נגישות
נגישות

מאסטר שף – הדחה מתבקשת וסירקיס שבוחשת בקדרה

פרקי השבוע של מאסטר שף היו מנומנמים ומפוהקים וכללו טלפתיה מיותרת, הדחה מתבקשת, מפגש מפתיע עם האמא של המתכונים ומשפט המחץ של הלל שכל גבר חייב להכיר!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 16/09/2022, 12:13
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

גם השבוע כבכל שבוע, חמשת השופטים דגמו גרדרובה משלהם מימי בר/בת המצווה, אלא שבפרקים אלו הם התלבשו כמו פלטת צבעים של פיקסו - ברודו באפור, אהרוני בירוק, שני בתכלת, אנסקי בבורדו וחיים כהן עם חולצה שנראית משל נגנבה מחנות העודפים של קסטרו. וכמו הלבוש של השופטים, כך גם נראתה הדינמיקה שלהם - נטולת חיבור בין צבעים ונטולת דרמות גדולות, כשבכל השיפוט, הפרשנויות והדעות, חמשת הגדולים היו תמימי דעים וחסרי ויכוחים, כך שהבוחשת נאלצה להתווכח עם הקרוקומבוש שישב לצידה ומזמז לעצמו כוס שוקו.

טלפתיה -משימת תקשורת שלא צלחה

בעוד גל מורן ישראלי יושבת על המרפסת כאילו הייתה מינימום הרצל, החלה למרגלותיה משימת הטלפתיה, כאשר המתמודדים חולקו לזוגות ובישלו מנה כשהם מתחלפים מדי פעם ואמורים להבין מה הלו"ז של המתמודד השני. מטרת המשימה ברורה - לראות האם יש תקשורת ביניהם, אך לצער הבוחשת, זה הרגיש יותר כמו משימה שאלון גל נותן בקורס הקואצ'ינג שלו מאשר משימה יצירתית וכיפית לצפייה.

אלעד אלזרה ושני בן שימול היו צוות לעניין כשעשו ממולאים שמילאו את בית הבוחשת בריחות תבשיל חג. השופטים עפו, גם הממולאים עפו והשניים בעצמם עפו למרפסת והתיישבו לצד הרצל (עיין ערך גל).

יניב שחר ועומר שיש היו ציוות הזוי, כמו פנקייק VIA חצי זיווה; שני עולמות שונים. בעוד שעומר רצה משהו פלצני כמו שיפודי יקיטורי, יניב שאף לגיוזות והשניים החליפו סבבים והלכו על עיוור כמו שני זבובים שמחפשים פח זבל ומוצאים חלומי. אלא שכאן זה עבד להם! שני אמר שיש להם חיבור טוב, אהרוני אומר שיש כאן 'מילוי לא מקובל אך פלאי, מוצר היברידי חדש' ובקיצור, השניים מפזזים לעבר הרצל שלמעלה, ואף מקבלים את אות ההצטיינות. סיון בריק חן החיננית צוותה לדויד כהן הצרפתי השרמנטי, שנורא רצה צ'יפס אבל קיבל שלוס והשניים נותרו באוגנדה. מיכל מוטיל ושובל קטוני היו ב"וייב" שונה; מוטיל הייתה הלחוצה, ושחצני, כדרכו, היה זחוח ואמר כמה שהוא סגור על עצמו. הבוחשת מבינה כמה שהוא לא. בסופו של דבר, השופטים אמרו שהצלחות מכוער וששני סוגי דגים זה מיותר ושאין מרפסת.

NO מרפסת בשבילכם. צילום מסך מתוך "קשת 12".

רועה הצאן מלמד את כבשיו על מהות הזוגיות

הרועה הלל גרדי היה בזוגיות עם שרה מלכה, כששני המתוקים האלה פרגנו האחד לשני והראו מה קורה וכמה טוב יוצא כשיש חיבור נכון וזרימה. למעשה, בזמן מסך קצרצר, השניים הראו כל מה שצריך לדעת כדי לייצר יחסים נכונים. הוא הכין לה רמזים, היא קלטה אותם וזרמה איתם. היא הביאה רמזים, הוא הבין ורמז רמיזות אחרות ובקיצור, ככה הבוחשת רומזת לגברברים על הפרחים שהיא אוהבת. רק שבמקרה הזה, הטלפתיה כושלת והיא מקבלת יוק. שיא השיאים של הטיפול הזוגי הזה הוא משפט המחץ של רועה הצאן הנבון: "אני נותן לאישה להוביל כי זה הכי חכם!" מדהים כמה שהוא צודק ומבין, בתור מי שתצפת על עשרות כבשים פועות שנתנו את הטון לכל הכבשים הגברים שפעו עצמם הצידה ונתנו לכבשות להוביל ולקבוע היכן פועים היום. הם אמנם לא עלו למרפסת, אבל עלו אצלנו בדירוג המנטלי!

