נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 56

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

Alex - תמונה
Alex 4 ביקורות
לא רע.... אבל לא שווה את המחיר.
2.5
29/12/13

קודם כל חויית ההזמנה: הזמנתי מקום דרך האתר, קיבלתי סמס לנייד ומייל. הכל היה ממש נחמד. רק שאחרי 30 דקות התקשרו לבטל את ההזמנה בתרוץ שהאתר אינו מעודכן באירועים שמתרחשים במסעדה.. שיניתי את... המועד, ורבע שעה לפני הזמן שנקבע, כאשר אנו עם מעילים בדלת מתקשרים להודיע שיש לאחר. הברירה הייתה לחכות חצי שעה במסעדה או בבית. כמובן בחרנו בבית. ולגבי המסעדה: מסעדה במחירים האלה צריכה להיות ברמה הרבה יותר גבוה. להלן הפירוט: 1. אין מפות על השולחן... אפילו לא מנייר. 2. הקייסמים מגישים בכופסאות פלסטיק, כן, כאלה שקונית בסופר. 3. אנטריקות בעובי של חצי סנטימטר, אשר במסעדת בשרים שמכבדת את עצמה אמור להיות לפחות פי 3 עבה יותר. יש לציין שרמת הצליה של הבשר הייתה טובה. 4. פילה עם כבד אווז.. כבד אווז שהינו כל כך עדין, נחרחך יותר מהבשר העצמו. פילה היה עשוי הייטב, רק מלוח מדיי. 5. התה מגישים ללא תיון, רק עם נענע.. במחיר הזה אפשר לקנות קילו נענע לפחות.ה... 6. חלק מהמנות, שקודמי המליצו עליהן, לא היו זמינות משום מ מלצריות נחמדות, אבל סה"כ המסעדה ממש לא מתאימה לרמת המחירים הנקובה בתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/12/2013
אני מצר על האכזבה אשר נגרמה לך, תודה לך על המשוב. השירות שלנו ערך עליון ואנו נמשיך להשתפר ולרצות את כול לקוחותינו...
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
להינות מהצפון באמת
5.0
17/12/13

מסעדה מעולה, אווירה חמימה ונעימה במיוחד בימים קרים אלו. השירות היה מצוין היינו שולחן גדול של משפחה שלמה ותמיד דאגו שיהיה לנו הכל על השולחן, ההזמנות יצאו מהר וכמובן שהאוכל היה מצוין.... להתענג על כל ביס, מומלץ בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
פימה - תמונה
פימה 2 ביקורות
מקום חדש
4.0
09/12/13

ניסינו כמה פעמים אבל רק היום הצלחנו לבקר במקום חדש ששמו 300" גרם". מקום נמצא במושב בצת בגליל מערבי: סביבה מקרינה שקט ורוגע ומביאה תאבון :)...אכלנו אנטריקוט מיושן שהיה פשוט נפלא (אפילו... קר הוא נמס בפה), באחריות שזאת הייתה אחת החתיכות הטעימות בצפון הארץ, בטוח שיותר טעים מכל המסעדות של קו ראש פינה-כנרת, וכמובן יותר טעים מכל מיני "בשרלות". לאומת זאת סינטה הייתה ביינונית (לדעתי על בעלים יש להפקיד על אופן הכנה ומראה אוריגינלי של המנה, כמובן יש להתייחס לבקשות מיוחדות שקשורות למנה) בנוסף טעמנו סלטים "מוזרים" שלא פגשתי כמה מהם בשום מקום. מנות היו די מפתיעות: מלון ,פטה בצל ועוד. מאוד נהנתי לשוחח עם בעלים של המקום יאיר ואיתי, שהיו אדיבים ואכפתיים מאוד ועשו מקסימום שנחזור אליהם שוב. מאחל להם הצלחה וסבלנות בתחילת דרכם! סה"כ מקום שקט וכייפי למבינים בבשר ויין :) לי אישית חבל שמקום לא עובד בשבת. בטוח שאישית הייתי מבקר בו יותר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קטי - תמונה
קטי 5 ביקורות
קטי
4.8
05/12/13

היינ ב"300 גרם" ב4/12 לרגל יום הולדת שלי. הזמנו מקום מראש. כשהגענו למקום, קיבלה את פנינו מלצרית מאוד נחמדה והושיבה אותנו במקום.לקחנו ארוחה עסקית ב119 ש"ח. בעלי הזמין אסאדו מעושן בקדירה... ואני לקחתי אנטריקוט. הארוחה כוללת גם 5 סוגים של מנות ראשונות שאחת מהן הייתה מבחינתי הטופ: טטו (חתיכות של מלון ברוטב צ'ילי וכוסברה, אם אני לא טועה).פשוט חובה לטעום! השירות היה מאוד מקצועי.ברכות רבות לשף המקום! אמליץ לכל חבריי ולמשפחה על "300 דרם". תודה רבה על הארוחה!!! זה היה ממש שווה להגיע אליכם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינה ואהרון - תמונה
רינה ואהרון מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת!
5.0
01/12/13

סעדנו בה ביום הנישואים שלנו ונהנינו מאוד. מהאוכל הטעים מהאנשים הנחמדים ומהאווירה הנעימה. נחזור שוב...תודה על האירוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהונתן - תמונה
יהונתן מבקר מתחיל
מומלץ בחום
5.0
28/11/13

ממש במקרה הגעתי למסעדה כשחיפשתי מסעדת בשרים כשרה. הגענו למקום עם אווירה נעימה ומוזיקה ברקע, עם חצר (דשא מלאכותי) עם ספת נדנדה, ככה שגם הילדים הקטנים שהיו איתנו יכלו ליהנות. המלצריות היו... נחמדות מאוד ונתנו מענה מהיר לכל בקשה, האוכל מצוין (ואפילו הלכנו ללחות יד לטבח לאחר מכן). המחיר מתאים ויושב בול לארנק ונותן תמורה מצוינת לאוכל מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
המלצה חמה!!!
5.0
26/11/13

מסעדה מעולה אווירה מעולה , שירות אדיב ומהיר, יאיר נותן שירות ברמה גבוהה מאוד האוכל מצויין הבשר עשוי כהלכה וכל מה שמתלווה אליו... פשוט תענוג! להגיע להגיע להגיע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or מבקר מתחיל
מסעדת הבשרים הכי טובה בצפון.
5.0
14/11/13

שירות אדיב, נעים ומתחשב. אוכל ברמה עולמית מהתוספות דרך המנות הראשונות עד הבשר, או הבשר איזה בשר טוב. חייבים לטעום את הטאפס מלון. 10/10 מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור גוטרמן  - תמונה
דרור גוטרמן מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
5.0
06/11/13

אכלתי במסעדה הזאת כמה פעמים מאז שהיא נפתחה ואני חייבת להגיד שהאוכל היה טעים יותר ויותר בכל פעם ,היחס והשירות מצוינים ומקסימים ועושים הכל מאהבה ! מגיע למסעדה הזאת :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
duduv - תמונה
duduv מבקר מתחיל
טעיםםםםםם
5.0
30/10/13

היינו קבוצה של 32 איש מהעבודה מהמרכז, והשירות היה נעים מהיר ואדיב ביותר. האוכל - טוב יותר מהשירות!! מקום נהדר! תודה על האירוח המעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה