נגישות
נגישות

בואו לאכול איתי – מי האופורטוניסט שניצח השבוע?

מי הבשלן הלא פופולרי שקטף את הטיסה לאיטליה כנגד כל הסיכויים? ומי האישה שגרה בבית מעורר פלצות? (תודו שלא קשה לנחש) – כל הפרטים בפנים!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 19/08/2022, 12:25
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז אחרי שבוע גדוש בהפתעות צבעוניות כמו שרק חני בונבון יכולה לספק, הבוחשת כאן כדי להגיש לכם את רגעי ההיילייט של שבוע הצפון. האמת, שעוד לא החלטתי אם מדובר בעונג טלוויזיוני בידורי יוצא מן הכלל, או בקרינג' שטרם נראה על המסך בישראל, אבל חייבת להודות שהאישה שעשתה לי את השבוע היא הבונבון – אם זה בגלל הלוקים המחרידים, אופן הגיית המילים המגוחך, או האילוזיה המדבקת שהיא מרשה לעצמה לחיות בה, ללא שום בושה או צורך להתנצל. אז בשביל לעשות לכם סדר בדברים, הבוחשת הכינה לכם את מצעד הרגעים הבלתי נשכחים מהשבוע האחרון. תודו לי אחר-כך.

צילום מסך מתוך "כאן 11".
הקטע הכי מביך: "לשאול אותי 'מה יש לך במכנסיים' – זה צהוב. נקודה!"
רק התחלתי, והופ אני קופצת לערב הרביעי של השבוע, אבל תאמינו לי שזה מתבקש. אני כמובן מדברת על הערב של שמרי המטפל ההוליסטי, שלירלר (חייבים להכניס כאן קצת ז'רגון של הקהילה) על השינוי המגדרי שלו, יותר מאשר על מי הוא באמת. כנראה מהסיבה הזו, הבשלן החובב שחר חן חש צורך לשאול את שמרי, האיש והתהליך, "האם אפשר להגיע למצב של מאה אחוז בתהליך"? או במילים אחרות, "האם יש לך שמוליק בתחתונים?". שמרי חטף את הקריזה למשמע השאלה, והאדים כל-כך עד שחששתי שעוד רגע אמבולנס הולך לפנות אותו, ובכך יסתיים לו הפרק שסופסוף החל להיות מעניין. אך שמרי הרים את עצמו ממעמקי הזעם התהומי, אמר שהשאלה מרתיחה אותו וחזר מספר פעמים לא מבוטל על המילה "צהוב" בהקשר של השאלה חסרת הטאקט בעליל של שחר. הוא סיכם בכך ש"הוא הרבה מעבר לתהליך המגדרי שהוא עובר", ועל כך הקריין שי אביבי לא היה יכול לשתוק כמובן, כשסיכם את הסצנה בגאוניות האופיינית לו: "ברור, לגמרי. בגלל זה אתה מדבר אך ורק על זה". פשוט אייקוני.

שמרי הרוגז. צילום מסך מתוך "כאן 11".
הקטע הכי קרינג'י: חני פוצחת במחרוזת קלאסיקות ישראליות
בפרק החמישי והאחרון, אירחה חני את הבשלנים החובבים בביתה אפוף המסתורין והנוירוטיות. מאיפה שלא תסתכלו, תצוץ בובה מעוררת פלצות, או תמונה של בן או בת אנוש שמזמן נסו מעולמנו והפכו לרוחות רפאים מבהילות. על רקע תפאורת סרט האימה בגרסת אולמי בונבון, נאלצנו לצפות בחני רוחשת ובוחשת בסירים. אך כמובן, שהאישה הצבעונית הזו יודעת לספק רגעים טלוויזיוניים קורעים מצחוק גם כשהיא סתם מבשלת. אז בשביל שלא יהיה לה (ולנו) משעמם, היא החלה לפצוח בשירה, ולי נשאר לקוות שהיא לא העירה את רוחות הרפאים שגרות בבית שלה, ושממילא כנראה לא אוהבות אורחים. חני הודתה, שבצעירותה שרה בלהקת "הצברים" (מישהו מכיר?), ואז כמובן פצחה בשירה, כאשר היא הוגה את מילות השירים בעילגות מתבקשת. השיא היה, כאשר החליטה לשיר את שיר הפרחה, ובמקום לשיר "צ'או ידידי", בחרה לשיר "שב ידידי" וכמובן שחזרה על הטעות הזו שוב ושוב ושוב, למרות ששי אביבי ניסה לתקן אותה, לא הצלחה. אבל אל דאגה, אני סולחת לך, בשל הבונבון שאת.