רועה צאן נבון. צילום מסך מתוך "קשת 12".

רועה הצאן מלמד את כבשיו על מהות הזוגיו

רות סירקיס בתפקיד סייעת מטעם משרד החינוך  

הבוחשת מעריכה את המחווה שעשו לרות סירקיס, שעשתה הפיכה קולינרית בארץ עם ספרה האיקוני: "מהמטבח באהבה". ספר, שגרם לבוחשת לזרוק מיליוני מצרכים לפח לאחר חוסר הבנת הנקרא וביצוע כושל, שאף גרם למפני האשפה לפתוח לה תיק במשטרה על רצח מצרכים. אלא שרות נראתה ממש כמו סייעת משרד החינוך, שנשלחה לכיתה קטנה של חמישה תלמידים מתקשים, ותפקידה הוא לדגום אותם ואת כשרונם. היא הסתובבה, שוחחה, בחנה, טעמה ונתנה ציונים שלאחר מכן יישלחו למשרד החינוך, כדי שיגיע המפקח לבחון את חמשת התלמידים העייפים.

הגנון של סירקיס. צילום מסך מתוך "קשת 12".

רועה הצאן מלמד את כבשיו על מהות הזוגיות

אינטרפרטציה מפוהקת

הבוחשת חייבת להודות שהפרק הרגיש קצת לעוס ומאוס, כמו מסיבת גן בלי עוגת שוקולד בצורת דובי.  מיכל מוטיל הכינה גרסה אפורה ולא מגרה של כבד עוף עם ריבת אוכמניות ונאלצה לוותר על פחמימה ליד, מה שיצר מנה דהויה, שנראתה כמו גבר נטול אישה וחזון. השופטים היו מאוכזבים, וגם האוכמניות שחרפו נפשן למען האפרוריות הזו. הילל הרועה הכין עגבניות ממולאות בגבינת עזים שנראו טוב, ועל הדרך, סיפר את סיפורו האישי על קשיי הקריאה שלו והפחד לקרוא בקול רם. אהרוני החמיא לו על השפה העיצובית, וגם יתר השופטים עפו. הוא סוג של עבר, אבל לא למרפסת, והבוחשת עד עכשיו לא מבינה למה. שרה מלכה הכינה טארט שקדים מקורמלים במקום אגוזים, והבוחשת לא ממש הבינה מה היצירתיות שבמנה, אך השופטים אהבו וטרפו. סיון בריק הכינה קישואים בגבינה שכולם אהבו, וגם היא זכתה למרפסת מנטלית ונותרה עם קישואים בנשמה.

ההדחה הגדולה והמתבקשת של שובל קטונתי

שובל קטוני עלעל בספר והתפייט כדרכו על כמה שהוא עלעלן ראשי וכמה שספרי הבישול שלו מלוכלכים מרוב שימוש. גם הספרים של הבוחשת מלוכלכים מרוב שימוש יתר של ניסיונות כושלים. בקיצור, הוא מכין אגסים מקורמלים עם זרעי דלעת, זביון (מישהו מבין מה זה זביון חוץ מאולי זאב מיניאטורי?) וקצפת רום - מנה מתחכמת שאפילו היא עצמה לא מבינה את עצמה, אז בטח לא אנחנו פשוטי העם, קטונתי! שני לא מבסוט מהמנה כי אין גוף לזיגוג, ברודו אומרת שזה נראה כמו סוכריות אגס ובסופו של דיון אנו נפרדים משובל, שלדברי כהן עשה דברים נפלאים ומצד שני - דברים מפילים, וכאן הוא נפל. גילוי נאות, הבוחשת לא ממש אוהבת יוהרה וחושבת  שקצת צניעות לא מזיקה לאיש, ובטח שלא לאגס מקורמל.

שורה תחתונה – היו פרקים מנומנמים, שאפילו התוספת של ברודו והסייעת סירקיס לא הצליחו להחיות. נדמה כי היריבות של שני ואהרוני שכחה, וכמה חבל שכך. ישנה תחושה שכל השופטים די אחידים בדעותיהם, די עדינים בביקורת וכי משהו בווליום הכללי ירד, כאילו שכנה פולניה ביקשה להנמיך את הקצב. למה? איפה התסיסה? איפה התזזיתיות? להיכן נעלמת לי אייל שני, יש מצב שהודחת?

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות