נגישות
נגישות

מאסטר שף – על בשר, חלב ועל כל הזעם שמפריד ביניהם!

מה קורה כשאבא שני ואמא אהרוני רבים? מדוע כיומאריס הלך? ואיך זה ששובל קטוני עלה למרפסת? קבלו סיכום של שני פרקים סוערים במיוחד על שני שופטים זועמים ורועה צאן אחד.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 26/08/2022, 9:29
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אנחנו, המתמודדים והדסקיות, כבר התרגלנו לחלוקה לשתי קבוצות. הבנו את קונספט המרפסת, למרות שהשופטים מתעקשים להסבירו שוב ושוב, ובתכל'ס, חדרנו לתוך רוטינת מאסטר שף, כשבכל פרק, הבוחשת מצפה מחדש עם לסת שמוטה להברקותיו של שני ול'אאוטפיט' של אהרוני. אהרוני הופיע הפעם כברבור חתונות, עם ז'קט תכלת הורס והדפס של מלאכים על הגב, אנסקי בתפקיד כיפה אדומה והשאר היו כל כך בנאליים, עד כדי כך שהבוחשת כססה עצמה למוות. המתמודדים קיבלו שתי משימות בשני פרקים - בשר וחלב, שהופרדו ממש כמו ביהדות, כשבכל פרק הייתה דרמה אחרת שהעיפה אבני יוגורט באוויר.

המתמודדים. צילום מסך מתוך "קשת 12".

צ'יזי במסך ובלב

בפרק הגבינות, ברודו לוקחת את הפיקוד עם הסברי המרפסת, בשעה שאהרוני בתפקיד המלצרית המשופמת, וכיאה לעידן החדש, מוציא מגש גבינות כמו מוטי ממחלקת הגבינות של טיב טעם. אלעד אלזרה אומר, ובצדק, שהמטבח המרוקאי רחוק מגבינות והולך לכיוון המופלטה עם מיקס גבינות, שגורם לאבות אבותיו במרקש לחרוק שיניים. כיומאריס מלכאן - אהוב הבוחשת, והראוי העיקרי לזמן המסך שלי, מכניס את הבצק לנוח וכולנו מקווים שהוא יישן טוב ויקום עם מצב-רוח, למרות שבסופו של דבר, פאנל השופטים מוציא את כיומארס ובצקיו אל מחוץ לתחרות והבוחשת חשה כעס ענק וחינקאלי בגרון.

בזמן שהמתחרים נאבקים עם גבינות עצבניות, אנסקי זועקת את אחד ממשפטי הפילוסופיה הגדולים שנאמרו על המסך הגדול: "תעשו אוכל טעים", ומדהימה את אבות הפילוסופיה באשר הם. שני מחליט לתת פייט לכיפה אדומה הפלספנית ומתחיל להגג על הקאנולי המושלם, כשהוא מצטט סצנות מהסרט "הסנדק 3", על רקע המוסיקה משם. עומר שיש, לא בטוח שהוא יודע מיהו הסנדק, מאחר ואנשי שיש לא מתלכלכים עם המאפיה האיטלקית. סיוון בריק עושה גוש גבינה, שנראה כמו הסבונים הלבנים של פעם שעשו פסוריאזיס בעור, ועמוס גואטה מכין בצק לרביולי ומספר בפעם המיליון על החיבור הזה שבין טריפולי לאיטליה. סלחו לבוחשת על הציניות בעניין, אבל את החיבור הזה כבר הפנמנו בשלב האודישן ופנינו לעתיד.

אבא שני ואמא אהרוני מפרקים את החבילה בבית הדין הרבני של ברודו

ואז, כשכבר מילאנו פינו בגבינה ולבן כיסה אותנו, משל היינו רוחניקים במסיבה של אושו, החלה הדרמה הגדולה של הפרק, כזו שלא הייתה מביישת את הקרב שבין אנג'לינה ג'ולי לבראד פיט. הכל התחיל עם מנת ה'מפרוקה פיסטוק' של יניב שחר. שני אמר שזה אוריינטלי, אנסקי לקחה ביס והעלתה חיוך של ילדה שקיבלה ברבי ליומולדת, אך טענה שחסר כאן סוכר. אהרוני הצטרף לדבריה, ואמר שחסר כאן סוכר ושזה פוגם במנה, ואילו שני נכנס בו בהתנגדות גדולה באומרו כי זו המנה הכי פראית שיש, ואף אמר: "אדם צריך אדם מולו שיראה לו" - משפט שאנסקי הבטיחה להגות בו יומם וליל עד הפרק הבא, וכפילוסופית מוסמכת - לתת מענה לצופים. הפושע השני היה עומר שיש המשויש, שעשה קנולי ממולא, שהיה נראה כמו גבר מצוברח. שני טען כי הוא לא עף על המנה וכי "אין לו יתד לתקוע", והבוחשת שמחה ששני לא טועם את מנותיה, שהרי אז הוא היה תוקע יתד בעצמו. גם כאן, אהרוני "חותך" את דעתו של שני, באומרו כי מדובר במנה מדליקה ורעיון נחמד.

ואז זה הגיע; אבא שני ואמא אהרוני החליטו שהם מפרקים את החבילה! עדן ים הכינה כיסוני פסטה ממולאים גבינות, ואהרוני חיבב את המנה ואף אמר שהבצק מצוין, בניגוד לשני שזעק כי יש כאן גוש גבינה מהקופסה. אז התפתח פייט בין אמאבא, כששני התעקש ש"לא נכלא כאן סיפור, אלא קרם גבינה", שרמת השעמום במנה נוראית ושבכל ביס ישנה חזרתיות. אהרוני התנגד בתוקף, באומרו כי גם לרביולי הטעים בעולם יש חזרתיות בטעם. ואז... הטונים עלו, הוורידים במצח רקדו, הפלמבה געש, עד שאנסקי הגאונה צעקה שהיא לא אוהבת שאבא ואמא רבים! אחרי שיא כזה, כל שאר המתחרים ומנותיהם נותרו חיוורים, ממש כמו נועה קירל לעומת סייה, וחיים שנעדר מהפרק בשל מחלה - רשם אותם לטיפול זוגי אצל ורדה רזיאל ז'קונט.

רמת השעמום עלתה על גדותיה. צילום מסך מתוך "קשת 12".

על קציצות עם פאסון של המבורגרים

סוף סוף מגיעה אוטוריטה בדמותו של מתן אברהמס, השף של מסעדת הדסון, שמסביר את ההבדל בין קציצה וקבב להמבורגר. שני הראשונים דחוסים כמו גבר ישראלי מצוי, ואילו ההמבורגר אוורירי כמו גבר אוסטרלי על בלונד מתנפנף ברוח הדרים. מאסטר ההמבורגרים חבר לצוות השופטים שהיה דליל, וכלל את אנסקי, שני ואהרוני, כמו שלושה מוסקטרים בדימוס שטעמו את ההמבורגרים של כולם. לצערי, לא נרשמה כל דרמה גדולה, אלא תתי פרקים.

איך תתנהג בדייט הראשון? הטיפים של שרה מלכה

שרה מלכה היא מלכה אמיתית, והבוחשת מחבבת אותה מאוד. עם מבטא צרפתי סקסי וחיוך שובבי, שרה מרביצה בנו את תורתה המחוכמת, והפעם עם שלל עצות ואשליות הנוגעות לגבר הישראלי. היא מספרת על הדייטים הראשונים שלה עם גברים ישראלים ומביאה כמה טיפים חשובים:

  1. תתלבשו יפה, חליפה, נקי, ישר ובלי כתמים.
  2. תבואו ערניים ומלאי אנרגיה, כאילו באמת באתם לכבוש את הבסטיליה.
  3. ג'נטלמנים – תפתחו דלת, חלון, ארון, תשלמו, תיזרמו, תהיו מתוקים.