"שיר הפרחה" אה-לה בונבון. צילום מסך מתוך "כאן 11".
הקטע הכי מרגיז: סגירת החשבונות של אורפזית, וכאב הראש של חני
בעת הארוחה של עודד, שנראה כמו חוטב עצים שיצא מאגדה של האחים גרים, וכמעט משום מקום, אורפז פתחה בשאלה לא קשורה בעליל: "אני חייבת לשאול אתכם משהו", אמרה בחיוך ארסי. "אתמול לא אכלתם אצלי". האמת שזו הייתה יותר אמירת תוכחה מאשר שאלה - לא שמעת שהיתקעות על תרחישי העבר עושה רע לעור הפנים? חני ישר התגוננה, באומרה: "זה היה מההתרגשות", ואחר-כך החליטה לשנות גרסה, ואמרה שהיא בעצם לא הרגישה טוב. אם יש לך תירוצים נוספים, זה הזמן להשמיע, לפני שייצא עשן מהאוזניים של אורפזית! בסוף, סיכמה חני את הסאגה בכך שאמרה שנטלה באותו יום 8 כדורי אופטלגין (סיבה מספיק טובה לא לאכול!). מצחיק שחני היא היחידה שהגיבה לטענות אורפז, והשאר בחרו לשתוק כמו דגיגונים אילמים.

תעבירי כבר הלאה אישה מרגיזה. צילום מסך מתוך "כאן 11".
הקטע הכי לא ברור: הארוחה שקיבלה את רוב התלונות ניצחה את התחרות!
שחר חן, אירח את הבשלנים בביתו הקט (50 מטר לצורך הדיוק), שמעוצב בסגנון יווני, אך זה לא עוצר כאן. גם התפריט שבחר, היה מהמטבח היווני. יכול להיות שאני מריחה אובססיה? חן הוא בין היתר, בלוגר של אוכל, אך נראה שהוא מבשל בצורה חובבנית מינוס. הארוחה התחילה טוב, עם מנה של דג על מצע יוגורט, שקיבלה קומפלימנטים מכל הבשלנים. אך מכאן, מצב הקומפלימנטים רק הלך והתדרדר. למנה העיקרית, שחר הגיש פסטה בעבודת יד, שהמתמודדים כלל לא אהבו –מנה שקיבלה עלבונות רבים, ביניהם: "לא מוכנה" ו- "לא מוצלחת". חני, שחייבת להוסיף הערה לא קשורה, אמרה ש"פסטה זה לילדים" (את טועה ומטעה גברת!). הקינוח – עוגת גבינה ברוטב קולי תות על מצע שרוף. בתכל'ס, מדובר בעוגה שנשרפה, אך שחר הציג זאת כאילו מדובר בעוגה שאמורה להיות שרופה (עלינו אתה בא?). בכל מקרה, הקינוח היה לא פופולרי בעליל, ובצדק. ולמרות כל הפשלות, שחר קיבל 30 נקודות מעולות, מה שהוביל אותו לשוויון עם אורפזית, המארחת הראשונה. קהל הבשלנים הכריע, וקבע ששחר הוא המנצח. אופורטוניזם לשמו!

באמת ניצחת. צילום מסך מתוך "כאן 11".


השבוע האחרון הוציא מהבוחשת את כל קשת הרגשות. צחקתי מלא, ותודה לחני בונבון. רגזתי, כי די לחפור על השינוי המגדרי שלך, מר שמרי! הופתעתי, כי איך שחר הזרקן ניצח? גם רגזתי בשנית, על סגירת החשבונות של אורפזית. בכל מקרה, מחכה כבר לדרג את הליהוקים של שבוע האוכל הבא, וכמובן, לחזור ולעדכן אתכם בכל הפרטים הצהבהבים! (סליחה שמרי -צהוב זה הצבע האהוב עלי).

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?