נגישות
נגישות

300 גרם ביקורות וחוות דעת - עמוד 59

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

629 ביקורות וחוות דעת על 300 גרם

דעה - תמונה
דעה 2 ביקורות
ארוחת ערב
4.3
10/07/13

הגענו לארוחת ערב ובחרנו ללכת על "מנת הדגל" של המסעדה. האוכל פשוט מצוין! מהמנות פתיחה ועד העיקריות! הכול מוגש בצורה יפה והמטעמים מעניינים ומיוחדים!! הדבר היחיד שהיה מאכזב זה הקינוח שלא... היה לטעמנו והרגיש לא טרי, הטעם היה של בצק שיצא מההקפאה. בסה"כ מסעדה מעולה, מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dor - תמונה
Dor 2 ביקורות
נפלא
4.5
10/07/13

חוויה ללא ספק. אוירה מדהימה - מקום פסטורלי ושקט בבצת, בגליל המערבי - חובה לבקר באיזור ובטח שגם במסעדה. צוות השירות הוא נחמד ואדיב ביותר, חבר'ה צעירים. שיהיה בהצלחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת בחום במושב בצת בגליל המערבי
4.8
07/07/13

ישבתי עם אשתי במסעדה לכבוד יום הולדתי וזאת הייתה חגיגה ראויה- אשתי הזמינה דג סלומון בקרם צנוברים והיה טעים ונימוח ואני הזמנתי טורנדו רוסיני והיה עשוי מעולה וטעים מאוד. גם המחיר היה... בהחלט שווה. ממליצים בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דיקלה - תמונה
דיקלה מבקר מתחיל
גן עדן במושב בצת
5.0
06/07/13

זכיתי לסעוד במסעדה מופלאה יישר כח לצוות מנצח שירות מופלא אוכל מדהיםםםםם שווה כל גרםםם מומלץ בחום תודה רבה על טעמים מיוחדים שנשארים בפה ומשאירים טעם של עוד על אוירה קסומה נינוחה ורגועה... מחכה כבר לשוב ובטוח שבקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Erez - תמונה
Erez 2 ביקורות
מסעדה. חווייה. אוכל.. ושירות. ציון. מעולה
5.0
05/07/13

בלב. מושב. בצת, יש מסעדה. קטנה. ואינטימית עם. צוות. צעיר. ודינמי, המנות. מעולות. וטעימות, השירות. אדיב, מהיר. ומקצועי. והכי. חשוב, לשף. הצעיר. במקום, יש ידיים. עם. טאצ. של. זהב, כל.... מנה. בונבון, טעים. מאוד. ובהחלט. אמליץ. לכל. חבריי, אשריי :-) :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
vlad - תמונה
vlad מבקר מתחיל
חגיגת ברית
5.0
30/06/13

יצא לנו לחגוג ברית של בנינו במסעדה. בחרנו לעשות זאת בחצר החיצונית ולא הצטערנו בכלל. היו לנו כ-40 מוזמנים וזה התאים בדיוק למקום. אווירה שאנטית מקסימה, צוות צעיר, אוכל טעים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shirly - תמונה
Shirly מבקר מתחיל
שווה להגיע
4.5
27/06/13

הגענו למסעדה לארוחת ערב, משפחה עם שתי בנות ( שמונה וארבע). השרות היה מצויין, מחוייך ונעים. והאוכל טעים מעניין. הבנות אכלו ארוחות ילדים ( המבורגר/ שניצל עם ציפס וירקות) מנות גדולות... ומשביעות. אנחנו אכלנו את מה שהם מכנים ארחת הדגל שלהם, שהחלה בלחם עם מטבלים, המשיכה בחמישה טאפסים מעניינים וטעימים במיוחד. לאחר מכן בחרנו מנה ראשונה ועיקרת אותן חלקנו. והבנות קינחו בסופלה שוקולד. לכולנו היה טעים, משביע ובעיקר מאוד נעים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
מסעדה בשרית מעולה שירות מצוין אוכל טעים!
4.8
21/06/13

התארחנו אתמול המסעדה כ-20 איש בסיום טיול מהנה הגענו רעבים בדיוק למקום הנכון האוירה האוכל השירות הטריות, הכל פשוט מושלם. מסעדה מומלצת אנחנו לקחנו פלטות בשרים שכללו סטייק, פרגיות, קבבים,... ונקניקיות. פשוט מעולה! התוספות מאוד מיוחדות הלחם טרי, והיין מצויין. תודה לכם מצוות שרונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bfam - תמונה
Bfam 34 ביקורות
מומלץ
5.0
21/06/13

ישבנו במסעדה 4 נפשות ביום שישי בצהריים. האווירה נעימה, שירות אדיב מבעלי המקום, ארוחות ראשונות מפתיעות וטעימות, מנות עיקריות עסיסיות והקינוחים מפנקים! בהחלט נחזור בהזדמנות. מומלץ מאוד,... באיזור בצת, בגליל המערבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden מבקר מתחיל
טעים לנו :)
5.0
21/06/13

אז 300 גרם היקרים , אני רוצה לומר לכם שאני והבן זוג שלי חיפשנו חוויה של אוכל ושירות ברמה אחרת , ולהפתעתנו קיבלנו את זה אצלכם , אוכל מדהים עם שילוב מושלם של טעמים ועשיה , כל המנות באות... בזמן , צוות מלצרים מקסים שנותן מעצמו . בקיצור פשוט מדהים ממליצה לכולם לבוא , ושיהיה בתאבון ;)

עוד פרטים
הוספת תגובה