ואוי, כמה ששרה חיה בסרט. נקווה שנחתה ומהר והבינה שישראלי מחובר לארנק שלו כמו תינוק לציצי, ושבמקום לבוש יפה היא תקבל מקסימום מכנסי ברמודה וזוג רגליים לבנות, קצרות, עם סנדלי שורו ותלתלים על הבוהן, או במילים אחרות, השראה נפלאה לקציצה דחוסה.

קטונתי עם שובל קטוני

אני מודה, יש לי מעט בעיה עם אנשים שעפים על עצמם וכל הזמן מדברים על עצמם כמה שהם בתהליך של למידה, גדילה, התפתחות, התפלצפות על החיים וגדלים מפרק לפרק. גם השכנה שלי גדלה מפרק לפרק, ואני לא קוראת לזה התפתחות. הפעם לפי דברי השופטים, קטוני נרגע קצת מכל ה-"הו הא" שלו והכין המבורגר בסגנון מקסיקני, שזיכה אותו במחמאות מאהרוני שקלט אותו כשחצן שצריך לרדת מהעץ הגבוה, להתחבר לעצמו ולהתחיל סוף סוף לבשל - "חשבתי שאתה עסוק ברושם, וכרגע יצא לך טוב עם תוספות של אבוקדו ובצל". הצליח לו להישאר המבורגר קלאסי עם חידוש לא מחונטרש, ואולי קטוני ילמד לקח ויישאר לא מחונטרש, כי אז יש סיכוי שהוא פשוט יהיה מתוק.

עלה למרפסת הפעם. צילום מסך מתוך "קשת 12"

לבעל הצאן יש טביעת אצבע

הלל גרדי, צנוע ומתוק כהרגלו, רועה הצאן שכולנו היינו רוצות להיות צאן מרעיתו, מחפש כרגיל להכין משהו פראי ומצליח. ככה זה כשיש לך ביטחון עצמי ואתה נאמן לדרכך. הוא קוצץ בשר טלה ביד בנון שלאנט גברי, ושני מברך אותו על שעשה המבורגר מושלם מטלה, עם תבלינים נכונים כמו טימין וסומק, ומרתך עבורו כסא במרפסת. אנסקי מחייכת אליו, כמו חתולה בסמטה שפגשה בולדוג גברי, ואומרת לו שיש לו עולם קולינארי משלו, שהוא פראי (גם הבוחשת הבחינה בכך) ושיש לו טביעת אצבע/יד/ אישיות מדהימה וטעימה. בקיצור, הילל מקבל את מצטיין הפרק, עולה למרפסת ואנחנו, הכבשים המפרגנות, פועות בעקבותיו ועושות "מממממ" אחד גדול של תענוג על רועה הצאן שלנו.

חלומה הרטוב של כל בת ישראל. צילום מסך מתוך "קשת 12"

שורה תחתונה – נפרדנו מכיומארס בפרק הגבינות, פרק ההמבורגרים שלח מאתנו את עדן ים שעשתה קציצה פנסיונרית, ונותרנו כעת עם נבחרת מצומצמת שמשתבחת עם הפרקים. הבוחשת כבר נקשרה לכמה דמויות, יש גם פייבוריטס ובהדרגה - גם מנת הזעם והמתיחות שבין שני לאהרוני עולה, ויש סיכוי שתגיע לפיצוץ או לאהבה גדולה, או מי יודע... אולי זה טקסט שהם מקבלים מההפקה להעלאת הרייטינג? כי בתכל'ס, נכון לעכשיו, המתמודדים חלקים כמו שיש (עומר) ומנומסים כמו אנשי הייטק (כי רובם כאן כאלה), ונדמה כי עיקר הפלפל נמצא בקרב השופטים. אולי הגיע הזמן לבזוק קצת פפריקה חריפה גם על המתמודדים, ככה FOR THE FUN OF IT?

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?