נגישות
נגישות

סוהו - SOHO ביקורות וחוות דעת - עמוד 65

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

666 ביקורות וחוות דעת על סוהו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/03/06

לכל אלו שמעירים על המארחות: יש לכם בכלל מושג מזה לעבוד מול קהל ארצישראלי?! אתם טוענים שהן נותנות יחס קר ומזלזל? ראיתם פעם איך אתם מתנהגים? כל אחד חושב שהמקום שלו או של אבא שלו ומרשה... לעצמו לקלל או לצעוק על המארחת. אחרי יחס כזה היא בטוח לא תחייך אליכם ותכניס אותכם בברכה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/03/06

ואווו - חגגתי שם יום הולדת והיה פשוט מצויין - ימי שני ורביע יש DJ והאווירה פשוט מופלאה.האוכל מצויין - לבוא רעבים כי המנות ע נ ק י ו ת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/03/06

אני מתארחת כמעט כל שבוע,האוירה כייפית,הישיבה מתארכת לפעמים מס' שעות ולא מרגישים בזמן לדעתי זה אומר הרבה.המנות גדולות טעימות ואל תשנו בנתיים כלום.בהצלחה לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב וגלית - תמונה
יריב וגלית 3 ביקורות
3.3
27/02/06

אחרי שחודשים אנחנו שומעים על סוהו החלטנו ללכת, אני ואשתי. האמת - אכזבה גדולה. מנות הפתיחה בעסקית היו ממש ממש קטנות והבשר אנטריקוט שהומלץ לנו כל כך ע"י המלצרית היה ממש ממש ממש ממש לא... טוב. לא צריך להבין הרבה בבשר בשביל לא להוציא מנה כזו. מעבר לכך המקום נחמד ויש בו סטייל אבל בסוף השאירו אותנו עם טעם ממש רע בפה אחרי שחיכינו 25 דקות מדודות על השעון לחשבון. היה לחץ פתאומי של צהריים והצוות כנראה דליל וחסר במלצרים ולכן למרות בקשות חוזרות ונשנשות כולל מהאחראי, החשבון הגיע אחרי 25 דקות וללא התנצלות וזאת כשאנחנו עם תינוקת בוכה ומתחננים לעזוב כמה שיותר מהר!!!!!!!!!!!! לסיכום: מתאים לבוא לדרינק או קפה. לא לאכול!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שולי ויאיר - תמונה
שולי ויאיר מבקר מתחיל
4.3
15/02/06
עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה 2 ביקורות
3.0
09/02/06

הגענו בעלי ואני ביום רביעי 08.02.06 בסביבות השעה 14.30 במקום היה די מלא. רציתי לשבת באזור ללא עישון אך לצערי לא היה מקום. המארחת שכנעה אותנו לשבת באזור העישון, כי האיוורור הוא טוב ולכן... לא נחוש בעישון. האוכל היה טוב וכן השרות אך העישון העיב על ההנאה. לדעתי יש להגדיל את אזור ללא עישון ז"א החלק הפנימי ללא עישון והחיצוני למעשנים כך שתהיה הפרדה, ולא חצי חצי וכך לא יגיע העשן לאזור הלא מעשנים. כאן אני פונה בזעקה גדולה לאכוף את התקנה שלא לעשן במקומות ציבוריים וזה מופנה לבעלים לעצמם ולא לפקחים שיאלצו את הבעלים לינהוג כך. ראו דוגמא מארה"ב, מאירלנד ששם יש משמעת המעשנים יוצאים החוצה או יורדים 20 קומות כדי לעשן ולא מפריעים ללא מעשנים ולא מסריחים את כולם עם העשן שלהם ולא מזהמים לי את הריאות. כאן בארץ בעלי המסעדות והמועדונים פוחדים שלא יבואו אליהם בלינים אז הם טועים כי אם כולם ינהגו כך לא יהיה להם ברירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
09/02/06

מסעדה - מצויינת!!!! אוכל - מעולה!!!!!שרות - נהדר!!!!מלצריות מקצועיות, מנות גדולות וטעימות.אנחנו אוכלים לפחות פעם בשבוע, עברנו כמעט את כל התפריט - הכל מעולה.סיפרנו לחברים ומתוך סקרנות... הצטרפו אלינו ותגובתם היתה כמו שלנו - זו המסעדה!!!אנחנו ממליצים בחום לא תתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פולי - תמונה
פולי מבקר מתחיל
2.0
02/02/06

פלצנות לשמה!! כזאת "מארחת בלונדינית" פלצנית עוד לא ראיתי. המקום כמעט ריק ואומרת שהוא מלא ובכלל לא מתייחסת.ממליצה לבעלי הסוהו לשנות את הגישה שלהם ללקוחות, אל תשכחו שאנחנו מפרנסים אותכם... ולא אתם אותנו, יש הרבה מסעדות נוספות הרבה יותר טובות ולא פלצניות כאלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
07/01/06

בלי הרבה פלצנות וללא הביקרות של כל מיני ילדים מאוכזבים.אני אדם שחי ונושם מסעדות. ראיתי והייתי בהמון.ללא ספק המסעדה המרשימה והטובה בארץ. מרגע הכניסה ועד לקינוח, הנאה צרופה.זו המסעדה... היחידה שלא מאכזבת ולא מכירה את המושג יום חלש.בכל פעם בינגו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
11/12/05

איזה באסה! כבר יש מסעדה שמגישה אוכל מוקפד, טעים, אסטטי וכו', הם חייבים להרוס את זה עם שירות לא טוב. "לא טוב" אמרתי? אני מתכוון לנוראי. אני מקווה שהביקורת שלי תיפול על אזניים קשובות, כי... אמנם עלי (על משפחתי וחברי) ויתרתם, אבל אולי תוכלו למנוע מלקוחות אחרים מלהיפגע. או שאולי אתם, לקוחות פוטנציאלים, מעדיפים להימנע ממפגש לא נעים עם שירות רע, ראו הוזהרתם. דרך אגב, מי שמתעניין, באיזה אופן השירות היה נוראי, מוזמן לכתוב אלי לכתובת הרשומה מעלה. מכל מקום, התלוננתי בפני אנשים בהנלת סוהו, ואמרתי בפירוש (שאני לא מעוניין בפיצוי על מנת לא לגרום להם לחשוב שאני מחפש ארוחות חינם), אך תגובתם מסרבת לבוא. התקשרתי מספר פעמים, דברתי עם אחראים במערכת, הביעו את תדהמתם (וולאק, הייתי נותן להם אוסקר על ההצגה של התדהמה והשוק), מכל מקום אמרו שיבדקו, ויחזרו. לא שווה תעצבים. תמצאו מסעדה אחרת, בה מעריכים אתכם ואת הכסף שאתם משלמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה