נגישות
נגישות

מאסטר שף - הרנסאנס של הממולאים ומספרי הסיפורים

רגע לפני סיום האודישנים, הבוחשת מאתגרת אתכם בקושיות הכי מרתקות - מי קיבל סינר על סלט? מי הסבתא שהמציאה פלפל, ועל מה התערבו השופטים?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 29/07/2022, 11:07 תאריך עדכון: 31/07/2022, 10:38
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הבוחשת מודה שהיא זזה באי נוחות מספר פעמים השבוע, במיוחד סביב העברתם של שני מתמודדים על סלט וקפה. מה שכן, מתברר ששופטי המאסטר קוראים את הטור הזה ומשדרגים את הבגדים שלהם מפרק לפרק, ועל כך, עם ישראל מודה להם. חיים כהן זנח את בגדי בר המצווה והגיע עם ג'קט COOL על חולצת הדפס של דב כ-אלטר אגו שלו, אנסקי ענדה שרשרת המרמזת על תחביבי סתרים בשילוב חליפת ג'ינס הורסת עם מגפי בוקרות שובבות, שני נשאר עם אותו ז'קט שנראה כאילו ילדים מגן "חבצלת" חרשו עליו עם צבעי גואש מקולקלים, אהרוני כהרגלו לובש בגדים מגניבים שהבוחשת שוקלת לפרוץ ולקחת וברודו בלבוש שחור קלאסי ואסוף במראה הברלינאית משנות ה- 40 המאוחרות.

על נשים מהפכניות – סבתל'ה פשניסטית, קצבית הורסת, פליליסטית כובשת וסייעת מהסרטים!
הפרקים האחרונים הביאו למסך ארבע נשים מהממות, חזקות ומוכוונות מטרה. הן שועטות קדימה לעבר המטרה וכלום לא יעצור אותן - לא החיים הקשים, לא הילדים, לא הקריירה ולא החולצות של אהרוני או בדיחות הקרש של שני.
מרגריטה פיירפס, פנסיונרית שמכורה למוסיקה ונולדה בקזחסטן. סבתא יפה ואצילית שמייצרת אוכל שנראה בול כמותה. מושלם! את המנטי שלה, טרפו השופטים בשקיקה, לגמו בהנאה ובלעו בלי חשבון עם גרגורי עונג. הפלפל הבוהק שלה היה נראה כמו צעצוע פלסטיק עמוס באורז בר שחור (שהבוחשת לא ידעה על קיומו). בתגובה על המנה, אמר שני כי שום ממולא לא הכין אותו לממולא הזה. אהרוני אמר שזה ממולא מורד ששובר את הכללים, אנסקי דייקה באומרה שהסבתא המתוקה היא רצף של הפתעות, חיים עשה יענו דרמה גדולה ושיחק אותה מתלבט, וכמובן שעד הפרסומות, הסבתא כבר הייתה בדרך לדרינק עם מיטב הסבתות השיקיות של חיפה, צוחקת כל הדרך למחנה האימונים.

האישה והאצילות. צילום מסך מתוך מאסטר שף, "קשת 12"

אלינור הרטמן זאב, גדלה ונשמה קצבייה, והכינה מפרום כרובית בקארי ירוק על רקע עידוד של החברות מהקצבייה. השופטים לא עפו על המנה הראשונה, ואף נוצר ריב בין שני ילדי גן "חבצלת" - שני ואהרוני, שרבו על טיבה של כרובית, ובזמן שהגנן חיים כהן נתן שיעור בחדירת הטעמים לכרובית עם: "כל עוד בלבב פנימה, האם זו כרובית לא טעימה?".
למנה השנייה,  הכינה הקצבית עוף בלוטין, שהבוחשת חשבה שהוא עשוי מבלוטים - כמנה המוגשת לסנאים. אייל יצא חשוך ועתיק, בכך שהופתע מכך שבת ממשפחת קצבים עשתה תואר בסטטיסטיקה. בוקר טוב אייל, הבוחשת מגלה לך שאנחנו ב-2022, ושהגיע הזמן לזנוח דעות חשוכות. הקצבית נכנסה לתכנית.

קרין בן סימון, היא עו"ד פלילית וקשוחה. מעצם תפקידך קרין, הבוחשת חוששת מתביעה ייצוגית, אז רק אפרגן לך... כמנה ראשונה, הגישה קרין גומבוץ הונגרי, מאכל שנראה טעים אבל נשמע כמו מחלת עור קשה על רקע הצהרת בלפור של אייל - שאצלו "וטו זה וטו" והוא ייתן אותו רק כשיבין שהעולם לא מבין כלום; משפט שהבוחשת לא הבינה. בכל מקרה, היא עברה, ולו רק כי השופטים תכננו את עתידם במידה וייחנקו עם הגומבוץ' הלא נכון. תמיד תהיה איזו קרין שתזכור להם חסד נעורים ותייצגם נאמנה!

