נגישות
נגישות

נורמה ג'ין ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על נורמה ג'ין

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/08/07

ישבנו בנורמה ג'יין בחמישי,ועכשיו שאני קורא את הביקורות אני מבין טוב מאוד על מה מדובר...הצוות שם מקצועי מאוד,הן בידע והן ברמת השירות,מי שמעוניין ללמוד ולהבין ולנסות דברים חדשים מתחום... הבירות והויסקי זה ה - מקום,במיוחד אם תיפנו לחיימון או לחנן(אני כמעט בטוח שאלו היו השמות...).היה פשוט תענוג!!! מקום בייתי,חמים ונעים,לא סתם יצאנו משם יודעים את שמות כל הצוות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי - תמונה
רותי 3 ביקורות
4.7
19/08/07

חגגנו בשבת האחרונה את בר המווה של הבן 30 מוזמנים היה סוף ממש כל הכבוד להם בעיקר לחנן מנהל המקום ולשף טל ומיכאל הברמן בעצם לכל הצוות מדהים ..אין לי מילים להודות ולשבח מנות ראשונות... קרפציו בקר מעולה חציל צלוי ממש שלם מקולף ומעליו שפכו מרק של טחינה גולמית טעים טעים וצלחות של קלמרי על הפלנצ'ה לחם בירה תוצרת המקום עם צלוחיות חמאה ושמן זית ובלסמי מנות עיקריות סלט ירקות אנטריקוט נקניקיות הבית וספרביס ברוטב הבית יתדות תפוח"א פירה מעורב בחצילים פירה מעורב בתפוחי עץ קינוח עוגת שוקולד עוגת גבינה עוגת תפוחים עם גלידה בירות מכל הסוגים חופשי שתיה קלה חופשי הכל הוגש למרכז השולחן היה מעולה שרות אדיר אוכל ברמה ממש מעולה לא מפסיקים להתקשר להודות ולשבח את היום כולו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/08/07

היינו אצלכם הערב והיה תענוג אדיר,אחלה אוכל,שירות מעולה (מלצר מקסים מקסים מקסים) ואוירה נפלאה,חבל רק שלא נותנים לעשן בפנים...בכל אופן מומלץ בטירוף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי - תמונה
רותי 3 ביקורות
4.7
05/08/07

היינו שבוע שעבר בשבת. מקום מדהים, כל כך נהננו. האוכל מעולה. הזמנו לפתיח קלמרי על הפלנצ'ה וכעיקריות סינטה 250 גר' מדיום רייר שהגיע עם פירה תפוחי עץ מעולה ונקניקיות עם כרוב כבוש- היה... מדהים.לקינוח עוגת שוקולד שהגיעה עם ריבה של תפוזים סיניים בדיוק כמו של סבתא שלי עושה. ביקשנו גם תוספת של כדור גלידה וניל הגיעו 2 כדורים, פרוסות דקיקות של בזיליקום וצנוברים. מדהים, פיוז'ן הורס והבירות ואוו, הבירות, יצאנו מסטולים ומאושרים. הבעל בית מתוק אמיתי והחבר'ה של המטבח פינקו אותנו, סקוט השף וטל פשוט מדהימים מומלץ מומלץ מומלץ. השבוע נהיה שם שוב ואת הבר מצווה של הבן נסגור שם עושים גם ארועים עד 120 איש, מזמן לא נהנתי ככה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה 15 ביקורות
4.0
28/07/07

מקום מקסים, ברמן חביב, חוויה מהנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/06/07

ביקרנו אצלכם ביום שישי והיה כיף אדיר,מלצרים מקסימים ואחלה אוכל! נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/06/07

גם אני מופתע מהביקורות,המקום מקסים והצוות נפלא והמלצר ההוא - אליפות!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
05/06/07

קראתי את התגובות הקודמות וממש התפלאתי. אני לקוחה קבועה כבר שנתיים ומעולם לא קיבלתי יחס פחות ממעולה, האוכל מדהים ובזמן האחרון הוא רק משתפר, ואחרי השיפוץ ממש נעים לשבת (לפני היה קצת... צפוף). אני הפכתי את הנורמה ג'ין לבר השכונתי הקבוע שלי ואני מקווה שהחבר'ה שהתאכזבו ינסו שוב, אני בטוחה שזה סתם היה ערב גרוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
04/06/07

אמש יצאנו לחגוג את יומהולדתו של אחד מחברי. הגענו לנורמה ג'ין התיישבנו והזמנו בירות. אחד מאיתנו לא רצה להזמין אלכוהול או אוכל. המלצר סירב לקבל עובדה זו ודרש ממנו להזמין, על אף שלא כתוב... דבר וחצי דבר לגבי מינימום בתפריט, ואף לא טורחים לציין זאת בכניסה. לאחר שתי דקות נוספות הגיע אותו מלצר (שמו חיים, למקרה שאתם מגיעים ולא בא לכם להשאיר טיפ) וחטף את אחד השולחנות שלנו באגרסיביות. כמובן שמיד קמנו ללכת, לא לפני שפטר אותנו חיים ב-"אל תחזרו לכאן יותר" (חיים הזה, תאמינו לי, חד כסכין). לסיכומו של עניין, לא אחזור למקום לעולם. מציע לכם לחסוך לעצמכם ערב של עצבים ולא לדרוך במדמנה הקרויה נורמה ג'ין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
13/05/07

השירות מזעזע. ראש המשמרת התווכח על זה ש"לא נראה לו שאדם יגיע למקום ולא ישתה משקה אלכוהולי" ולכן אותו אדם צריך לשלם בנוסף (למרות שסה"כ ההזמנות בשולחן עבר בהרבה את הנדרש). כמו כן, בשיא... חוצפתו, הוא הציע שלא נחזור למקום. יחס מזלזל, מתחצף ולא מתאים למקום שמטרתו למשוך קהל לקוחות. בקיצור מומלץ להימנע בכל מחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה