נגישות
נגישות

נורמה ג'ין ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על נורמה ג'ין

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/05/08

עכשיו בדיוק חזרתי הביתה ובער לי לשבת לכתוב כמה מילים טובות. מאוד נהננו בנורמה ג'ין, היה כיף אדיר, הרבה באמת בזכות המלצר הזה, חיימון, לא מפתיע אותי שכבר כתבו עליו פה, באמת ליגה אחרת של... שירות! כדאי מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/03/08

גם אנחנו נהננו מאוד, הן מהאוכל והן מהשירות הנפלא, ממליצים בחום לבקש לשבת אצל המלצר חימון שנותן שירות מפנק ברמה שטרם נתקלנו בה (למרות שכולם שם נראו מאוד חביבים). המלצות קולעות באוכל... ובשתייה, הסבר מפורט על הבירות של הטעימות (מגישים שם שש כוסות של בירות שונות מהחבית, חוויה!) וזיכרון מדהים (היינו 12 אנשים ששיגעו אותו תוך כדי ההזמנה והוא זכר ה כ ל בלי לרשום מילה, פשוט מדהים), בקיצור מקום מקצועי ונעים. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל 2 ביקורות
4.3
30/03/08

היינו ביום שישי שעבר - קבוצה גדולה של 10 חברה וביום שישי השבוע - 4, בשתי הפעמים היה מעולה, תשבחות והנאה של כ ו ל ם. האוירה מעולה, יחס ושירות מקצוענים ואדיבים, מבחר הבירות והאלכוהול... בינלאומי והאוכל - חבל על הזמן.טל מנהל המקום חברמן אמיתי וקיים כל הבטחה גם כשהמקום היה מפוצץ, שימו לב לצור המלצר, ידע מקצועי מדהים בענין האלכוהול והוא הופך את חווית הביקור למשהו משהו. בטוח נחזור שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/02/08

מקום כל כך מפתיע, אוכל פשוט ומוצלח, אנטריקוט הטובים ביותר שאכלתי (ואכלתי המון!), השירות לא יומרני, מקצועני ומפנק, אני ובעלי הולכים לאמץ את המקום המשפחתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boazfl - תמונה
boazfl 2 ביקורות
4.0
22/01/08

האמת שקראתי את ההמלצות הרעות וקצת נבהלתי. אני הייתי בנורמה ג'ין פעם אחרונה לפני חצי שנה ואני מקווה שלא השתנה לרעה. בכל מקרה כשאני הייתי, והייתי כמה וכמה פעמים בשנתיים האחרונות היה... מעולה. אווירה חמה וכיפית ומזמינה וממש לא תל אביבית סליזית כמו ברוב המקומות בתל אביב. מבחר נהדר של וויסקי ובירה שקשה בכלל לתאר כמה הוא נהדר ואיך הוא מראה שהבעלים אוהבים אלכוהול ומכבדים את אלו ששותים אותו. יש שם אלוכוהול לכל אחד, גם לכאלו שנרתעים ממנו והברמנים נחמדים מאד ומבינים באלכוהול שלהם. מה שהכי הפתיע אותי, בטח בפעם הראשונה, זו רמת האוכל במקום. אחד המקומות האיכותיים ביותר לאוכל בתל אביב לדעתי וזאת משום שהאוכל פשוט הותאם למקום ולאלכוהול שבו. האוכל הוא בעיקר אוכל שמותאם לבירה ולאלכוהול אך לא פלטת מטוגנים או חומוס פטריות כמו בפאבים נאלחים ולחילופין לא פלצני כמו אולטרה פאבים שמנסים לקפוץ מעל לפופיק, אלא הכל מוקפד ומיוחד ביותר. מאכלים כמו דג בבירת חיטה או לחמניות בימיש (סוג של בירה), או נקניקיות מיוחדות (שכמובן מומלצות עם סוג מסויים של בירה) ועוד ועוד ואלה רק המנות הראשונות. אני אינני תל אביבי ולא כל כך אוהב להגיע לעיר הזו, הן בגלל האווירה הפלצנית וה"תל אביבית" ברוב המקומות והן בגלל חוסר החנייה (פלוס אדיר נוסף - מגרש חנייה עצום וחינמי צמוד למקום!) ואולי המקום היחיד שאני באמת מתאמץ לבוא אליו בתל אביב הוא זה. שוב אני מקווה שהאווירה לא התקלקלה בחצי שנה האחרונה אבל אם לא אז המקום נהדר וראוי לכל חובב אלכוהול, אוכל ואווירה טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
20/01/08

כאחת שביקרה במקום ונהנתה מאוד סיפרתי רבות על כך לחברי ולבסוף יצאנו לשם שוב. רק שהפעם הסתבר כי יש צד שני למטבע...הושיבו אותנו בחצר,ביום קר מאוד,ללא תנור חימום בטענה שכל התנורים תפוסים... ולכן לא הבנתי מדוע להושיב בחצר כשאין חימום. גרוע מכך, לאחר שאמרנו למלצר (שהיה חביב מאוד וכן השתדל להסב לנו הנאה) מה נאכל,התחילו להגיע ריחות ביוב נוראיים, וכך, בין הקור המקפיא לסירחון המצחין היינו צריכים לאכול ולשתות בירה...כשפנינו לבעל המקום הוא אמנם הסביר לנו את מקור הריח אך אין בזה כדי לספק אותי,לא היו צריכים לשים אותנו שם מלכתחילה.ערב בילוי נהרס לנו לגמרי ,חברי כעסו עלי בטענה שלאן הבאתי אותם, ובצדק.לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/01/08

הגענו בחמישי והמקום היה מפוצץ והומה אדם,לאחר המתנה ארוכה ישבנו בחצר,מה שהתמיה מאחר וחורף בחוץ...אבל מייד הבנו שלא כך הדברים,אירח אותנו מלצר כל כך מתוק,"הדביק" עלינו תנור וידע להמליץ לנו... על בירות שנהנה מהן,היה ממש כייף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/11/07

אנשים עורו! אני לא מאמין שגיליתי את המקום הזה רק אתמול,בר מ ד ה י ם,לא תראו דבר כזה בתל אביב!!! שירות מעולה ואוכל באמת מפתיע לטובה,אכלנו ספיריבס ואנטריקוט שהיו מאוד מוצלחים (וכחובבי בשר... אנחנו באמת מבינים בו...כבר חלשנו על כל מסעדות הבשר בעיר),לסיום,המארח המקסים פינק אותנו בערק שקדים שהיה נפלא(מה זה המשקה הזה,ואיך אני משיג אותו...?). היה תענוג לסגור ככה את הסופ"ש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
13/11/07

אחלה מקום עם אוכל טוב,מוסיקה מעולה וצוות מקסים.מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/10/07

כמה נעים לשבת בנורמה ג'ין, אחלה אוכל,שירות נפלא,אווירה נהדרת,היינו בשישי כמה חברה וישבנו בחצר,היה כיף אדיר,מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה