נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 57

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

Ephi - תמונה
Ephi 13 ביקורות
מסעדה מצוינת
4.0
13/10/13

ביקרנו היום בפעם השניה בהפרש של שנה ,שמח אני לומר שמאומה לא פגם בטיב האוכל השרות היה מצוין קשוב איכותי הבשר , פילה מדיום ריר הוגש במידה הנכונה ביקשתי עם ציפס וגם אם אין זה בתפריט , זו... הפעם השניה שהכינו לי ,ממול נתח הסינטה היה משובח וכן טעמו , טעמתי , מנות ראשונות מצוינות קארפצו טעים, עגבניות ברוטב ברבקיו, מלון בצילי, סלק בחומץ הדרים מעולה, לחם הבית עם שלוש תקרובות פסטו עגבניות וטפאנד פלפלים קלוים ושרוים ביין מדהים בירה מחבית קרה טעימה מוגזת ומחירים שפויים אז, מי מכם המגיעים אלינו לצפון או לנהריה תנו קפיצה לבצת למסעדה המצוינת הזו

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואל - תמונה
שמואל 3 ביקורות
חוויה
4.0
01/10/13

הגענו למקום אחרי חיפוש באינטרנט. המקום נעים, אם כי השירות בינוני משהו. המלצרית היתה אדיבה אך לא שלטה בתפריט ולא ידעה להציע לנו את ארוחת הבית. האוכל, היה מעניין, טעים ומאתגר. הטאפסים היו... גולת הכותרת של מנות הפתיחה. בייחוד המלון. תנסו, כדאי. קצת חריף, מאוד שונה והעולם מתחלק לשניים: אלו שאוהבים ואלו שלא... במנות העיקריות, האנטריקות היה מדויק כמו שבקשתי וטעים מאוד, עסיסי כראוי, אם כי היה חסר קצת פלפל למעלה. התוספת של השעועית הירוקה היתה נהדרת. ממש. היה לנו חבל שהמקום התעקש שעם קדירת האסאדו, שהזמינה אשתי, מגישים רק אורז ולא צ'יפס. חבל. עם זאת הקדירה עצמה היא ההפתעה של הארוחה. ב"ה" הידיעה. הבשר נחתך מנגיעה קלה של הסכין, רך כמו חמאה, טעים כמו מאכל גן עדן. פשוט חוויה. מומלץ מאוד. הפתעה נוספת היא המנה האחרונה. למרות שפרווה, הקצפת טעימה מאוד ופונדנט השוקולד ממש נחמד. אם לוקחים את ארוחת הבית, המחיר סבבה לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 8 ביקורות
יופי של מסעדה
4.5
28/09/13

בעקבות המלצות חמות שקראנו על המסעדה, סעדנו שם שני זוגות בארוחה עיסקית. המקום נעים (כולל המוזיקה) ומרווח והשירות יעיל, מקצועי ואכפתי. מנות ראשונות מגוונות וטעימות מאד. הגברים, אכלנו... סינטה מעולה ועשויה בדיוק לרמת הצליה שבקשנו. הנשים בחרו בסלמון ובפרגיות. כולן מנות טעימות מאד. גם הסופלה והשטרודל לקינוח היו מצוינים. כדי לפגום קצת בהנאה הקולינרית, הקפה ממש לא משהו. 79 שקלים לסועד, נראה לי הוגן ביותר. עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar מבקר מתחיל
מדהים!!!
5.0
24/09/13

באנו לחגוג יום הולדת לאמא, אוכל מצויין ושירות מדהים! נהנו מכל רגע, מומלץ בחום!!:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רג'ין - תמונה
רג'ין מבקר מתחיל
אוכל מעולה ואווירה נפלאה!
4.5
23/09/13

אני ומשפחתי סעדנו במסעדה ב22.9.13 ונהנו מאוד. במסעדה שוררת אווירה נעימה וחמה והחשוב ביותר כלל 5 המנות שקיבלנו היו מעולות, ברמה גבוה, גדולות ומשביעות. המסעדה נקייה והצוות דאג ונתן יחס... מעולה. אנחנו נחזור! ממליצים לכם להגיע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy - תמונה
Roy מבקר מתחיל
מעולה!!!!
5.0
15/09/13

אנחנו ממש יושבים פה עכשיו הגענו לכפר ורדים לצימר וחיפשנו מסעדת בשרים כשרה באנו לפה בלי חוות דעת של אף אחד.. ואני אומר לכם שהאירוח השרות והאוכל פשוט נפלא!!! באמת הופתענו לטובה ממש... לקחנו את ארוחת הדגל וזה היה פשוט שווה כול שקל!! אווירה נעימה וכפרית!! ובעל המקום מארח בצורה נפלאה!! בקיצור חובה להגיע לפה!! וחבל שאין באזור השרון מסעדה כזאת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת, אוכל טעים, מנות יפות, שרות מעולה.
4.8
28/08/13

נכנסנו למסעדה שלא הכרנו קודם. היה יום חם מאוד בחוץ ובפנים המסעדה קדמה אותנו מלצרית מקסימה ומיזוג אויר קר ומפנק. מנות ראשונות נפלאות ולא שגרתיות. בשר עשוי נהדר במחיר שפוי. לקחנו עסקיות... ל-4 אנשים ולא הצטערנו. מקום לחזור אליו ולספר לחברי!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון ואילנה - תמונה
אלון ואילנה מבקר מתחיל
חוויה
4.3
22/08/13

הגענו למסעדה 300 בעקבות המלצה של בעלת צימר שהתארחנו אצלה ולא התאכזבנו . מנות הסלמון והאנטריקוט ברמה גבוהה מאוד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
8/8/13
4.3
20/08/13

ביקרנו לראשונה במסעדה. אוירה נעימה, שירות מושקע. ניכר היה שאכפת לצוות מאתנו. המנות הראשונות היו מעניינות ובכל אחת מהן היה "טוויסט" מעניין - פרי שגעונותיו של השף. גם המנה העיקרית היתה... טובה. נחזור למקום בהזדמנות קרובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פנינה - תמונה
פנינה מבקר מתחיל
ארוחה מצוינת ומומלצת
5.0
19/08/13

בערב קייצי באוגוסט באתי עם משפחתי כ25 איש מבוגרים וילדים. האוכל היה מעולה האווירה היתה מצוינת שירות מעולה.אכלנו אנטריקוט אסדו סינטה ופרגית הזמנו גם מנות פתיחה מעולות לפתיחה.הבשרים היו... עשויים בדיוק במידה הנכונה.גם המנות האחרונות (פרווה) היו טעימות.בשם משפחתי ממליצה בחום.פנינה ליפסקר

עוד פרטים
הוספת תגובה