נגישות
נגישות

מחלבת שוורצמן ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

52 ביקורות וחוות דעת על מחלבת שוורצמן

Yuval Berkowitz - תמונה
Yuval Berkowitz מבקר מתחיל
מקום מדהים
4.8
08/11/12

עשיתי הפתעה לחברה שלי . בחלבת שוורצמן היה מאוד מצחיק אני לא זוכר מתי הפעם אחרונה היה לנו כל כך כיף .

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
כנראה שככה נראה גן עדן
5.0
05/11/12

במרחק קטן כ"כ מכביש החוף מסתתרת פינת חמד. ההרגשה כשנכנסים לשם היא של חזרה בזמן. זיו שוורצמן - הבעלים, מנעים כל שניה שם. והאוכל.... תענוג בכל ביס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי קדישמן - תמונה
נעמי קדישמן מבקר מתחיל
חווייה מדהימה
4.8
23/10/12

בתי ואני אכלנו בראנץ' אצל השוורצמנים. הגבינות משובחות, המקום משרה רוגע והאווירה מחזירה אותי לרגעי ילדותי. חוויה מומלצת ומהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
haim - תמונה
haim מבקר מתחיל
המקום הרומנטי שלי
4.8
23/10/12

כשאני רוצה להתבודד מהסביבה עם אשתי זה המקום שאנו אוהבים לבוא אליו. נכון שלא פעם גם הילדים רוצים להצטרף אך אנו מוצאים לנו את הזמן להתפנק על ארוחת הגבינות והסלטים הטריים ובעיקר החביתה עם... גבינות העזים ומסיימים בקינוח המיוחד למקום. עוד לא סיימתי לכתוב וכבר מתחשק לי לחזור לפינה הרומנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיהוד  - תמונה
עמיהוד 2 ביקורות
מדהיםםםם
5.0
07/10/12

בכפר קטן, עם 10 בתים, 5 מכל צד מסתתר לו מקום קטן של פעם. עם אנשים של פעם. עם אורל וטעם של פעם. ושירות מקסים ונעים של פעם. והאוכל- הכי שווה בעולם!!! תצליחו. אכלנו, אוכלים ונמשיך לאכול... אצל שוורצמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zvi - תמונה
zvi מבקר מתחיל
לא לא ולא
2.3
22/09/12

הזמנתי בטלפון ארוחת בוקר.היינו 11 סועדים.קיבלנו 3"פלטות" ל 4סועדים שכללה 2פיתות,גבינות בסיסיות,2עלי גפן קטנטנים,רבע עגבניה מיובשת,סלט,לבנה וקנקן קטן לימונדה.65 שקלים לסועד.כל פיתה נוספת... 12 שקלים,חביתה 20 שקלים,קפה 12 שקלים .שילמנו 110 שקלים לסועד.המקום מלוכלך חתולים על השולחנות ה"מפה"ספוגה באוכל ישן השרותים מלוכלכים ונוזלים.האוכל סביר אך המחיר והיחס מצד הבעלים ממש לא ראוי.אגב זוג שהגיע באיחור קיבל את אותה הפלטה שקיבלנו לארבע.כולל שתי פיתות וקנקן לימונדה. היש עוד מקום בארץ שניתן לאכול ארוחת בוקר ב110 ש"ח לסועד?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omri Perl - תמונה
Omri Perl מבקר מתחיל
מקום נהדר
5.0
01/06/12

התארחתי במחלבת שוורצמן והייתה לי חוויה נפלאה! האוכל נהדר (המלבי במיוחד), השירות מצויין ויש המון אווירה קסומה ומיוחדת. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארי גורן - תמונה
ארי גורן מבקר מתחיל
בושה וחרפה
1.0
07/05/12

חוסר תום לב, בתאריך 01-05-2012 ביקרתי במקום .מיד התנפלו עלי עם טעימת גבינות. קניתי 450 גר גבינה וצנצנת זיתים. 1.המשקל לא היה 450 גרם אלא 375 גרם!! 2.נמסר לי שהמחיר עבור הרכישה הוא 135... ש"ח ,אבל גבו בכרטיס אשראי 140 שח 3.הגבייה נעשתה דרך הבנקט ולא במסגרת כרטיס האשראי. אי מתן מידע בעניין גם הוא חוסר תום לב אני כבר לא אחזור לכאן

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של בנימין
בנימין
17/06/2017
המשקל לא מדייק בלשון המעטה. הזלזול וההתנשאות שקופים למדיי. הגבינות מדהימות אמנם אבל יש גם טובות מהן מסוגן במקומות אחרים.
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
מחיר שערוריתי לארוחת בוקר
2.3
19/04/12

חיפשנו מקום מיוחד לחגוג ארוע משפחתי ואכן המקום מאוד מיוחד, הינו היחידים במקום וכנראה כל שאר האנשים קראו את הביקורות כאן באתר וחסכו לעצמם,,, התפריט מאוד מוגבל וכולל 3 גדלים של פלטות... גבינות , לאפות,לבנה ,קפה ויוגורט, הזמנו את הפלטת הברון במחיר שערוריתי של 225 שקל כי היא היחידה שכוללת גם גבינות קשות, הגבינות היו מאוד טעימות , הסלט בינוני ומטה והעלי גפן הוגשו בקמצנות, הקפה לא היה כלול ושלמנו 267 שח על פלטת הגבינות 3 לאפות ו3 קפה, לסיכום,אני ממליצה לא להגיע ומסכימה עם שאר הבקורות הדומות לשלי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
ביקורת
1.8
13/04/12

הגענו שלושה אנשים. טעמנו כמה גבינות שהיו מעולות אז החלטנו לשבת. המליצו לנו על פלטת הברון. לאחר שישבנו ראינו כי מחירה שערורייתי - 225 שקלים, אז בחרנו בפלטה המיוחדת שמחירה 128... שקלים. לקחנו גם 3 לאפות - 12 שקלים כ"א, קנקן לימונדה קטן - 25 שקלים וסלט ירקות. סלט הירקות היה בגודל סביר, החסה הוגשה כשעליה שלמים והסלט לא היה מתובל. הפלטה לא הייתה מרשימה בגודלה, בוודאי ביחס למחירה הלא מבוטל. היו בה כ-10 פרוסות גבינה, כ-20 זיתים, שתי יחידות עלי גפן ושתי עגבניות מיובשות. ביחס למה שמתואר בתפריט הרגשנו מרומים. הגבינות למעלה היו משובחות למדי וטעמן ערב לחכנו. למטה חיכו לנו הגבינות הפשוטות והפחות טעימות, לפחות לחיכנו כמו שנאמר על טעם ועל ריח לא להתווכח. הזיתים,עלי הגפן והעגבניות היו טעימים, אך חבל שהוגשו כ"כ בקמצנות. היה ניתן להבחין שהפלטה הוכנה כיום מראש, כיוון שהגבינות כבר נדבקו אחת לשיניה והיה קשה להפרידן. לפיכך, נותרנו עם מחצית הפלטה שלא אכלנו. כשהערנו על כך למלצר,ביודענו שבכל מסעדות ישראל נוטים להטות אוזן לסועד ואף להחליף מנה אם צריך, הוא אמר שאין מה לעשות וזה מה שיש. יצוין כי לא ציפינו שתוחלף כל המנה. אם היו מביאים עוד שני פרוסות גבינה ממה שאהבנו היינו אומרים תודה ולא באים בטענות, לא כי מגיע לנו אלא כי זה הדבר ההוגן לעשותו. החלטנו לפנות לבעל המקום שהיה בקופה, בשורות גדולות לא יצאו ממנו ורגע לפני שעמדנו ללכת החליט לתת לנו גביע קטן של מלבי. יצאנו מאוכזבים מהמקום. החשבון עמד על 205 שקלים לארוחה זערורית ביותר. השירותים היו קטנים והברז היה מקולקל, כשפתחנו אותו הוא התיז לכל עבר כולל עלינו. אני ממליץ למי שמגיע לרכוש גבינות במשקל ולאכול באחד היערות הסמוכים. ב-100 שקלים אפשר לרכוש המון גבינות וליהנות פי כמה וכמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה