נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 52

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

ליזה - תמונה
ליזה מבקר מתחיל
פשוט מושלם
4.5
06/01/15

אני ובעלי אוהבים לחפש מסעדות טובות בעלי אוהב בשר - אבל לא סתם בשר את הכי איכותי שאפשר ,ואני גדלתי במשפחה מרוקאית אבא שף ואמא קונדיטורית ככה שבאוכל אי אפשר לזלזל הגענו אתמול מטבריה נסיעה... של שעה ורבע לכל צד. קודם כל האווירה מושלמת למרות שהיה גשום וקר בפנים היה חם ונעים צוות המלצרים באמת מקסימים ויודעים לתת שירות,בעל המקום איתי מקסים מהטלפון הראשון ידעתי שהנסיעה תהיה שווה.וכמובן לא טעיתי !!! גם הפעם הבשר היה טרי מתמוסס בפה כמו מרגרינה,רואים שזה בשר איכותי הקבבוני טלה מושלמים ולסיומת הדובדבן שבקצפת אפילו הקינוח שהיה פרווה (כיוון שהמסעדה כשרה) הרגיש כאילו הוא חלבי ממש,היה שווה בטירוף אני ממליצה כבר לאנשים ממני קיבלת ציון 10(ואני אנינת טעם )

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברימי - תמונה
אברימי 3 ביקורות
הייתי הערב בארוחה זוגית ב300 גרם
5.0
18/11/14

מה אני יגיד לכם.... מסעדה סוף הדרך... אחלה שרות, אחלה יחס, והעיקר העיקר אוכל מעולה, כל ביס מפתיע!! זה לא עוד מסעדה, זה תפריט מפתיע, רמת מוכנות מפתיע, בקיצר חוויה ששוה נסיעה של 45 דקות... כל צד ללא ספק ואפילו יותר, מבטיח לחזור ולשלוח הרבה חברים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyal - תמונה
eyal 4 ביקורות
חוויה שלילית מאוד
1.0
27/10/14

היינו קבוצה של 14 אנשים באירוע מהעבודה. החוויה שלנו הייתה שלילית בלשון המעטה: 1. במנה העסקית מופיע שיש המבורגר. גם באינטרנט וגם בתפריט במסעדה. על בסיס התפריט באינטרנט הגענו למסעדה.... כשהגענו נאמר לנו שאין המבורגר. מספר החלופות עבור העסקית הזאת לא כללה מנה עיקרית בשרית אחרת והיינו צריכים ממש להתווכח עם השף על מנת שיועיל בטובו לתת לנו להזמין סינטה 200 גרם. מאוחר יותר ראינו בשולחן לידינו מישהו אוכל המבורגר. 2) המנות הראשונות היו לא טעימות ומעטות ביחס למספר האנשים שהיינו. כשביקשנו עוד לחמניות, לא קיבלנו. לא כל מה שהיה רשום בתפריט שצריך להגיע כמנות ראשונות הגיע. 3) ביקשנו עוד מים 3 םעמים ולקח חצי שעה עד שזה הגיע. 4) הסינטה הגיעב אחרי כמעט שעה משעת ההזמנה. לא בטוח שזה היה סינטה בכלל. בנוסף זה היה לא מוכן בצורה שווה. מאכזב מאוד. 5) החשבונית הגיעה אחרי 20 דקות מהרגע שהזמנו. כל הסועדים חשו כמוני וחלקם בצורה קיצונית יותר. לא נהנינו בלשון המעטה. לא ממליץ להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/10/2014
אדוני היקר: בד"כ איני עונה לביקורות מכיוון שאני מאוד מכבדת תגובות של לקוחות ואף לומדת מהן. תסלח לי אך לך אני חייבת להגיב, 1: הזמנתם לשעה 15:30 והקדמתם בשעה וחצי בשעת שיא הלחץ, 2: רציתם המבורגר בעסקית 79 שקלים אך לצערנו לא נותר לנו המבורגר, באנו לקראתכם עם מנה של סטייק סינתה בשווי 119 ש"ח אך במחיר הנתון 79 ש"ח (שזה ניראה לי יותר מהוגן) התנהגתם בצורה מאוד לא מנומסת העמדתם את המלצרית במצב של חוסר אונים בזמן שקראתם לה שקרנית על כך שהוגש לשולחן לידכם מנת המבורגר ילדים ואני מדגישה המבורגר ילדים!!! שזוהי בכלל לא אותה מנה שהתכוונתם להזמין בעסקית 79, בסוף הארוחה אחד הסועדים שישב איתכם בשולחן בא והתנצל בפניי המלצרית על הבושה שעשית!!!! אדוני היקר!!! על כך שרצית לשלם מינימום ולקבל את המקסימום. אנו מתנצלים על כך שלא נהנית ולשאר לקוחותנו אנו נותנים מירב השירות...
תמונה של eyal
eyal
30/10/2014
אז ככה, אם כבר הגבת אז אני אגיב בחזרה. נכון הקדמנו, אבל זה היה בתיאום. אם לא היה לכם נוח שנקדים, יכולתם לסרב. לגבי העניין עם ההמבורגר: לא אמרתם שנגמר ההמבורגר. את זה היינו יכולים להבין. אמרתם שאין ולא היה בתפריט המבורגר. שזה הפריע לנו כי ראינו באינטרנט שקיים המבורגר וגם הראינו לכם שזה פשוט שקר. יכולתם להציע לנו המבורגר ילדים. בנוסף, הפיצוי של הסינטה בא רק לאחר שהתווכחנו. לבסוף, עוד פרט ששכחתי לציין הוא שאת המנות הראשונות כלל לא פינו - עד סוף הארוחה. המחיר היחסית זול לא מפצה על החוויה השלילית. אני מעריך שטרחת להגיב אבל זה לא משנה במאומה את החוויה.
חוות דעת - תמונה
חוות דעת מבקר מתחיל
פנינה בצפון
4.8
27/10/14