פלילית וקשוחה מבחוץ, אך מבפנים רכה כמו הפנים של הגומבוץ. צילום מסך מתוך מאסטר שף, "קשת 12"

מירית נחום, הביאה את המראה הכי נוצץ של שמלה אדומה, מגפי בוקרים וכובע מגניב. למירית, אישיות כובשת וסיפור שגרם לבוחשת לדמוע קשות. מירית התייתמה מאמה כשהייתה בת 7, שזה בלתי נתפס, כי אין כמו אמא. אביה נפטר בהיותה בת 15, ומאז, היא ושני אחיה מגדלים זה את זו וגרים יחד. מירית מכינה סוכריות פסטה עם גבינת בושה מפוחמת ברוטב מבולבל, שהקפיץ את שני לעמדת השף ועזר לה להציל את המנה והאמולסיה. מירית עברה אחרי סצנת משחק, שלא הייתה עוברת את ניסן נתיב. אייל התלבט האם להעבירה או לא, ואחרי ככלות הכל והאמולסיה, הוא זה שהעניק לה סיוע חירום.

מרגשת וסוכריה אמיתית. צילום מסך מתוך מאסטר שף, "קשת 12"

מז'וזים פלצנים עם ניחוח של אניס באופק טרגון
מהרגע שהוא עלה לבמה, אנחנו הפכנו למעשה לצופים בבלוג שלו. קבלו את יוצר התוכן והבלוגר נדב טל, שלימד אותנו שחלומות חייבים להתגשם, או במילותיו: "אני רוצה, אני משיג". נדב הכין מז'וזים, שגרמו לאהרוני להריח את אווירת הבלוג, ויתר השופטים הנהנו ונהמו. נדב נכנס עם סיפור הבלוגר 'עושה סלט', וסיפר על סלטים, ממש כמו שהבוחשת מוכרת לאורחים שלה - שאין על סלטים (כי זה בערך מה שהיא יודעת לארגן). ואז הגיעה ההנפצה של הפרק, כשנדב עשה סלט, שלפחות מבעד למסך נראה רגיל ביותר ומפוהק. כל השופטים החלו להתפייט על הסלט; שני אמר: "סלט בודק אותך בכל פעם - מי אתה", ברודו נהנתה מתענוג לא ברור ורק אנסקי התריסה באומרה "האם גם לנו תגיש רק סלטים?" והבלוגר מכר לה סטורי טלינג: "אני מדמה אנשים לירקות" ובכך התחמק מהשאלה.
בקיצור, כולם העבירו את הסלטון לשלב הבא, ורק חיים התלבט ועבר מכבש לחצים קשה כדי שיעביר את אדון סלטון. הבוחשת כועסת, כי בחייאת כהן/אנסקי/שני/ברודו/אהרוני, לא סחבנו עשרות אודישנים והגענו עד הלום, רק כדי לקבל סלט עם סיפור כיסוי מצוץ מהאצבע.

עבד על השופטים עם סלט דלוח. צילום מסך מתוך מאסטר שף, "קשת 12"

איך עושים קפה ולוחצים על הפולים הנכונים של המוח?
ליאור אסל שחי ונושם בריסטה, הכין עטאייף עם תרד וגבינה וסיפור מרגש על הורים שהתגרשו, והוא כילד נאלץ לבשל. ליאורי, גם הבוחשת גרושה והילדים לא מבשלים. יש לך איזה טיפ חינוכי לתת? ארבעת השופטים חשבו שהביס מצוין, שהחיבורים מושלמים ושהמנה חכמה בגלל היוגורט, כמו שהבוחשת טיפשה בגלל הפרילי.
ואז הגיע ה-BOOM הגדול, הבריסטה הכין עוגייה עם ריבה ושם בלתי קליט וכוס קפה, והצליח לחדור לנבחרת, כשברודו אף מסמנת אותו כ'מנצח' רשמי של העונה. על זה נאמר "עד מתי בריסטות יעלוזו?" השופטים עפו על אומץ ליבו ואני עפתי על פלצנותם.

מצעד היציאות הגדולות של האודישנים הכמעט אחרונים
איך אפשר לסיים ולסכם את הפרקים האחרונים, בלי להתעכב מעט על היציאות של השופטים שהתעלו על עצמם גם הפעם כבכל פעם.
אייל שני: "תחושת שכרון מארומות של ציאניד שיוצאות מהדובדבנים" - משפט שכדאי שכל מאהב לטיני ישנן ויגיד לסטוץ הבא שלו.
אנסקי: "אוכלת את העוגה ומשאירה אותה שמנה" - פליטת פה שאנסקי אמרה מול העו"ד הפלילית. כמה חבל שהסתבכה עם האישה הלא נכונה ותכלס קראה לה...
אדון סלטון (נדב טל) נתן לשופטי התכנית אפיונים של ירקות, מעין גימיק שכבר נסחב אתנו מתחילת העונה ולא ברור למה.
חיים: "עלה גפן - בגלל שהוא אכיל, ויכול להיות בכל המקומות עם המון אלגנטיות".

השופטים ורגעי המבוכה. צילום מסך מתוך מאסטר שף, "קשת 12"


לסיכומו של דבר, היו פרקים מטלטלים עם המון ממולאים, סלטים וגם דברים לא מובנים, ובעיקר, כוס קפה אחת מיותרת וכמה נשים מופלאות שהפכו את חווית הצפייה לשווה ומהנה.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?