נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 58

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

המלצה - תמונה
המלצה 2 ביקורות
ארוחה עסקית מצוינת ומשתלמת
5.0
19/08/13

אכלנו ארוחה עסקית ב 79 שח וקיבלנו מנות מצוינות מוקפדות וחדשניות. הבשרים(אנטריקוט וסינטה)מדהימים במידת עשייה מדויקת ומוקפדת. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון חדידה - תמונה
רון חדידה מבקר מתחיל
אוכל טוב באוירה נעימה
5.0
16/08/13

הגענו לחופשה בצפון וזכינו לארוחה מצוינת באוירה נעימה בעלי המקום וצוות העובדים סיפקו לנו שרות מעולה מנות הפתיחה היו טעימות ביותר ומנת הפילה בקר אם כבד האווז פשוט מעולה מומלץ בחום לבקר... ולאכול

עוד פרטים
הוספת תגובה
shoshi_g - תמונה
shoshi_g מבקר מתחיל
בילוי יוצא דופן לאוהבים שאינם עשירים
5.0
29/07/13

איך אפשר לצפות לאוכל כל כך טעים, שונה ומרענן, במחיר המפתיע של 78 שקלים?? מנות הפתיחה הותירו אותנו פעורי פה ומלאי כרס, בזמן שהמנות העיקריות (אנטריקוט וסלמון) היו פשוט מעולות (ממרח... הצנוברים על הסלמון... מממ). האווירה נעימה ומשרה רוגע, והצוות שירת במידה רבה כל כך של אנושיות ומקצועיות, שהרגשנו בבית כבר בשלב מנות הפתיחה. הקינוחים היו מאוד-מאוד טובים (שטרודל האוכמניות מאוד מומלץ). בסוף יצאנו עם חשבון מגוחך של 78 שקלים לסועד (על האנטריקוט המוגדל הוספנו עוד קצת). מומלץ בחום למי שצריכים שבירת שיגרה קטנה אך משתלמת, וגם למשפחות עם ילדים קטנים!! אלון ושושי סלומון

עוד פרטים
הוספת תגובה
אינה - תמונה
אינה 16 ביקורות
מקום נחמד עם בשר טעים
4.0
23/07/13

בסה"כ נהננו מהמקום - אווירה כפרית רגועה, אוכל טעים. השירות היה חובבני אבל זה לא הצליח לקלקל את החוויה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Haim - תמונה
Haim מבקר מתחיל
יום אהבה שמח.. מפנק וטעים!!
5.0
22/07/13

הגענו למסעדה אני ובן זוגי וזכינו ליחס אישי וחם..במסעדה הייתה אוירה רומנטית ורגועה.. פתחנו את הארוחה עם לחם הבית מטבלים וטאפסים מהסרטים ולאחר מכן המשכנו למנה העיקרית המדהימה.. בשרים... עשויים באיכות הכי טובה שיש אוכל טעים ואיכותי.. אפשר להבחין בניקיון והטריות שבכל דבר ודבר שמוגש.. בנוסף היחס לאורך כל הזמן היה אישי וחם מצד הבעלים המקסימים יאיר ואיתי השף המוצלח.. מסעדה מדהימה מומלצת בחום.!! תודה לכם עם הפינוק ועל בילוי מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaeli - תמונה
Yaeli 2 ביקורות
אחת מחוויות הבשר הטובות ביותר!
5.0
22/07/13

הגענו כזוג ליום האהבה ולקחנו עסקית ב-79 לאחד. שירות מהיר ועם חיוך ואוכל טרי חם ומדהים. קינוח טעים וברמה. הבעלים מסתובב בין השולחנות ומוודא שכולם נהנים מהארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן 2 ביקורות
יום אהבה מהסרטים...
5.0
21/07/13

מה שממש בולט באחרוחה המדהימה הזו זה הטפאסים המדהימים!!! הכל מיוחד כלכך, שובר שגרה. לא כמו בכל מסעדה. שילובים של פרי, מתוק עם מלוח, כל מטבל עשוי פצצה!!! וואיי שווה להגיע מכול קצוות... הארץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mai - תמונה
Mai מבקר מתחיל
מקום מדהים! אין מילים לתאר!!
5.0
21/07/13

יום האהבה חיפשנו מסעדה שקטה ויפה והגענו למקןם הנכון!! אוכל מצוין ברמה הכי גבוה שאפשר לבקש יחס אישי חם ואוהב אווירה נעימה רגועה וכפיית.. מקום מדהים יפיפה נקי מסודר עם זולות נוחות..שירות... שבאף מקום לא קיבלנו!! ממליצה בחום ובאהבה גדולה.. לא כל יום פוגשים מסעדה ואנשים כאלה מדהימים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן 8 ביקורות
פשוט מעולה
5.0
20/07/13

הגענו במוצאי שבת, 2 זוגות חברים, ושמחנו להיות מופתעים מכל המנות. פתחנו בסאטה ברוטב חמאת בוטנים ממכר, מבחר טאפסים מצוינים (חציל בטחינה, פלפלים קלוים ביין, ועוד). הסטייקים היו מ"בית טוב"... ועשויים כראוי, והקינוחים בטעם של עוד... השף המקסים מייצר טעמים ייחודיים ומעניינים, ואירח אותנו באהבה גדולה. ממליצים בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
מסעדה נפלאה
5.0
15/07/13

מקום רומנטי לאור נרות. הזמנו אסאדו ואנטריקוט-שהגיעו בדיוק לפי בקשתינו. המקום נעים ונקי. איתי ויאיר, מנור ואדווה- צוות נפלא!!

עוד פרטים
הוספת תגובה