשוק על הצירוף מסעדת שף. חסר מלח פלפל או כל תיבול. על הפנים... בקיצור. המנה השנייה הייתה קציצות השף שגם הן היו יבשות וחסרות כל טעם וריח. ואת כל העיקריות אכלנו תוך המתנה למפיות ולמלחייה פלפלייה שלא היו על השולחן... קיצור מבאס נורא ויקר לאללהה בלי שום קשר או הצדקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב 5 ביקורות
מקום מעולה ומיוחד.
4.8
20/02/15

היינו בשעות הצהרים בסתם יום של חורף. מקום נעים ומעוצב בקפידה, תוך תשומת לב לכל פרט. היחס אישי ומתחשב אך לא מעיק.האוכל פשוט מעולה, מנות קצת שונות ומיוחדות, מוצרים מעולים, הכנה רגישה... ומקצועית, וכמויות נדיבות. המנות הראשונות מצויינות, וההמבורגר מהטעימים שאי פעם אכלתי. נבוא שוב לטעום מנות נוספות. העסקיות כדאיות ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nisso18 - תמונה
nisso18 12 ביקורות
נהדר!!
5.0
12/02/15

הגענו שני סועדים בעקבות גרופון והמלצות. שווה כל גרם ושקל. מנות טאפסים טריות וטעימות שמתחדשות כל הזמן, קבבוני עגל נ-ה-ד-ר-ים היו מנת פתיחה נהדרת וחגיגת בשרים שהוגשה למרכז השולחן, בליווי... תפוחי אדמה ושעועית הייתה נהדרת. בנוסף, קיבלו שתי כוסות יין ושתייה קלה. הקינוח היה טיפה מאכזב, גם פרווה וגם טיפה שרוף, אך זה לא מוריד מהרמה הגבוהה, השירות האדיב והתמורה למחיר. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem 2 ביקורות
שובר מאתר חבר
2.0
09/02/15

הגענו למסעדה עם שובר שקנינו מאתר חבר. המלצרית לא ידעה מה כלול בשובר ובכל רגע ניגשה לבדוק טלפונית עם בעל העסק מה השובר כולל. המלצרית הלינה בפנינו כי הטבח אינו מקצועי וגם שאר המלצרים ...... ושצריך להחליף כבר את צוות העובדים. הדבר גרם לנו לחוש מאוד לא בנוח. על כל דבר שרצינו נדרשנו להוסיף תשלום , אפילו בעבור כוס אספרסו , מכיוון שהשתייה החמה כוללת רק תה בשובר. מאוד קטנוני , מאוד לא נעים . הצטערתי מאוד לבלות את יום הולדתו של בעלי במקום זה. אכזווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסן - תמונה
ניסן 4 ביקורות
טעים מהיר ומפנק
5.0
27/01/15

בסד חגגנו שנה לנסיך שלנו. המלצרים אדיבים מאוד, שירות מהיר . בשרים מפנקים סלטים יוצאי דופן. שווה כניסה ובטוח חזרה נוספת תודה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liad - תמונה
Liad מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת פלוס!!
4.8
24/01/15

היינו 10 חברים ונהננו מאוד... חשיבה עד הפרטים הקטנים, מפנקים מעל ומעבר, שירות מצוין, בשר ואוכל טעימים... מומלץ בחום, אנחנו בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 8 ביקורות
מסעדה נהדרת ממליצה בחום!
4.8
22/01/15

ביצעתי הזמנה דרך אתר רסט...קיבלתי אישור...התקשרו מהמסעדה ונתנו אישור... הגעתי עם צוות העובדות שלי לארוחת פיקס אכול כפי יכולתך... קיבלנו שירות מצוין...האוכל היה טעים מגוון ובשפע!!!... ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה