טוב התחיל בלהגיד שההמבוגר הכי טעים שאכלתי! אני מזמינה לפחות פעם בשבוע אלי לבית או מגיעה לעסק לאכול את ההמבורגר. אבל היום יותר מתמיד נמאס לי! השירות שלכל בטלפון והשירות שלכם למזמינים... פשוט מבאסת! לא מכבדת! וכמעט תמיד לא מה שהזמנו! אז היום אחרי שהתקשרתי לברר פרטים כי איתם צריך לדייק הכל, חזרתי אחרי חצי שעה לעשות הזמנה וכבר אין לחמניות. אז א' באסה, ב' החלטתי שאני לא מזמינה מכם יותר כי ההקטנת ראש שלכם בלתי נסבלת, אתם יודעים שאתם טובים, אתם יודעים שאתם היחידים באזור אז אתם אפילו לא מנסים לתת שירות במשלוחים. כי יש לחץ ומלא עבודה. אני מאחלת לכם שזה ימשיך ככה. אבל יותר מכל אני מאחלת שמישהו יפתח המבורגר באזור, ואז זה יגרום לכם לשפר את השירות, ואולי להגדיל ראש. תודה רבה על האוכל הטעים שנתתם לי ובצער רב מוותרת כי לי חשוב יותר השירות!
אין לי מושג מה הבסיס האמיתי לתגובות. אני אמא ל8חלקם מתבגרים כך שיוצא להזמין פעם בשבועיים . שירות מעולה!!!!!!!!!! אוכל טעים בשפע!!! ובטוב טעם!!! היה חשוב לי לכתוב תגובה בגלל כל... התגובות הממש לא נעימות שהקדימו אותי. תנסו ותוכחו...
ההמבורגר טעים אבל השירות שלהם גרוע מאוד. העובדים מדברים בצורה מזלזלת, מתנשאת ולא מכבדת. גורמים ללקוח להתבאס מההזמנה. אם כל צוות העובדים היה מוחלף באנשים יותר נעימים המסעדה הייתה 5... כוכבים מבחינתי.
שירות גרוע ביותר.
על הפנים מכל הבחינות
קודם כל שירות לא פחות מנוראי!!! אנשים צועקים ברקע.הבחורה שעושה את ההזמנות מדברת בטון כועס כאילו אנחנו אלה שצריכים לתת לה שירות ולא ההפך! כל פעם שאמרנו לה שיש רעש נוראי סביבה של צחוקים... ואנשים צועקים היא ענתה נו מה? אתם רוצים להזמין? בטון מזלזל ומחפיר! אחרי כל מנה שהקראנו לה אמרה לנו " נו זהו"? "לא שומעת או שתדברו בקול או שאני אנתק"!! מכיוון שהם היחידים באיזור לא הייתה לנו ברירה והזמנו(חיילים רעבים) כל ההזמנות הגיעו עם טעויות בהזמנה בגלל החוסר הקשבה והזלזול הגועלי של הנציגה שלהם,אוכל הגיע קר, גם השליח מגיע,לא אומר שלום,לא תודה, לא להתראות.. פעם אחרונה שאזמין מהמקום הזה,ממליץ לכם גם להיזהר.
ומאוד מרוצים, אוכל טרי מבחר המחירים טובים. לפעמים לא עושים משלוח בגלל עומס וזה מבאס.
שירות גרוע ביותר לא נעים להזמין מהם, מגיע לא כל כך חם
טעים מאוד משלוח תוך 15 דק אני אוהב את המקום תמיד חוזר לשם אנשים חרוצים מאוד
גם לנוכח הביקורות הלא כל כך מחמיאות באתר, החלטתי לנסות את מזלי עם משלוח D-Burger ומנת הדגל שלהם עם תוספות שונות. מסקנה? כשרעבים, לא חושבים כמו שצריך. כבר בשלב ההתקשרות הראשונית שלי עם... שירות הלקוחות, אני מצאתי את עצמי במהרה עומד במצב של הלם טוטאלי. היעלמות בזמן שיחה, צחוקים ברקע, חוסר סבלנות, טון דיבור לעגני של "נו ו...?". אני לא צוחק, הם גרמו לי להרגיש לא בנוח, כלקוח, שאני בכלל מזמין מהם אוכל, כאילו שאני לא שווה את הזמן היקר שלהם. אה כן, גם ניתוק בלי "תודה" או אפילו "להתראות". תודה באמת. למה? זה כבר לא עניין של לא לדעת איך לדבר עם לקוח, זה לא לדעת איך לדבר עם בן אדם. אם היה להם בחנות שירות להזמנה דרך האינטרנט (שאין להם), אולי לפחות הייתי חוסך מעצמי את עוגמת הנפש הזו. האוכל הגיע די מהר, אך באותה מהירות שבה הגיע כך גם הגיעה האכזבה. המבורגר אומלל למראה, קצת מעוך, שנראה כאילו הניחו אותו עם איזו צ'פחה טובה מלמעלה. הבשר עצמו היה תפל, שרוף מבחוץ עם חלקים חיים למחצה מבפנים. אאוץ', אולי לא הייתי צריך לאכול את זה? הצ'יפס שהגיע בצד היה קטן מאוד, חסר פריכות ולא מספק. טבעות הבצל היו דקות, אבל הם היו בסדר. גם המיץ ענבים. הסיבה היחידה שנתתי לאוכל שני כוכבים ולא אחד, זה בגלל שהאוכל היה אכיל ולא גרם לי לקלקול קיבה (עדיין...). בהתחשב לנאמר לעיל, אני חושב שהוגן להגיד שהמחירים המוצעים בחנות אינם תואמים את את החוויה שהלקוח, לפחות אני, קיבלתי. חוויה מאכזבת לאורך כל הדרך, מהמחיר, לשירות ולמוצר. חומר למחשבה לאלו ששוקלים להזמין בעתיד וביקורת שאני מקווה, בונה ומועילה לצוות העובדים של D-Burger.