היינו בצפון וחיפשנו מסעדה במקרה נחתנו על 300 גרם והופתענו לטובה. מסעדה נהדרת עם טעמים מפתיעים כמו למשל המלון עם הצ'ילי. כל כך נהנינו שחזרנו לאכול שם גם למחרת. השף שהוא גם הבעלים בחור... מקסים שמסתובב בין השולחנות ומפנק. שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
נכשל ובגדול
1.0
24/10/14

ביום היה-23 באוקטובר, הוזמנתי לחגיגת יום הולדת (הפתעה) על ידי בן זוגי. ההזמנה בוצעה דרך אתר זאפ רסט. נתקבל גם אישור בחיסרון שנשלח מהמסעדה. הגענו בשעה שנקבעה והופתענו לגלות שהתקיים שם... אירוע סגור. בעלי המקום התכחשו לאישור ששלחו לנו ,״זה לא אנחנו אישרנו ״ כך אמרו וזאת למרות שהראינו להם את האישור. קיבלנו הצעה לשבת בחצר, לא התנצלות לא כלום. מיותר לציין איזו אכזבה הייתה לנו. אנחנו עדיין בהלם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marissa - תמונה
Marissa מבקר מתחיל
אוכל מעולה!!
5.0
11/10/14

הזמנו עסקיות מפנקות - אנטריקוט וחזה אווז עם פירות יער ושתי המנות היו מעולות!!! אחד הסטייקים הכי טעימים שאכלנו אי פעם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכה - תמונה
מיכה מבקר מתחיל
מומלץ
4.0
04/10/14

התארחנו, קבוצה של 20 איש ממקום העבודה (ולכן היינו צריכים מקום כשר באיזור הגליל המערבי. רק על סמך חוות הדעת באתר ובהמשך, ההתכתבויות והצון של המסעדה להתאים עצמה ליכולתנו הכספית שכנעה... אותנו לבחור בה. האוכל, השירות שקבלנו לתפריט "הכל כלול" היה טוב מאד והאוירה הכפרית תרמה גם כן להצלחת האירוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaymo - תמונה
shaymo מבקר מתחיל
300 גרם גרמתם לנו לאושר!!!
5.0
17/09/14

לאיתי ולצוות המקסים! היה מדהים לחגוג עם בן זוגי אצלכם ב14.9 3> האוכל היה מטריף חושים טעים טעים טעים ומנות גדולות מאוד! יש אחלה שירות ואווירה רומנטית לזוגות!!! מסעדת מאסט! אסור לפספס לכל... מי שמגיע לצפון! איתי השף מקסים ואדיב והכי חשוב ידי זהב! תודה רבה לכם על אירוח מקסים וסעודה נפלאה! ממליצים בחום שי ואלי :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 2 ביקורות
פעם ראשונה ולא האחרונה...
5.0
26/08/14

אני חייב לתת את המלצתי למקום היפהפה הזה בכלל ולאיתי, בעל המסעדה, בפרט. מהרגע שהגענו למקום לא הפסקנו להתפעל מהשרות האדיב. אני חייב לציין שהמנות מאד מיוחדות. אני אישית הזמנתי את העיסקית... והוספתי קצת כסף כדי להנות ממנת הפילה. אני לא זוכר מתי נהנתי כך ממנה של פילה כל כך אכותית ועשוייה טוב, בדיוק לטעמי. גם לאחר ששילמנו קיבלנו קינוח מופלא ללא תשלום נוסף מאיתי, בעל המסעדה.אני חושב שהמחיר של המנות ממש זול ומתאים לכל כיס. בכל אופן, לא אשכח את המקום וארצה לחזור אליו שוב. תהנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת מבקר מתחיל
תודה והמלצה
4.5
18/06/14

לאיתי ולכל הצוות רוצה להגיד תודה רבה על ביקור מקסים וטעים של צוות המורים של בית הספר. קודם כל, כבר בשלב ההזמנה- השירות ומאור הפנים, דרך המאמץ לאפשר לנו להגיע בשעה המתאימה לנו (למרות... עומס שהיה לכם באותו יום!) הגענו לצוות מחוייך ונעים. הסלטים היו טעימים מאד, ובעיקר- מיוחדים ומפתיעים מאד! לא דברים שרואים בכל מקום... אח"כ התוספות והמנות העיקריות שהיו טעימים ומוצלחים מאד. נהננו מאד גם מהקינוח שאכלנו בחופזה (כבר מיהרנו להמשיך בדרכנו...) בקיצור היה מצויין!! רוב מוחלט של המשתתפים ציינו לשבח ובהתפעלות את האוכל, האירוח וכל מה שבין לבין... תודה רבה והרבה הצלחה!! ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה