נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 55

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

פלג - תמונה
פלג 8 ביקורות
מסעדה לגיטימית
2.8
11/02/14

היינו באמצע שבוע, היו הרבה לקוחות. הבאנו קופון של ארוחה זוגית, בו היה רשום מילוי חוזר של המנות שנגמרות בשולחן. בפועל היה קשה למלצריות למלא את הבשרים שנגמרו, לא הייתה ציפייה שיבקשו עוד... הרבה בשר לאחר המנות הראשונות ולחם הבית. האוכל לא רע, גם לא מדהים, מקום לגיטימי אך לא מנצח. הבשר היה עשוי מאוד, טעים אך בבחינת מת עבור מי שמחפש מדיום וכדומה. המלצריות לא היו רגועות אל מול הלקוחות, יש דברים שעדיף לעשות בנסתר בתוך המטבח. בכל מקרה תודה על האירוח, חווייה נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאוה - תמונה
נאוה מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
5.0
05/02/14

קיבלנו מהבת גרופון למסעדה וניסינו אותה היום. לא התאכזבנו. המנות מוגשות יפה, טעים מאד ומגווון.. יש מנות מאד מיוחדות. השירות מעולה.. מומלץ ביותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
איז - תמונה
איז מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת ביותר
5.0
24/01/14

בתאריך 21/1/14 התארחנו 4 חברות במסעדה 300 גר', היה מעולה! השירות היה אדיב ונפלא והאוכל היה טעים מאד מאד, ממש תענוג! מסעדה מומלצת בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
AZ - תמונה
AZ 10 ביקורות
מעולה
4.5
19/01/14

תקצר היריעה מלתאר את האיכות הבלתי מתפשרת היחס הנעים המפנק והמקצועי של צוות המלצרים המנות עשויות בקפידה הטעמים משובחים ההגשה נאה ומכובדת היתה זו חוויה נפלאה של אווירה נעימה משולבת במגוון... מנות איכותיות החל מהמנות הראשונות ועד הקינוחים. איתי נכבדי המשך בדרכך אין לנו ספק כי נחזור אלייך היתה לנו הנאה צרופה וחובה נעימה להודות לך ולצוות ישר כח מאיר ואריאלה מלימן

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy - תמונה
Roy מבקר מתחיל
הפתעה....
5.0
16/01/14

במקום לא מוכר (לפחות לנו אנשי המרכז), ישנה מסעדה מיוחדת במינה... מנות מפתיעות ברמתן ואיכותן. וזה עוד לפני שדיברנו על הצוות המדהים והמוזיקה... גם ככה הרחבתי מעבר למצופה ואני לא מעוניין... להרוס לכם את החוויה אז לכו ותיהנו... בתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי מבקר מתחיל
מומלץ ביותר
5.0
09/01/14

כבד אווז טעים ביותר.סטייק אנטריקוט מעולה.טפסים מדהימים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vered - תמונה
Vered מבקר מתחיל
מומלץ בחום!!!
4.5
08/01/14

אתמול היתה הפעם השנייה שלי במסעדה. אז נכון שלהזמין שם מקום זה קצת מסובך, הם לא מעדכנים על ביטול או איחור בשעת הגעה אבל זה שווה את על ההמתנה!! היה מבצע של 160 שח לאדם אכל כפי יכולתך. וזה... כולל פשוט ה-כ-ל!! לחמים קריספיים וחמימים מתבלים טעימים, חציל בטחינה פשוט חלומי, שעועית מוקפצת, אורז, תפוא בקיצור הכל. הסטיק היה בדיוק במידת עשייה הנכונה! כולל גם שתייה (הם עברו לפיפסי) וקינוח אישי לכל אדם! עוגה חמה לצד כדור גלידה. זה היה פשוט וואו!! בסוף השף יצא אלינו והתעניין בדעתינו. היינו 8 אנשים דיי ביקורתיים בדכ ושם פשוט הכל היה מושלם! מהמלצריות החמודות שלא הפסיקו למלא את השולחן מיד כמשו ניגמר עד המוסיקה הנעימה והמקום הכפרי עצמו. בקיצור עזבו אותכם שטויות מי שבאמת מבין באוכל יהנה שם. אז שיהיה בתאבון :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
ארוחה במסעדת 300 גרם ב- 30/12/13
4.8
04/01/14

חגגנו יום הולדת לבעלי במסעדת השף 300 גרם. הזמנו מראש שולחן ואכן היו מאוד גמישים איתנו בשעות שכן ביקשנו לאחר ולא הייתה כל בעיה. האוכל היה ערב לחיך וטעים בצורה יוצאת מגדר הרגיל. השירות... היה נפלא והאוירה הכפרית הייתה מתאימה מאוד למקום אשר היה ערוך בקפידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor מבקר מתחיל
מור
2.3
31/12/13

הגענו דרך הזמנה של שובר גרופון. השמנו שולחן לשעה 21:30 בערב. הגענו כמה דק לפני הזמן, ובגלל שהמסעדה לא נערכה כמו שצריך (היה אירוע במקום) נאלצנו להמתין חצי שעה בחוץ (בקור!!) עד שהתפנה... השולחן. עזבו את זה שלא קיבלנו שום פיצוי על ההמתנה. הזמנו מנות ראשונות שיצאו די מהר אך ממש לא תאמו את הסטנדרט של המסעדה ובטח לא הספיקו לזוג. החלטנו לחכות למנות העיקריות. שלהן המתנו קרוב ל40 דק. סוף כל סוף המנות הגיעו. הסטייק אנטריקוט שביקשנו מדיום- וול, היה שרוף מבחוץ ומלא דם מבפנים. מנת הדגל שלהם - טורנדו, פילה בקר עם כבד אווד הייתה פשוט ביזיון! המנה הייתה מלוחה בטירוף, ומהפילה בקר הוגשו 3 חתיכות דקות ויבשות. פשוט ביזיון!!! לחכות כ"כ הרבה זמן למנה ושזה לא יהיה שווה את התמורה, ללא ספק מבאס. תוסיפו על זה את היחס הלא נחמד מטעם המלצרים. ביקשנו קנקן מים בתחילת הארוחה וקיבלנו אותו בסוף הארוחה, אחרי שפעמיים הערנו את תשומת ליבם של המלצרים שהיו עסוקים לאכול עוגות בבר במקום לשים לב ללקוחות. כנראה הם לא שמעו מה זה "תודעת שירות". בקיצור, אני לא אחזור ובטח לא אמליץ לחבריי

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביטל פרץ - תמונה
אביטל פרץ מבקר מתחיל
פשוט חוויה..מומלץ בחום!
4.8
29/12/13

מסעדה באווירה ביתית וחמימה..מלווה במוזיקה טובה, האוכל טעים מאוד ומוגש בצורה אסתטית ומגרה, השירות היה אדיב ומהיר. שווה נסיעה מהדרום!

עוד פרטים
הוספת תגובה