נגישות
נגישות

'בואו לאכול איתי': תכנית האוכל הכי מצחיקה חזרה!

אז תכנית האוכל הכי מצחיקה בטלוויזיה חזרה אל המסך בשעה טובה – והבוחשת מסכמת לכם את הפרק הראשון: מי זאת חני בונבון? והאם יש קהילת דובי-אדם בישראל?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 15/08/2022, 8:36 תאריך עדכון: 15/08/2022, 11:51
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"חמישה בשלנים חובבים שאוהבים לארח, ולנצח נפגשים לחמש ארוחות כשרות וחגיגיות". אחח... כמה שהבוחשת חיכתה לשמוע את הפתיח המרגש הזה, בקולו הסרקסטי של שי אביבי. חיכיתי בסבלנות מופתית יש לומר, שתוכנית האוכל הטובה והמצחיקה ביותר בתולדות הטלוויזיה תחזור אל המרקע, והאמת? שאני באקסטזה מהולה בסקרנות – אני תוהה איזה ליהוקים מופרכים וגאוניים כאחד נזכה לראות הפעם - איזה מתמודד יחווה התרסקות קולוסאלית? (ראו ערך: תאירה, עונה קודמת), והאם נזכה שוב לראות חיבורים אייקונים ובלתי נשכחים כמו זה של איציק כרסנטי ודאנסי גדי? (ראו ערך: עונה 2 המעולה!).

אז מודה, אני מעריצה שרופה של הפורמט, ואתמול בערב קיבלתי הצצה לחומר האנושי שנזכה לראות כל ערב במהלך השבוע הקרוב – אורפז שונאת האדם, עודד המזוקן, שמרי הסוודרי, שחר חן הבדרני, ואחרונה חביבה - חני בונבון, ששם הבמה שאימצה לעצמה אומר עליה הכול. האמת, נראה די מבטיח, יש שם שילוב של הקהילה הגאה, קהילת הדובים וקהילת הבונבונים, דמויות קורעות כלבבי.

המתמודדים החביבים. בואו לאכול איתי. צילום מסך מתוך "כאן 11".

אמש, הבשלנים החובבים התארחו אצל אורפז – בחורה שאוהבת לבשל, עם מספר לא חוקי של תבלינים! לפניכם הרשימה המלאה: פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, מלח, פלפל, כמון, ראס אל חנות, קימל, אבקת מרק, קינמון, בהרט ותבלין מפרום – וכל זה במנה אחת, שלא תטעו. אבל יותר מהכל, אורפז אוהבת להתלונן! במיוחד על כך שהיא צריכה לטרוח ולבשל גם מנות צמחוניות, עבור הצמחוני היחיד בשולחן ששייך לקהילת הדובים האנושיים (אל דאגה. תסמכו על הבוחשת. עוד נגיע אליו). אורפז ה"נשואז" לפי הגדרתו של שי אביבי הקריין הבלתי המעורר של התוכנית, היא עפולאית שחזרה מהגלות במיאמי כי לא הסתדרה שם עם אף בן אנוש (האם זה מרמז על הבאות? כנראה שכן). היא טוענת שהיא שונאת צביעות ושיש יותר מידי צבועים בעולם. האמת, שהיא לבשה על פרצופה הבעה די צבועה כשראתה שהבשלנים האחרים לא סיימו מהצלחת, ונשבעה לסגור איתם חשבון בפרק הבא – רק אחרי שהיא תקבל את הציון על הערב כמובן.

אשת התבלינים. בואו לאכול איתי. צילום מסך מתוך "כאן 11".

עודד המזוקן והדובי, די אהב את המנות של אורפז – אך עדיין היה לו חשוב להעיר על כך שהדג שלה יבש, וכי יש שפע מוגזם בצלחת. ואם זה לא מספיק, עודד כמעט הרס לאורפז את החוויה כששלף ווידוי דרמטי בלי שאף אחד שאל אותו – הוא סיפר שהוא התגרש, וכעת נשוי לגבר דובי ביותר. אורפז המבוהלת (בחיים לא ראית דב מזוקן?) שאלה איך זה הגיוני שהוא לא ידע שהוא אוהב גברים כשהיה נשוי לאישה? והוא בתגובה אמר שהוא לא התגרש כי הוא הומו.

עודד היבשני. בואו לאכול איתי. צילום מסך מתוך "כאן 11".

אך חני בונבון הבונבונית לא האמינה לו, ואמרה בטסטה (המקום בו מרכלים מאחורי הגב של הבשלנים האחרים), שהוא בטוח התגרש כי הוא הומו. ואם כבר בבונבון עסקינן, לבוחשת היא מזכירה את אניטה פללי האייקונית. חני הגיעה לארוחה בתלבושת טווסית, ובמראה בוטוקסי מסורתי. היא סיפרה שיש לה חנות עתיקות, ושהתחביב שלה זה להבהיל את הקונים בכך שהיא מתחפשת לבובת ראווה – נו מה כבר אפשר לצפות מאישה שמכנה את עצמה "בונבון"?

בונבונה אמיתית. בואו לאכול איתי. צילום מסך מתוך "כאן 11".

ווידוי נוסף שנשלף מהשרוול, הוא של שמרי – האיש והסוודר, שניצל את המומנטום של פתיחת תיבת הפנדורה של הקהילה הגאה, והתוודה (אבל אף אחד לא שאל!) שהוא גבר טרנסג'נדר בתהליך לשינוי מין, וידוי שגרם לאניטה פללי, או חני בונבון אם תרצו, לצרוח שהיא לא מאמינה, וכי היא הייתה בטוחה שיושב לצידה גבר לכל דבר – מה שהחמיא בטירוף לשמרי. 

השמרי והסוודר. בואו לאכול איתי. צילום מסך מתוך "כאן 11".

גם שחר חן המתמודד הנורמטיבי בשולחן, טען שהוא חשב שמדובר בגבר דתי ולו רק בגלל הסוודר (לא הבנתי מה הקשר). ואם כבר נגענו בשחר חן, מדובר בבחור הכי נורמטיבי! (חייבת להדגיש זאת) – יש לו עסק של וילות, בלוג אוכל חובבני, ובית שהוא עיצב בסגנון סנטוריני, והוא נשבע שהוא יוותר על הניצחון בשביל אישה יפה – חני תשמח! 

המתמודד הנורמטיבי (כי חייב כזה). בואו לאכול איתי. צילום מסך מתוך "כאן 11".

אז מה האורחים חשבו על האוכל? כידוע, בסוף כל פרק הבשלנים החובבים מדרגים את הארוחה ואת האירוח, במספרים של בין 10-1. לחני הבונבונית התורנית היה חסר "הטעם הטעים", לכן אורפז קיבלה ממנה ציון של 7 בלבד (דווקא לא רע), שמרי אמר בבהלה שאורפז הציבה רף, ולכן היא קיבלה ממנו את הציון 8. עודד המזוקן הדובוני אהב שאל מול כל מנה רגילה, אורפז הכינה מנה צמחונית זהה – ולכן היא קיבלה ממנו את הציון 8. ומשחר היא קיבלה את הציון 7 בשל האירוח הלבבי.
בקיצור, אורפזית קיבלה 30 נקודות נאות. ואני מחכה בקוצר רוח לראות איזה עוד הפתעות שבוע האוכל המרגש והביזארי הזה הולך להביא עמו – מבטיחה לעדכן!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?